În primul rând vreau sa va spun ati dezamăgit. Nici nu trebuia sa postez acest capitol fiindcă la cel din urmă nu am făcut nici măcar 10 voturi ca sa îl pot posta pe acesta. Spor la citit.-Am și eu o conditie dacă vrei să te sărut.
-Fie, accept.
-Dacă vrei să te sărut, închide ochii.
-Ok, zic eu și închid ochii.
Sam pov:
Normal ca nu urma sa îl sărut. L-am pus sa închidă ochii pentru că trebuia să fug. M-am apropiat de el ca sa zică că îl sărut și i-am suflat în fata aer cald, după care am fugit ca o nebuna pana la parter.
-Fraier mic, iar te-am păcălit.
-Samantha, iti arat eu tie, încerca el să fie serios.
-Harold, nimeni nu îmi zice Samantha nu îmi place, proteste eu.
-Stai putin, și se oprește din a ma mai alerga. De unde știi tu ca ma cheamă Herold?
-Treaba mea, și încep din nou sa fug.
Alergam de 10 minute nu ma prins. Și cred că am facut și putina gălăgie fiindcă baietii au coborât inedita jos. Doar era 12 noaptea.
-Ce faceti aici, zice Louis bosumflat.
-Mi-ati stricat somnul de frumisete, spune Zayn supărat.
-Mi-ati distrus visul cu Beyonce, zice Nall.O sa plătiti pentru asta.
-Îmi pare rău baietii,spun eu. Nu e vina mea ca Harry are pofta de joaca.
-Tot eu am pofta de joaca, protestează el. Tu m-ai păcălit.
-Dar voi nu erati certai, întreaba Liam.
-Eram,bine zis. Zice Harry.
-Dar cine a zis ca nu mai suntem,spun eu ca sa îl enervez.
-Ai zis ca ma ierti dacă cobor de acolo.
-Te-am păcălit. Îmi era frica ca o sa cazi blegule.
-Sam, spune Niall. Trebuie sa știi ceva.
-Ce, spun eu îngrijorată.
-Harry...
-Niall taci, spune Harry umpic panicat.
-Niall,si ma duc spre el. Vorbește.
-Ma sperii Sam.
-Ar trebui sa îti fie frica. Acum spune.
-Harry mereu se plimba pe blatul de la geam. A făcut gimnastica când a fost mic. Nu cade niciodată.
-Harold Edward Styles,ce ai făcu? Și mă îndrept eu spre el furioasa. Ma pacalise.
-Iubito, vezi tu.... se bâlbâie el. Dar imediat a început să fugă ca un nebun pe scări.
-Harry, ai nevoie de ajutor, spune Niall râzând.
-Iti arat eu tie micut irlandez. Acum trebuie sa scap viu din asta,spune Harry fugind în continuu pe scări spre dormitor.
-Harry,oprestete.
-Dacă îmi promiti ca nu ma omori.
-Stai calm boy nu te omor.
Și prostu s-a oprit odată în fata mea. Am intrat brusc în el fiindcă aveam viteza și am căzut pe jos.
-Ești prost, îi spun eu.
-Ce sa îti fac eu vrăbiut-o dacă ești împiedicată.
-Zi-i mersi ca m-am lovit la picior și nu mai pot sa te bat acum. Dar o sa plătești tu. Acum ridica-ma.
CITEȘTI
In my heart ❤(Harry Styles)
AcakCum e sa trăiești mereu în umbra surorii perfecte? Sau ca familia ta sa nu te iubească și să își fi dorit ca tu sa nu existi? Cum ar fi dacă nu ai exista ca sa le faci pe plac părinților tăi? Și să fii răpită de un băiat care nu știi nimic de el...