2. fejezet

44 1 0
                                    

új napra ébredtünk, bob átsírta az éjszakát levó viszont azóta nem volt elérhető, nem is írt senkinek.
bob felkelt és miután eszébe jutott hogy mi is történt vele az azelőtti éjszakán rosszul lett.
mára megbeszélt egy találkozót hankkel és adéllal a játszótéren ezért el is kezdett készülődni.
kis idő után elindult hogy lássa a csajszikat. odaért de még nem voltak ott szóval leült és elkezdett a semmibe bámulni. ezután emberekre figyelt fel, de nem a hankék voltak azok hanem két ismerős alak. először nem tudta kivenni hogy kik azok de aztán leesett.  bfilmstudio és barack13 volt az. bob ekkor nem tudta hogy mit csináljon ezért inkább bebújt egy fa mögé.
bfilmstudio és barack leült egy padra ahol bob ezt a beszélgetést csípte el
turi: "háh ezt a levót olyan könnyen át lehet verni, azt hiszi tényleg szeretem közben kamu az egész"
bari: "*nevetés* nagyon nagy vagy tesó"
bob itt olyan powerfullnak érezte magát hogy majdnem felordított de nem lehetett mert meghallják
turi: "mindegy hagyjuk itt ezt a csöves helyet menjünk fel hozzám"
*elindultak*
bob visszaült a helyére és megérkeztek a lányok
hank és adél: "szia bobi"
bob ekkor elkezdte mesélni a történteket de nem úgy tűnt mintha ez annyira izgatná a lányokat mert csak egymásra figyeltek bobot kihagyták a beszélgetésből.
eltelt egy kis idő ekkor bob megszólalt
bob: "lányok szerintem én megyek meg kell sétáltatnom a halamat"
a hal:

haza is ment megsétáltatta a halát majd írt levónakbob: "szia, tudunk beszélni? fontos lenne"levó nem válaszolt neki beesteledett és ekkor bob felment instagrammra, levó sztorit rakott ki sokat gondolkodott hogy megnézze de végül megnézte

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

haza is ment megsétáltatta a halát majd írt levónak
bob: "szia, tudunk beszélni? fontos lenne"
levó nem válaszolt neki
beesteledett és ekkor bob felment instagrammra, levó sztorit rakott ki sokat gondolkodott hogy megnézze de végül megnézte.
a sztoriban levó kezét és egy másik kezet lehetett látni, bob felismerte. EZ TURI KEZE!!! mivel ezt ordítva mondta bob apja bejött és lecsitította kisfiát aki ekkor annyival válaszolt hogy: de turi egy csaló!!!!
bob apja: "ezt eddig is tudtuk bazsikám nem kell többször elmondani"
bob: "jó hagyjuk..."
ezután bob inkább elment aludni, nem hagyta hogy tovább fájdítsa szívét a szívtipró levó
másnap bob arra kelt hogy eléggé rossz idő van. továbbra se tud semmit levóról se turiról se senkiről, úgy érezte mindenki egyedül hagyta. inkább felkelt majd kiment a konyhába hogy reggelit készítsen, de ez sem volt egyszerű. minden levóra emlékeztette őt, amikor együtt csináltak maguknak reggelit amikor levó ott aludt vagy amikor csak átjött és együtt bénáskodtak a konyhában. bele fájdult bob szíve a reggeli készítésbe, miután végzett leült az asztalához hogy megegye. ránézett discordra de semmi, nem írt neki senki. ezután elkezdett játszanj hogy kicsit elterelje a figyelmét arról hogy mennyire is fáj a szive levó után. megunta és nem tudta mivel kéne elfoglalja magát, de eszébe jutott mi lenne ha kitakarítaná a telefonját, letörölné a fölösleges dolgokat, képeket, videókat. a galéria maradt utoljára, amikor belépett rögtön megfájdult a szive hiszen egy olyan képpel találta magát szemben ahol ő és levó szerepel. könnyek gyűltek a szemébe majd azok szépen lassan le is folytak almapiros arcán. ezután elkezdett egy mappát nézegetni amelynek az volt a neve hogy levó<3. ebben közös képek, videók voltak. miközben nézegette egyre jobban elkezdett sírni. nem volt senki otthon csak ő egyedül. discord értesítés hangja csapta meg fülét.
turi volt az, a köcsög turi.
bob megnyitotta az üzenetet ahol semmit se talált hiszen turi kitörölte, miután bob megkérdezte hogy mi volt az turi annyit válaszolt: bocsi a levonak akartam. nagyon megfájdult bob szíve ezért csak annyit válaszol ja oks. nem tudta hogyan felejthetné el végleg levót.

Bob és levó furcsa kapcsolataTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon