🦇06.rész || Maradandó emlékek - Készülődni a gálára🦇

150 3 0
                                    

A Jason előli menekülés miatt este hamar elaludtam. Ebből az következik, hogy reggel korán keltem. Bár mondjuk ha későn is fekszek lealudni úgy fent vagyok korán. Hozzá szoktam a vadász miatt. Mert képes volt hajnalok hajnalán felébreszteni. Miután magamhoz tértem elindultam az ajtó felé.

- Valószínűleg Alfréd is fent van de nem biztos. Mondjuk nekem aztán nyolc.

Amint kiléptem az ajtón megborzongtam. Elég hűvös volt a folyosón. De hamar megszoktam. A konyha felé indultam. Senki se volt bent.

- Úgy látszik Alfréd még alszik. Mondjuk ez nem új dolog az ő korában.

Majd előkészítettem a grofrihoz való dolgokat és neki kezdtem a készítésének. Nyolc óra környékén Alfréd befutott a konyhában de addigra már kész voltam a grofrikkal, kávét főztem és el is mosogattam addigra.

- Jó reggelt Alfréd. Kész a reggeli.

- Jó reggelt Réka kisasszony. Azt látom. De miért van fent ilyen korán?

- Nem kell ide formaság elég a Réka is
Hozzá szoktam a korán keléshez. Ma csak hat órától vagyok ébren. Ülj le enni ha van kedved.

- Rendben. De lassan mindenki itt lesz. - mondta Alfréd.

Igaza lett ezután pár perccel később jelent meg egy igen kócos Dick és Jason.

- Jó a hajatok. - mondtam röhögve.

- Nagyon vicces vagy ma törpe.

- Jason nem kap enni.

- Nem mondtam semmit.

Ezután szintén megjelent egy zombinak kinéző Tim is. Majd és Bruce is.

- Démon hol van? - kérdi Jason.

- Biztos jön majd.

Nem tévedtem pár perc múlva egy morcos és kócos hajú Damian is a konyhában volt. Majd reggelizni kezdtünk.

- Alfréd ez nagyon finom volt. - mondta Dick.

- Egyetértek veled Dick úrfi.

- Nem te csináltad? - kérdi Jason.

- Nem. Réka készített mire reggel ideértem addigra már kész volt.

- Hogy tudtál te ilyen korán felkelni? - kérdi Tim.

- Ahol eddig éltem ott hajnalok hajnalán képes volt felébreszteni.

- Fura lehetett.

- Az volt de megszoktam.

- Na erről le fogunk szoktatni téged. - mondta Jason.

- Minek?

- Ez így nem mehet tovább. Ideje, hogy normális tini életet élj.

- Tökéletesen el vagyok így is.

- De ez nem jó.

- Ha te mondod.

A nappaliba mentünk és leültünk tévézni. Viszont egyszer csak a lányok érkeztek meg. Ezután mind felöltöztünk normális ruhába a pizsikből.

- Bruce akkor este gála? - kérdi Kate.

- Igen.

Csak ezzel az a baj, hogy lefagytam és elsápadtam. Nem az én világom. Inkább vagyok a szobába egyedül mint sok ember között.

- Mi baj van veled? Sápadtnak tűnsz. - mondta Damian.

- Semmi különös. Muszáj a gálára menni Bruce?

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant