Islak sarı tutamlar Erberk'in elinden kayıp makasın ucuyla buluşurken devam etti Egemen.
"Ben ve Gediz kuzeniz."diye mırıldandı Egemen yere düşen sarı saçlarına bakıp göz devirirken. "Bilirsin her zaman kıyaslandığın muhteşem,senden daima iyi olan kuzen."
"Yani kıskanıyor muydun?"dedi Erberk tebessümle.
"Tam aksine."diye mırıldandı Egemen yorgun bir sesle. "Sanırım sonsuza dek en yakın arkadaşın olacağın biri olarak hayranlık duyuyorsun."
"Şimdilerde neden limonisiniz."diye mırıldandı Erberk.
Ayrıca Egemen'in ailesi hükümet gibi zenginken Gediz burslu ve daha yoksuldu. Sebebini anlayamıyordu. Madem aynı aileden geliyorlardı o halde neden aralarında bu denli uçurumlar vardı. Ayrıca Egemen ne kadar dışa dönük ve pozitif bir karaktere sahipse Gediz ise içe kapalı ve daha sinirli bir yana sahipti daima.
"Annelerimiz üvey kardeş."diye mırıldandı Egemen derin bir nefes verip. "Birbirilerinden haz etmeyen iki kız kardeş. Aslında babalarımız ve biz gayet iyi anlaşsak da bilirsin. Benim annem biraz.."
"Öfkeli bir kadın."dedi Erberk kadının arabadan inip tüm okula çöpe bakar gibi bakışını anımsarken.
"Kesinlikle. İnsanları pek sevmez. Samimiyeti sevmez."diye mırıldandı Egemen. "Yani doğal olarak buz gibi bir insandır ve teyzem oldukça sevecendir."
"Sanki Gediz'in annesi senin annen...Senin annen de Gediz'in annesi gibi oldu böyle."diye sırıttı saç boylarından birazcık kırpan Erberk dudak ısırıp.
"İtiraf etmeliyim soğuk olduğunuz için..Bir an eski sevgili falan sandım ben sizi."
"Ha?"dedi Egemen yüzünü ekşitip. "İğrenç olurdu."
"Eşcinsel olduğunu öğrendiği için mi aranız açık o halde?"dedi Erberk merakla.
Egemen'in saçları ellerinden makasla birlikte kayarken Egemen gözlerini sıkıca yumdu. "Biliyor musun tek destekçim o olmuştu. İlk başta kızdı öfkelendi. Anlam veremedi. Sonra tek destekçimdi."
"O halde.."diye mırıldandı Erberk ciddi bir merakla. "Niçin eskisi gibi değilsiniz ?"
"Başımı fazlaca belaya soktum ve her seferinde beni kurtarmak bıktı diyelim."diye mırıldandı Egemen derin bir nefes verip. "Bir de Gediz gizemli biridir. Bir şey yaparken doğrudan değil dolaylı yapar. İnsanlar bilmeceler vermeyi sever. Bense biraz zıpır ve uçarı biriyimdir."
"Yani?"
"Sanırım onun anlatmak istediği çoğu şey anlayamıyorum. Alttan mesajlar verir senin onları çözmeni bekler. İmaları veya ufak tefek ipuçlarıyla.."diye homurdandı Egemen. "Seni biraz test eden bir yapısı vardır."
Erberk dudaklarını ısırdı. Çiçeği burnunda sevgilisinin henüz daha çoğu yönünü keşfetmeden ona yatak arkadaşı muamelesi yapmıştı ve muhtemelen Gediz'in gözündeki değerini de hayli aşağı çeken bir davranıştı bu.
Esmerin bazen imalı ve bilmece gibi konuştuğunu biliyordu ve genelde temkinli ilerlerdi.
"Birlikte olmaya başlamanıza sevindim."dedi Egemen burukça. "Bilirsin,seni severim.Sayende eskisi gibi olamasak da birbirimizi görünce surat asmıyoruz en azından."
"Ben.."dedi Erberk dudak ısırıp. "Her şey çok yeni Egemen. Bu henüz Gediz ile keşfettiğim bir durum..İlk yani."
"Ah."dedi Egemen surat ekşitirken. "İlk öpücüğümü kendimden on beş yaş büyük sarhoş bir herife vermiştim üstelik biliyor musun eşcinsel olduğumu ancak o zaman idrak etmiştim. Sulu,bayat bira kokulu bir öpücükle."
"Kabus gibi."dedi Erberk kikirderken.
"Daha da kötüsü."dedi Egemen sırıtıp. "Sanırım hatırlayamadığım ilk gecemi de yaşamış olabilirim. Cidden anımsayamıyorum yani."
"Ege.."diye sırıttı Erberk suratını büzerken. "Hızlı biriymişsin."
"Eskiden tazıydım."dedi Egemen gülmekten kasılırken.
"Şimdi bana gizemli X ve senin ortadan kaybolmalarından bahsedecek misin ?"
"Ben.."dedi Erberk elinden makası düşürürken.
Makas beton zemine yuvarlanıp odada sesini çınlatırken Egemen'e karşı suçluluk duygusuyla doldu içi. X denen gizemli şahsın onu darp ettiğini biliyordu. Egemen neredeyse patlak dudaklar ve kırık elmacık kemiklerine rağmen Erberk'i suçlamak yerine sadece kırılmıştı X ile ilgili bildiklerini kendinden gizlemesinden dolayı.
Erberk empati yapmaya çalıştı. Egemen geldiğinden beri nazikti. Arkadaş grubuna seve seve davet ediyordu. Gediz olmadığı zamanlar yalnız kalmaması ve güvende hissetmesi için elinden geleni yapıyordu. Beraber sigara içiyorlar,bazen alkol alıyorlar ve genellikle kahkahalarla dolu zamanlar geçiriyorlardı.
Ve tüm bunlara rağmen Egemen neredeyse ölümün ucundan dönmesine rağmen Erberk'i suçlamamış sadece kırılmıştı başına gelenlerin sebebi olan bir sapıkla iletişime geçtiği için.
Empati yaptığında huzursuz hisseti Erberk. Zira kendisi şiddet görmüş olsaydı Egemen'e tavır alır ve bir daha yüzüne bile bakmazdı. Ama Egemen yine de güler yüzünden ve nezaketinden bir şey kaybetmemişti.
Ama kırgındı. Muhtemelen X ile buluştuğunu öğrense hiç affetmeyecekti onu.
Erberk olduğu yerde utançla donakalırken Egemen şaşkınca bakındı Erberk'e doğru. "Hey?"diye mırıldandı Egemen. "Erberk iyi misin sen?"
"B-Ben."dedi Erberk makası almak için yere eğilse de Egemen onun yerine makası alıp uzattı ona.
Erberk kontrolsüzce makasa uzanırken eline saplanan makas ucuyla birlikte acıyla inledi. Elinden kanlar akarak avucunu tuttuğunda Egemen telaşla bir mendil çıkarıp uzattı Erberk'e.
"ERBERK!"diye mırıldandı Egemen korkuyla. "İyi misin ? Seni revire.."
"İyiyim..Ben.."dedi Erberk yutkunup.
"Özür dilerim."dedi Egemen dolan gözleriyle.
"Yok."dedi Erberk kendine bir küfür savurup. "Salak gibi avuçladım direkt."
"Dur."dedi Egemen telaşla etrafta yara bandı ararken. "Bekle."
"Önemli değil."diye mırıldandı Erberk elini tutup. "Sadece sıyrık Egemen."
"Hayır!"dedi Egemen pişmanlıkla. "Salak gibi uzattığım için oldu..."
"Egemen ben direkt avuçladığım için kesildi elim.."diye mırıldandı Erberk kaş çatıp. "Endişelenme."
Egemen onun kanlı mendilini yere atıp yeni mendille yeniden elini sarıp tampon yaptı.
"Sanırım ikimizde epeyce aptal günümüzdeyiz."diye mırıldandı Egemen göz devirip. "Neyimiz doğru ilerliyor ki.."
Erberk buruk bir tebessümle göz kırptı. "Ben her zaman sakarımdır!"
"Ben de."dedi Egemen burukça. "Ama genelde kendimi sakatlardım yani...Acıyor mu çok ?"
"Hayır."diye fısıldadı Erberk. "Ama sanırım kesime devam edemem. Zaten seni kirpiye benzettim.."
"Arkaları aldın."dedi Egemen omuz silkip. "Geri kalan tamamen bende."
"Ben odaya geçiyorum o halde."dedi Erberk dudak ısırıp. "Biliyorsun...Gediz ile barışmam gerek."
"Katır inadı vardır onda."dedi Egemen göz devirip. "Baya dil dökmen lazım."
Sırıttı Erberk.
"Yaralı bir ceylanım bence bana acır."diye mırıldandı Erberk odadan ayrılırken. "Endişelenme ufacık kesikten ölmem."
"Bak ciddiyim revire.."
"Ege."diye mırıldandı Erberk göz devirip. "Gediz ile kuzen olduğun buradan belli!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erberk
Любовные романыKendi kendini yazan hikaye. Bu hikayede seçimleri,okuyucuları verir. Erberk'in hikayesini birden çok kalem yazar. Seçimini yap,hikayeni oluştur. Verilen direktifleri,eyleme dönüştür. Kalemini çıkar,kendi yolunu yarat.