5 YIL ÖNCE
Dila ile Erdem'in ilk evlilik yıldönümleri.
365 gün.
1 yıl önce bugün iki sessiz ruh istemeden hayatlarının bağlanmasına boyun eğmişlerdi.
1 yıl sonra bugün iki sessiz ruhun en çok istedikleri birbirleriydi.
İkisinin de hüznü aşka evrilmişti.Erdem işten izin alıp erken çıktı. İrem de 2 aydır onlarla yaşıyordu ama bugün evlilik yıldönümleri olduğunu öğrenmiş ve onları yalnız bırakmak için dışarı çıkmıştı.
Dila ile Erdem İrem'e çaktırmamak için aynı odada kalıyorlardı. Erdem yatağın yanındaki kanepede yatıyordu,Dila ise yatakta uyuyordu.Erdem eve geldiğinde hemen masayı hazırladı.Dila için romantik bir sofra hazırlamıştı. Şamdanlardaki mumları yaktı. Kadehlere şarapları doldurdu. Gereksiz bir şekilde heyecanlıydı. Bugün Dila'ya duygularını açıklayacaktı. Onun için bir tek taş almıştı. Evliliklerini artık gerçek kılmak istediğini söylegecekti. Bu yüzükte gerçek evliliğin sembolü olacaktı.
Dila için de aynı şeyler geçerliydi. Erdem'e pahalı bir saat almıştı. O da bugün duygularını itiraf edecekti. Eli ayağı titrerken kapıyı anahtarla açtı. Erdem'in eve geç geleceğini sanıyordu. İçeri girdiğinde onu bekleyen sofrayla ve Erdem ile karşılaşınca şaşkınlıkla Erdem'e baktı.
"Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun.''dedi Erdem. Dila gülümsedi ve ellerini hızlıca yıkayıp masaya oturdu. Erdem onu süzdü.
"İnşallah beğenirsin yemekleri''dedi gülümseyerek.
Yemekleri yavaş yavaş midelerine gönderdiler.
Yemek bittiğinde Erdem şaraba uzandı. Dila bir yudum bile almamıştı. Erdem kendine biraz daha doldurdu. Sonra Dila'ya baktı.
"Ben alkol almıyorum. Benimkini içebilirsin.''
Erdem başıyla onayladı. Sonra da Dila'ya döndü. Dila da Erdem'e baktı.
"Benim sana bir şey söylemem lazım''Aynı anda söyledikleri bu cümlenin ardından gülmeye başladılar. Sonra Dila tebessüm ederek konuşmaya başladı.
"Sen söyle,ben daha sonra söylerim.''
''Peki.''dedi Erdem. Nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.
"Dila,öncelikle bu söylediklerimi onaylamazsan,seni hiçbir şey için zorlamam. Ama ben bu duyguları daha fazla içimde tutamıyorum.''
Erdem yutkundu. Nasıl devam edeceğini kestiremiyordu.
"Dila ben,ben... Ben senden çok hoşlanıyorum. Hatta sana aşık oluyorum.''Dila afallamıştı,karşısında duran Erdem'e şaşkınlıkla baktı.
"Erdem sen ciddi misin?''
Erdem Dila'nın söylediklerine katılmadığını düşündü. Kalbi paramparça olurken Dila'nın gözlerine gözlerini dikti."Ciddiyim Dila. Seni her görünce kalbim çıkacak gibi oluyor,farklı hissediyorum. Sen benim başımı döndürüyorsun. Galiba sana aşık oluyorum.''
Dila nefesini tuttu. Dudaklarını yaladı. Sonra Erdem Dila'ya baktı.
"Sen ne söyleyecektin?''
''Aynı şeyleri.''
''Ne?''
''Ben de sana aşık oluyorum Erdem,ben de bu duyguları içimde taşıyamıyorum. Çok uzun zamandır sana söylemek istiyordum ama ne söyleyeceğini kestiremedim.''
Erdem gülümsedi. Tamamen rahatlamıştı. Sonra cebinden yüzüğü çıkardı. Dila'ya baktı.
"O zaman,evliliğimiz bugünden itibaren gerçek oluyor diyebilir miyiz?''
Dila'nın dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
"Diyebiliriz.''
Erdem yüzüğü Dila'nın parmağına geçirdi.
Dila da hediyesini Erdem'e verdi.
"Bugün evlendik.''dedi Dila gülerek.
Erdem de onayladı.İkisi de masadan kalktıklarında birbirlerine doğru ilerlediler. Dila telefonundan bir şarkı açtı.
Erdem de dizlerinin üzerine çöktü.
"Evliliğimizin ilk gecesi şerefine,benimle dans eder misin kelebeğim?''
Dila gülmeye başladı sonra başını aşağı yukarı salladı.
"Ederim.''
Erdem ellerini Dila'nın belinde birleştirdiğinde Dila'nın elleri de Erdem'in omzundaydı.
Şarkı eşliğinde dans ediyorlarken Erdem Dila'ya yaklaştı ve kulağına fısıldadı.
"Seni her gördüğümde sana daha çok aşık oluyorum.''
Dila'nın utançtan yanakları yanıyordu. Erdem Dila'nın yanağını okşadı.
"Utandın mı?''
Dila gözlerini kaçırdı. Şarkı bittiğinde Dila kendini yavaşça Erdem'den ayırmaya çalıştı. Ama Erdem onu kendine çekti. Gözleri Dila'nın dudaklarında geziniyordu. Dila'ya ağır ağır yaklaştı. Yüzünde Dila'nın nefesini hissetti,sonra dudaklarını Dila'nın dudaklarına bastırdı. Elleri Dila'nın belindeydi,Dila da Erdem'e karşılık verdi. Dila'nın elleri Erdem'in yüzünde geziniyordu.Erdem Dila'nın ayaklarını yerden kesip kaldırdığında Dila bacaklarını Erdem'in beline sardı. Erdem'in öpüşü derinleşirken duydukları kapı sesiyle ayrıldılar. Erdem Dila'yı yere bıraktığında odaya gelen İrem'i gördüler.
Erdem içinden küfrederken Dila İremze döndü. İrem bir şey anlamamıştı.
"Size afiyet olsun ben baya yorgunum,hemen yatsam sizin için sorun olur mu?''
Erdem kafasını iki yana salladı.
"Yat sen.''dedi. İrem odasında doğru ilerlerken Dila ona el salladı ve sonra Erdem'e döndü.
Erdem Dila'yı belinden kavrarken Dila Erdem'in saçlarını karıştırdı.
"Galiba sana aşık oluyorum.''dedi Erdem.
Dila gözlerini Erdem'in gözlerine sabitledi.
"Ben sana çoktan aşık oldum.''dedi.Aniden gelen şimşek sesiyle ikisi de irkilmişlerdi. Dila'nın gözleri parladı. Erdem'in bileğinden tuttuğu gibi koşmaya başladı. Erdem ne olduğunu anlamamıştı ama Dila tarafından sürüklendiği için o da koştu.
Bir anda aşağı indiklerinde bardaktan boşalırcasına yağan yağmurla karşılaştılar.
Dila gözlerini yağmurdan açamıyordu. Erdem karşısında duruyordu. Dila parmak uçlarına çıkıp Erdem'in dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu.
"Yağmurda dans iyi gider diye düşündüm.''
''Öyle mi?'' dedi Erdem sırıtarak.
Dila'yı kaldırıp döndürmeye başladı. Dila'nın kahkahaları sokakta yankılanırken çoktan sırılsıklam olmuşlardı.
"Bak''dedi Erdem ''insanlar müziği duymuyor?Sen duyuyor musun?''
''Duyuyorum.''diye bağırdı Dila.
Sonra Erdem'e sarıldı.
"İyi ki varsın Erdem.''
''Sen de iyi ki varsın Dila.''Saatlerce yağmurun altında dans ettiler. Kimseyi umursamadan dans ettiler. Dila'nın üşümeye başladığını Erdem fark etmişti. Dila'yı kucağına alıp apartmanın kapısına götürdü. Duvara yasladı.
"Hadi içeri girelim,hasta olmanı istemem. Anahtar?''
Dila kaşlarını çattı. Anahtarı almamıştı.
"Erdem,ben anahtarı unuttum.''
Erdem sırıttı.
"Öyle mi?''dedi Dila'ya daha çok yaklaşırken.
Dila başıyla onayladı. Erdem Dila'yı duvara daha çok iterken bakışları yine Dila'nin dudaklarında gezindi. Erdem onu öpmeye yeltendiğinde Dila da ona karşılık verdi. Dila'nın eli Erdem'in ceketinin ceplerinde gezinirken anahtarı buldu.Erdem'i itip omzuna vurdu.
"Yalancı,buradaymış işte.''
Erdem gülerek sakalını sıvazladı.
"Hiç haberim yoktu biliyor musun?''Dila gözlerini devirdi ve içeri girdiler. Eve girdiklerinde Dila sıcak bir duşa girip tüm bedenini gevşetti,daha sonra da üzerini giyindi. Erdem de ondan sonra duşa girmişti.
Erdem duştan çıkınca Dila'nın uyuyakaldığını gördü. İlk defa Dila ile yan yana uyuyacaktı. Kalbi heyecanla çarparken Dila'nın üzerini örttü ve yanına uzandı. Dila'yı uyurken daha önce de incelemişti ama ilk defa Dila yanındaydı. İlk defa bu kadar yakınındaydı.
Erdem gözlerini kapatırken Dila'nın parmağındaki yüzüğe baktı ve hatırladı.
Bu evlilik artık sahte değil,gerçek bir evlilkti.
Bugün de gerçek evliliğin ilk günüydü.
Gerçek evliliğin...Selamlar herkese,umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bugün içinde bir bölüm daha yayınlamaya çalışacağım. Yorumlarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet(tamamlandı)
RomanceBir insanın canı ne kadar yanabilirdi en fazla? Bir insan ne kadar çok göz yaşı dökebilirdi? Uğradığı ihanetin şokunu nasıl atlatabilirdi?Denize sığınmak isterken onu da kurtaran deniz olacaktı da haberi yoktu...