1

439 2 0
                                    

Lamija

Već 3 put odbijam lika koji mi se nakačio za vrat.Odlučim jedno u mjesecu da izađem i ispoštujem drugaricu,mene odma spopadnu.U početku mi je to bilo zanimljivo ali sada mi smeta.Neprijatno mi je kada prolazin i svi se okreću za mnom.Nekad gledam da možda nemam neku fleku na sebi ili šta...

Naime,moje ime i prezime je Lamija Musić.Imam 27 godine i slobodna sam.Kažem odmah slobodna jer je većina djevojaka moje generacija udato.Ja za razliku od njih to ne namjeravam.Volim single life i to je to.Ukupno sam do sada imala 4 momka i to je to.Ne treba mi niko.Za razliku od moje najbolje drugarice Emine.Ona svaki mjesec ima drugog momka.Ali volim je.Baš zato što smo različite.To su najbolja prijateljstva.Ona je brineta visoka 1.77 dok sam ja plavuša od 1.62.Metar i šumska jagoda.

Ne pijem,tačnije,nikada u životu nisam probala alkohol.Moji roditelji su me tako vaspitali i hvala im ja tome.Ponosim se što sam njihovo dijete.Majka mi je dizajnerka svečanih haljina dok je otac auto mehaničar.Rade od kuće i odlično se snalaze.Ja sam doktorka.Radim u hitnoj najviše noćne smjene.Danas sam radila prvu smjenu kako bih izašla sa Eminom.Ona je popila koju više tako da sam i večeras taxista.Tako je kada god da izlazimo.

Već je 1 iza ponoći i ne znam za nju ali meni se ide kući,dosadilo mi je sve.Dok ja sjedim za šankom i pijem sok,Emina se baca i pleše po bini pijana.Jadna ja,nikada se ovako nije napila.Kako ću je kući odvesti majko moja?Ustajem i odlazim do nje.Ona je u transu sa nekim plavušanom.

-Emina.Hajde idemo.

-Lamiiijaaa.Da te upoznaaam.Ovo je Armin.Armine ovo je moja drugarica Lamija.

-Zovem se Ermin.-jebi ga Emina nisu mu ni ime mogla zapamtiti.Jadnik ostade ko popišan.

-Ma isto je to.-jašta je.

-Hajde Emina 1 je sat idemo kući.

-Ček,ček.Jel me zezaš?-pita mene.

-O čemu ti?

-Ono su Emir i njegovi.-koji sad pa Emir.

-Koji Emir i koji njegovi.

-Emir Hadžić,glavni neženja Sarajeva i najveću kurvar.Prezgodan je ali se meni više sviđa njegov drug Rijad.-okrenem se i ja u pravcu gdje ona gleda i upravu je.Svi su se okrenuli i gledaju samo u njih.Ali ja sada ne znam ko je ko.Ima ih trojica.

-Ko je ko?

-Jel me zezaš Lamija?

-Ma ne zezam te.Prvi put ih vidim i čujem za njih.

-Pa to je zato što izlaziš jednom u mjesecu.Nonstop si u hitnoj.

-Mrš.

-Slušaj me.Onaj visoki sa crnom kosom i bradom,što je sav u crnom je Emir.Taj kraj njega,plavi što je u farmericama i bjeloj košulji je Rijad.A treći do njih,što je kratko ošišan je Sakib.-bila je u pravu.Sva trojica su kao lutke,da stanem i gledam u njih.Ali najljepši je Emir.On je kopija Michael Morroneta.Isti su.Lik je moj tip muškarca.

-Šta gledaš?Emir ti je zapao za oko,ha?

-Ne lupaj.I šta su oni?

-Emir ima svoju firmu,poslovan čovjek.Rijad radi kod njega u firmi.Valjda je on neki menadžer ili šta već.Sakib je totalno druga priča.On je advokat.Jedan od najboljih u Bosni.Ja zaista ne znam kako ih nikada nisi vidjela ili barem čula za njih.-ma otkud njoj ove informacije.

-Otkud tebi ove informacije?

-Ne pitaj.Hajde pokreni se.Idemo za njihov separe.-ma jel ona luda?

-Ma ne pada mi na pamet.Jesil luda?Vidi ih.Pet su kod njih u separeu a njih je trojica.Orgije tamo prave i ja da idem sa njima.Ne dolazi u obzir.Kupi se i idemo kuću.

-Al si dosadna.Čekaj da pronađem stvari i idemo.

Dok sam se okrenula da odem do šanka,neko se tako snažno zabio u mene da sam zamalo pala na dupe.Sva sreće nečije snažne ruke su me uhvatile oko struka i pridržale.Pogledam u ruke na kojima su izražene vene.Nešto najljepše na muškarcu su vene na rukama.Podignem glavu da vidim ko me drži,kad ono...

Emir,glavom i bradom.Gledamo jedno u drugo kao da smo ludi.Lik je izbliza prelijep.

-Jesi li završila?-kaže mi i uspravi me.

-S čim?

-Pa sa buljenjem.-molim?Ja buljim u njega?

-To bi isto i ja tebe mogla da pitam.

-Kako da ne.-kaže i samo ode od mene.Koji je njemu kurac.

-Šta ti je reko?-Emina se stvori ispred mene.

-Šta će reći.Idiot jedan.Hajde idemo.

MOJ ZGODNI BOSANACWhere stories live. Discover now