Fu Yunruo çocuğu eski eve geri götürdü.
Mei Teyze ve Guo Amca da onu takip etti.
Mei Amca da bahçede, belli ki Wen Wen için de çok endişeli. Ama Wen Wen şimdi uyuyordu ve herkes fazla iletişim kurmuyordu ve alçak sesle birkaç kelime söyledi.
Mei Teyze meşgul olduktan sonra Fu Yunruo'dan aceleyle odaya girmesini istedi ve "Sıcaklığı yatağın üzerine koy" dedi. Küçük adamın ağırlığı hafif değil, ellerini her zaman tutmak çok ağrılı ve yorgun olacak ve dışarısı soğuk ve rüzgar iyi değil.
Fu Yunruo cevap verdi ve hızla odaya girdi, eğildi ve uyuyan sıcak yatağa dikkatlice ağladı. Elini bırakır bırakmaz tanıdık vücut ısısını hissetmiyor gibiydi. Gözleri hala sımsıkı kapalıydı ve ağzından bir çığlık koptu. .
Fu Yunruo çabucak uzandı, Wen Wen'i kollarına aldı, tekerlemeler mırıldandı ve nazikçe yatıştırdı.
Wen Wen çabucak sakinleşti, Fu Yunruo'ya yana doğru eğildi, küçük eli onun kıyafetlerini sıkıca kavradı.
Mei Teyze elinde güzel kokulu et lapası ile içeri girdikten kısa bir süre sonra fısıldadı: "Yaşlı adamın et lapası Yun Ruo, biraz içebilirsin."
Fu Yunruo'nun başta iştahı yoktu ama et kokusunu aldığında midesi inledi. Dün geceden beri hiçbir şey yememişti ve uzun zaman önce acıkmıştı.
"Tamam." Fu Yunruo vücudunu hafifçe hareket ettirdi, yarı oturdu, önce Wen Wen'e eliyle dokundu ve onu uyandırmadığından emin olduktan sonra Mei Teyze'ye yumuşak bir şekilde teşekkür etti, "Teşekkürler, Mei Teyze ve Mei Amca. zor iş."
Fu Yunruo porselen fincanı aldı, porselen kaşıkla karıştırdı, sonra kepçe alıp ağzına koydu.
Etli lapanın sıcaklığı tam yerindeydi ve ağızda yendiğinde çok lezzetliydi. Bütün bardağı çabucak yedi ve midesine sıcaklık yayıldı.
Mei Teyze gülümsedi ve onun yemeğini bitirmesini izledi, boş porselen bardağı aldı ve Wen dedi, "Yunruo, sen ve Wen Wen bir süre uyudunuz, dün gece dinlenmediniz mi? İyi dinlenin."
Fu Yunruo neredeyse bütün gece uyumadı, gerçekten de fiziksel ve zihinsel olarak yorgundu, alçak sesle cevap verdi, Mei Teyze'nin nazikçe çıkışını izledi, kapıyı dikkatlice kapattı ve sonra uzandı, gözlerini kapadı ve Wen Wen ile uykuya daldı.
Tanıdık bir ortam olabilir. Bu sefer Fu Yunruo huzursuzca uyumadı, uyanmadı ama bir süre de uyumadı.
İlk uyandığında kollarındaki Wen Wen'e baktı. Wen Wen de bu sefer nispeten huzurlu bir şekilde uyudu, aşırı derin uyudu.
Fu Yunruo alnını Wen Wen'in küçük alnına koydu ve vücut ısısı çok yüksek değildi. Eliyle küçük burnunun altını yokladı ve verdiği nefes o kadar sıcak değildi.
Fu Yunruo hemen kalbini aldı ama neyse ki tekrar ateşi çıkmadı.
Dışarıda konuşulanları duydu, Mei Teyze ve Mei Amca konuşuyor gibiydi.
O anda kendini çok daha iyi hissetti ve dışarı çıkıp bakmak istedi ama rahatlayamadığı için dışarı çıkmadı.
Kısa bir süre sonra, Wen Wen gözlerini şaşkınlıkla yarı açtı ve kayıtsız göz kapakları açılıp kapandı.
Fu Yunruo bunu gördüğünde, uyanmak üzere olduğunu biliyordu, bu yüzden onu aldı ve hızla dışarı çıktı.
Wen Wen hala yarı uykuda ve yarı uyanıktı. İki elini Fu Yunruo'nun omuzlarına koydu ve başı da uyuşuk bir halde onun omuzlarında yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
De TodoOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...