--------------------------------Charlotte---------------------------------------------------Az Aaronhoz vezető úton azon törtem a fejem,vajon most hányadán állunk egymással?
A házukba beérve azon kapom magam,hogy Aaron aggódó édesanyjával találjuk szembe magunkat.
-Úristen kisfiam mi az isten történt veled?-kérdezte Elle.
-Semmiség,csak összebalhéztam egy hülyével-mondta Aaron,majd magéra hagyva az anyját felbaktatott a szobájába. Épp indultam volna utána,mikor Elle utánam szólt.
-Charlotte tudunk beszélni?Csak egy pillanat.-kérdezte lágy hangon.
-Persze-majd visszaléptem a nappalival összenyitott konyhába.
-Charlotte most őszintén,miattad verekedett a fiam ugye?-tette fel az első kérdést ami foglalkoztatta.Azon agyaltam,vajon ezt semrehányásként kérdezi-e.
-Öhhmm,igen.-válaszoltam őszintén.
-Mindjárt gondoltam. Mikor felhívott az iskolaigazgató,hogy Aaron verekedett nem lepődtem meg. S mikor közölte,hogy egy lány miatt,akkor sem. Szín tisztán látszik rajta,hogy odavan érted Charlotte.Még sosem láttam ilyennek. Fogalmazzuk úgy,hogy mióta te beléptél az életébe,Ő megjavult. nem cibál haza minden éjjel más lány,és nem iszik. Azt hiszem,szeret téged -mondta egy kacsintás kíséretével,majd visszaforult megkeverni a fél kész ételt.
.
Micsoda? Aaron miattam változott meg? Szeret engem? Az lehetetlen,én vagyok a stréber lány akit senki még egy bottal sem akart volna megpiszkálni,Ő pedig az egyetem rosszfiúja,minden lány álma. Habár ha jobban belegondolunk,az ellentétek vonzzák egymást nemigaz?
Valószínű Elle észrevette,hogy elkalandoztak a gondolataim,ezért újra megszólalt.
-Komolyan gondolod vele ? Mert ő nagyon komolyan gondolja veled,és nem szeretném ha csalódna újra.- mondta. Újra? Vajon ez mit jelent Aaront lapátra tehette egy csaj?
-Perszehogy komolyan gondolom. Az utóbbi időben másra se tudnék gondolni,még ha akarnék se. - feleltem a szemébe nézve,majd elindultam Aaron szobája felé..
-----------------------------Aaron-------------------------------------------
Amikor feltűnt,hogy Charlotte nem jött utánam kíváncsi lettem. A lábam akaratlanul megindult a lépcsők irányába,ennél jobb döntésem már rég volt,akkoris ha hallgatózni nagyon nem szép dolog. Az anyám épp akkor fejezte be a monológját.
-...és nem iszik. Azt hiszem szeret téged-mondta Charlottenak. Az anyám igazi áruló. Bár,ha jobban belegondolok igaza lehet. Már volt dolgom csomó lánnyal,de ez a lány más.
Egy ideig csend volt,majd anyu újra megtörte a csendet.
-Komolyan gondolod vele?Mert ő nagyon komolyan gondolja veled,és nem szeretném ha csalódna újra-Mi az isten ? Újra? Nem az nem lehet, Charlotte nem tudhat Beatrice-ről. A lányról,aki miatt nem tudok ma már megbízni az emberekben.
A gondolataimból a barátnőm angyali hangja zökkentett ki.
-Perszehogy komolyan gondolom. Az utóbbi időben másra se tudnék gondolni,még ha akarnék se.-fejezte be a mondandóját. Micsoda? Ezek szerint Charlotte is komolyan gondolja?Egyre csak a szavai jártak a fejmbe. ..másra se tudnék gondolni,még ha akarnék se. másra se tudnék gondolni. ÚRISTEN ez az a lány akit kerestem.
-Miaz agymosást hajtottak végre rajtad az ufók?- ütötte meg a fülemet a barátnőm hangja.
-Szóval másra sem tudnál gondolni,még ha akarnál se?-mosolyodtam el,majd a derekánál fogva magamhoz húztam egy csókra. Ebben a csókban minden benne volt. Szenvedély. Vágy. Szerelem. Öröm. Igen, boldog voltam...
,,Voltam...''
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZIASZTOK!
Végre meghoztam az új részt.
Remélem ti is úgy várjátok,hogy hogyan s miként alakul Charlotte és Aaron kapcsolata mint én !
Ezúttal szeretném megköszönni azoknak,akik folyamatosan olvassák az én kis történetem!
Legyen továbbra is csodaszép napotok<3
-R-
YOU ARE READING
Segítség,szerelmes vagyok!
Romance,,Te hiszel az első látásra szerelemben?-Én nem hittem,míg egy véletlen folytán össze nem sodort vele az élet..." Charlotte Williams egy átlagos egyetemista mindig is utálta a szerelem témát és magát a szerelmet. Majd egy nap az élet úgy hozta hogy...