3~

4.5K 209 67
                                    

"Bu modeli istiyorsun yani?"

"Hıhı!"

"Güzelmiş."

"Hıhımm."

Mert abinin dövmecisindeydik! Gece baya oturmuş sonra herkes evlere dağılmıştı. Sabah kalktığımda ise kapının önünde beni dövmeciye götürmek için bekleyen Asrın abi ile karşılaşmıştım. Onunla birlikte arabayla gelmiş şimdi dövme yapılan koltuğa oturmuş etrafı incelerken Mert abinin elindeki modeli kağıta geçirmesini bekliyorduk. Dövme yaptıracağım için çok heyecanlıydım. Hem ilk dövmemdi hemde modelin üzerine bir gecemi vermiş ve çok beğenmiştim.

 Mert abinin sorusuyla ona döndüm "Nerene yaptıracağını düşündün mü peki?" diye sorduğunda heyecanlı çıkan sesime engel olamazken hemen cevapladım. "Evet! Acır mı bilmiyorum ama galibaa... Buraya istiyorum Mert abi. Yatay bir şekilde?" diye sordum.

Tişörtümün üstümden tam olarak sol göğsümün biraz altını, hayali yatay bir çizgi oluşturarak gösterdim. O kadar çok düşünmüştüm ki... Ama kadınların en çok burda duran dövmelerine bayılmıştım ve burada karar kılmıştım. Mert abi anlayışla başını sallayıp çizime geri dönerken Asrın abinin gözleri büyüyor kaşları giderek çatılıyordu? 

Mert abi çizimine devam ederken samimi bir bir şekilde gülerek "Merak etme, elim hafiftir. Öyle diyola-" dedi fakat Mert abinin konuşmasını Asrın abi kendi sesi ile bölmüştü "Orası olmaz Ayperi!" derken kaşlarım aynı Asrın abinin ki gibi çatıldı.

Ben anlamadığım için çatarken o bir şey bildiğinden çatmıştı eminim. Mert abi olduğu yerde kısıkça güldü ve konuştu "Ah benim zavallı yakışıklı haşin kıskanç-"
gene Mert abinin sesini sertçe bölen Asrın abi olmuştu "Mert! Sende başka her seç Ayperi!"

"A-ama Asrın abi ben burayı çok istiyordum. Çok güzel duraca-"

"Başka bir yer seç dedim Ayperi!"

Oflayarak vücuduma bakmaya başladım. Mert abinin neye güldüğünü bilmemek sinir bozucuydu. Pantolonumun bitişinin biraz altı, hemen iç çamaşırımın üstünü elimle bu sefer gösterdim. "O zaman burası! Aynı şekilde yatay-"

"Olmaz!"

"Ya ama Asrın abi!"

"Bileğine yatay şekilde yaptırsan olmaz mı ufaklık?"

"Olmaz. Hem abimin görmemesi lazım, hem de ben buralardan birini istiyorum. Lütfennn!"

Asrın abi derin bir iç çekti.

Nerdeyse kırk beş dakikalık bir ikna etme çabası sonunda sol göğsümün biraz altına dövmeyi yapmaya başlamıştık. Tişörtümü yukarı, dövmeyi yapacağımız yere kadar kaldırmıştım. Ama gene de Asrın abi yanıma gelip tişörtümü göğsüm gözükmeyecek şekilde düzeltmişti. Mert abi işine öyle odaklanmıştı ki dövmeden gözünü ayırmıyor, dikkatli bir şekilde yapıyordu. Ben ise gözlerimi sımsıkı kapamış Asrın abiden elimi tutmasını rica etmiştim. "A-acıyor!" kısılan sesimle konuşurken dişimi sıkmaktan çenem kıralacaktı nerdeyse.

"Dayan biraz. Geçecek..."

"Hani acımayacaktı? Öyle demiştin."

"Elim hafiftir dedim, acımaz demedim. Gülü seven dikenine katlanır. Dayan çirkin ördek yavrusu." İç çekip dediği Mert abinin gibi dayanmaya çalıştım ama vücuduma iğne batarken nasıl dayanabilirdim ki? Ağzımdan kaçan inlemeye mani olamazken Asrın abinin elini sıkarak kendimi dizginlemeye çalıştım.

Yıldızların ArkadaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin