2009 yılının yarıyıl tatili gelmişti tatil için kayseriye gidicektim gittim ve köyde düğün olacağı söylüyorlardı aslında köy düğünlerini pek sevmem ama akrabaydı işte o sabah köye geldiğimizde amca giller geldi ve ben aşağıda oyun oynuyom sessizliğimi doğayla paylaşıyodum aşağıya bir oğlan indi lise 3 sınıftı ilk başta çok kızdım ona napıyosun diye ama sonra ona karşı yumuşadım o gece evlerinde eğlence varmış düğün için o oğlanda şarkı çalıyodu yanına oturdum ve onla hem oyun oynadık hemde o ortaya çıkıp oynadı gerçekten çok komikti. sonra benim arkadaşımla tanıştı ve abimle çok kavga ediyolardı çünkü annem arkadaşımla beni ona emanet etti nereye gitsek peşimdeydi ben çok seviniyodum ama belli etmiyodum arkadaşım çok kızıyodu ama aldırmadı ben galiba akrabama karşı yani abime karşı hisler biriktiriyodum meğersem o gece arkadaşıma gittim ve telefonda abimle konuşuyomuş yani anlicanız birbirine aşık olmuşlar bende aşıktım abime ama belli etmedim günlerce üzüldüm unutmaya çalıştım ama olmadı içimden o senin akraban abin dedim aşık olamzsın dedim ama iş işten geçmişti arkadaşım ve abim birbirine güzel laflar ederken sadece benim türk sineması gibi izlemem kalmıştı hayatımdaki bağlar kopmuştu sonra abim istanbula yani okuluna evine döndü bende geri döndüm evime sonra evde bilgisayarı açtım günler aylar geçmişti okulun bitmesine 2 ay kalmıştı ben kendi okulumun web sitesine girdim ve orda polis kolejile ilgili şeyler vardı çünkü ben polis olucaktım hayalimdi bu hem abimi yani aşkımı unutmamı sağlicaktı hemde hayattta mutlu olmayı düşünüyodum taki o siteye bakana kadar gözlerin 0 derece olması gerkiyormuş ben Allaha gözlerim için küçüklüğümden beri yalvardım ama sonuç çıkmadı çünkü 18 yaşında ameliyat olcakmışı ama ben 8 sınıfta koleje başlamam gerekiyormuş sağlıktan geçemiceğimi düşündüğüm için hayeller aşklar sevgiler yıkılmıştı sonra araştırma yaparak polislikle ilgili er örendim liseyi okuyup ordan ameliyat olup geri akedemiye başlıyabilirmişim ve haytım yeniden kazanmıştım akşam annemi arkadaşımın annesi aramış ve arkdaşım abimden ayrıldı haberini duyunca ben dünyalar benim olmuştu aSLINDA bu bölüm en zoruydu abimi kendime aşk etmekti ama hayttan asla vazgeçmicektim çünkü mutluydum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romancemerhaba arkadaşlar size yaşanmış ve hala devam eden aşk hikayesini anlatıcam 2009 yılının yarıyıl tatilinde yaşanmış....