Erberk bir an dahi tereddüt etmeden kapıya tekme vurup kendini yangınların içine savurmaktan geri durmadı.
Dışarıdan gelen siren seslerini de duyuyordu.
Ambulans ve polis sirenleri birbir çalınırken.Kızıl ve turuncu ateş dalgaları yataklarını,masayı ve pencerelerin kenarındaki perdeleri tutuşturuyordu.
Kara bir dumanın içerisinde zar zor gözlerini aralayıp nefesi ciğerine ağrı yaparken gözleriyle taradı odayı Erberk.Gediz'i bulmak için karanlık dumanlara baksa da esmer şuuru yok olmuş bir biçimde duman solumaktan duraklıyor ancak yerinden kalkmıyordu.
Ellerine bakıyor ve boş gözlerle etrafını süzüyordu.
Sanki avuçları arasında dünyanın sırrı varmışcasına gözleri ellerinde başı öne eğik hıçkırıyordu."GEDİZ!"diye gürledi onu yangınların arasından almak üzere elini uzatan Erberk.
"GEDİZ!"Esmer bir tür şoka girmişti ve yerinde titremek haricinde bir şey yapamıyordu.
Eli yüzü kandı.
Her yanı kana bulanmıştı.
Kandan ziyade dumanla kaplanan yüzüyle ve şoka girmekten irileşmiş kara gözleriyle bakındı Erberk'e.Erberk ise şoka girmiş olan esmeri ayaklandırmak üzere oturduğu yerden kaldırıp sürüklemeye çabaladı.
Ancak milim oynamadı esmer.
Yalnızca göz yaşları süzülüyordu kan ve dumanla kaplı yüzünden."Neler olduğunu..."dedi Gediz dalgınca ellerindeki kibriti ve sonra yakmak için kulak arkası ettiği sigarayı gösterip.
"N-neler olduğunu anlayamadın mı ?""Ne diyorsun Gediz !"diye inledi Erberk acıyla dumandan öksürürken.
"Egemen ölüyor ! Sen yanıyorsun! Çık hadi..."Erberk yeniden çuval sürükler gibi sürükledi ama esmer yerinden bir santim oynamadan şokla kasılan vücuduyla duraksadı.
"Ben artık anlıyorum..."dedi kederle Gediz.
"Ben cevabı biliyorum artık Erberk..."diye fısıldadı dumandan gözleri kararırken."GEDİZ ÇIK!"dedi Erberk oğlanın elindeki kibrite bakıp çığlık atarken.
"GEDİZ ÇIK!""Kaç buradan."diye fısıldadı Gediz gözleri dolarken.
"Buradan kaç..""Gediz ne diyorsun !"diye inledi Erberk son kuvvet Gediz'i ittirirken.
"X..."dedi Gediz dalgınca.
"Bunu o kazandı. Direnme...""Gediz !"
"Buradan kaç!"dedi Gediz kara gözlerini sertçe dikerken.
"İZİNİ KAYBET ! ERBERK KAÇ DİYORUM SANA ARKANA BİLE BAKMA.""G-GEDİZ NE OLUYOR !"
"Senin için bir son var."dedi Gediz yutkunup.
"Ve bunu ben bile engelleyemem. Uzak dur...Kaç..."Alevlerin arasında oturup ağlayan Gediz'i izledi Erberk soluduğu dumanla polis ve siren sesleriyle beyni dolarken.
"Git..."diye inledi Gediz.
"Hayatın bitecek yoksa Erberk git !"Erberk onu alevlerle tek başına bırakmak hiç istemedi.
Ama ne de onu yerden kaldırabilecek takati kendinde bulabilmişti.
Erberk kendini dumanlı odadan savurup atarken içeri girmeye çalışan diğer kişiler panikle Gediz'i yerden çekmeye ve sürüklemeye çalışıyorlardı.Egemen sedyeyle kanlarla ambulansa kaldırılırken Gediz alevlerin arasından arkadaşları tarafından çıkarılmaya çabalıyordu.
Ancak birden daha fazla polis aracı vardı ve bahçeye yığılan polis bir anons geçti.
"Erberk Çetin! Kaldır kollarını,polis !"diye ikaz etti polisler binadan çıkan Erberk'e silahlarını doğrulturken.
Erberk irileşen gözlerle ellerini kaldırırken kan ve dumanla kirlenen bedeni dizleri üzerinde çöktü hafifçe."Etrafın sarıldı!"diye gürledi polis silahla ona yaklaşırken.
"Teslim ol!""A-anlamıyorum!"
"Cinayetten yargılanıyorsunuz."diye yanıtladı adam.
"Kimliği tespit edilemeyen bir cesedin üzerinde DNA ve kimliğiniz bulundu. Teslim olun!""A-anlamıyorum..."
Erberk kendini kimliği belirsiz bir cinayetin cinayet zanlısı olarak tel örgülü polis aracında ters kelepçe ile bulurken anons yankılandı.
"Tüm birimlerin dikkatine. Sapanca kavşağındaki zanlı ele geçirildi."diye anons sesleri yankılandı.
"İhbar üzerine karakola getiriliyor,tamam."Sapanca kavşağında bir cinayet işlenmişti.
Ve cinayet zanlısı...Yutkundu Erberk.
Ve cebindeki telefondan X'e dair tek bir bildirim dahi gelmiyordu şimdi.Sanırım X bu oyundan ve takıntılı aşktan epeyce sıkılmıştı.
Değil mi?
*****************************
Final yazana kadar teori okumazsam bayılıyormuşum bir köşede Feriha?
Hemen teorileri almam gerekli :3
Hadi puzzle'ı çözün.Vote ve yorumu unutmayın!❤
Sevgiler - X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erberk
RomanceKendi kendini yazan hikaye. Bu hikayede seçimleri,okuyucuları verir. Erberk'in hikayesini birden çok kalem yazar. Seçimini yap,hikayeni oluştur. Verilen direktifleri,eyleme dönüştür. Kalemini çıkar,kendi yolunu yarat.