24

272 13 0
                                    


Lisa Simons

Az egyetemen az emberek főleg a táncosok azt beszélik, hogy szerdán fogják kihirdetni a szerencséseket. Ma kedd van és sík ideg vagyok a holnap miatt. 

Gyorsan kicsörtettem a tánc épületünkből átszáguldva a fél egyetemen szaladtam a buszmegállóhoz nehogy lekéssem a járatomat. Most furcsálljátok, hogy én minek is buszozok. Azért mert tegnap felhívott Hailey, hogy vigyázzak ma a kis Oli-ra mivel neki állásinterjúra kell mennie és az anyukája pedig nem tud elmenni hozzá. 

Hála istennek, elértem a buszomat már csak oda kell, hogy érjek. Addig kapcsoltam zenét és élveztem az utat. Majd eszembe jutott, hogy Chris bácsinak erről egy szót sem szóltam így rá is írtam gyorsan.

Lisa:Szia Chris bácsi. Tegnap elfelejtettem szólni, hogy ma megyek vigyázni a kis Oli-ra mivel Hailey interjúra megy. Este felé érkezem. Puszi. 😘

Tudtam, hogy nem fog rá válaszolni mivel biztos elfoglalt így kikapcsoltam a mobil netemet és zenével nyomtam el unatkozásomat az úton.

Fél óra múlva már a csengőt nyomogattam mivel senki se volt hajlandó nekem ajtót nyitni de már előtte kopogtam szóval most a csengőt nyomogatom. 

-Jövök már. Te is ugyan olyan türelmetlen vagy, mint a bátyád.-morogta Hailey miközben nekem nyitott ajtót.

-Neked is szia Hailey. 

-Esküszöm kulcsot csináltatok neked, hogy ne nyomkodd azt a nyamvadt csengőt. 

Beléptem a házba és mint mindig most is tisztaság és jó illatok voltak ebben a házban. Levettem a cipőmet és mentem is a nappaliba ahol éppen Oli játszott a nagy Legokkal. 

-Fél háromra kell mennem szóval még van időm az út oda körülbelül 10 perc akkor ha elin..-beszélgetett magával hangosan Hailey miközben a hálószoba felé vette az irányt, hogy felöltözzön rendes ruhába.

Pár perc múlva le is jött egy igen elegáns Hailey. Egy fekete bő fazonú vászon kötős nadrág volt betűrve pedig egy fehér vastag pántú testre simulós topp volt hozzá pedig egy fekete tűsarkú. 

-Az igen kis anyám. Ha nem vesznek fel én fogok elmenni személyesen kioktatni őket. 

-Jaj ne túlozz annyira. Oliver nem rég kapott enni. A hűtőben van az uzsonnája.-ment a fürdőszobába.-És ha egy szem édességet is mersz neki adni te viseled gondját. 

-Na most miéért-értetlenkedtem.

 -Mert a csokitól bepörög és nem lehet majd vele bírni. 

-Megígérem jól fogunk viselkedni.-emeltem védekezően kezemet

-Ajánlom is. Négy óra felé már én is itthon leszek. És körülbelül akkora kapja meg az uzsiját is rendben? Nemsokára jövök. Szurkoljatok-tette keresztbe ujjait majd kilépett az ajtón. 

-Hát öcsi jól el leszünk mi ketten-mosolyogtam keresztfiamra.


Hát rám se fogják bízni a keresztfiamat az egyszer biztos. Ház az úgy voolt, hoogy...

Négy előtt pár perccel írt nekem Hailey, hogy csúszni fog mivel találkozott egy barátnőjével és beültek egy étterembe és csak fürdetés időre ér haza. Miután válaszoltam neki elővettem Oli-nak az uzsiját aztán kezdődött minden baj. 

Oliver bevetette nálam a bociszemeket, hogy nézzünk mesét közben majd elmajszolgat egy kis csokis kekszet. Először elleneztem és próbáltam a szemeinek a hatása alatt lenni de elbuktam.

Út a biztonság felé |✔|Where stories live. Discover now