V začarovanom lese, za plotom z ovocných kríkov, stojí malá osada.
Sú to malé chalúpky z dreva a slamy, niektoré v korunách stromov, niektoré na zemi, niektoré v jazierku a niektoré v kríkoch.
Brána zarastená papraďou sa pomaly, potichu otvorí a ty vidíš dve postavy- pôvabnú vílu a zaklínačku drakov, ako na Teba zvedavo pozerajú."Už sme sa obávali, že neprídeš," prehovorí víla jemným, pokojným hlasom a usmeje sa.
"Poď ďalej, čo by si si dala?"
Vedú Ťa do najväčšej chalúpky, ktorá je v strede osady. Nik tam nebýva, no i tak sa tam obyvatelia denno-denne stretávajú.
Je tam jediná miestnosť- okrúhla, útulná, no priestranná obývačka, s kreslami a pohovkami usporiadanými do kruhu.
Nad kozubom, v ktorom si veselo horí ohník, visí tabuľka s rozpismi, ktoré sú na prvý pohľad ťažké pochopiť.
Uprostred kruhu, ktorý vytvárajú miesta na sedenie, je konferenčný stolík, a na ňom stojí občerstvenie všetkého druhu."Tak?" opýta sa víla s očakávaním v modrých očiach, "Ach, prepáč. Aké neslušné! Ani sme sa nepredstavili. Som Joey."
Ponúkne Ti kreslo a potom si sadne aj ona.
"Musíš byť hladná. Keď sa naješ a napiješ, môžeš sa poobzerať. Ponúkame grafiku, recenzie na Tvoje knihy, a ak by si chcela, môžeme s Tebou urobiť aj rozhovor."
Pohľad Ti skĺzne na spomínanú tabuľku.
Stojí tam:
Recenzenti: 4 voľné miesta
Grafici: 0 voľných miest
Intervieweri: 0 voľných miest"Tie miesta znejú lákavo, všakže?" Joey sa usmeje, "Ak by si chcela, môžeš sa tu aj zabývať a pomôcť nám s tým pomôcť."
YOU ARE READING
Voľné chalúpky alebo nábor
RandomPozdravujeme! Chceli by ste sa nasťahovať do našej osady v začarovanom lese? Máme voľných 0 chalúpok, no i tak, neváhaj a poď sa pozrieť! Cover vytvorila SweetReVeLuv