••••••••••••• Emma szemszöge ••••••••••••••
Szombaton ugyan így jöttünk ki négyen végig izgulni az időmérőt, hogy Seb minnél jobb helyről indulhasson a mai futamon. Végül az első tíz végéről rajtol így még benne van a pakliban, hogy nagyon sok pontot tudnának szerezni ma, ha semmit nem rontanának el. Ma sajnos nem tudott jönni Bálint a futamra, mert tegnap este közölte a főnöke, hogy valaki megbetegedett, így menjen már be. Reggel kaptam Vetteltől egy Aston Martinos pólót rajta az ötös számmal. Úgy voltam vele, hogy ha már végre nem a Ferrarinál van, akkor be kéne szereznem egy másikat és felajánlotta, hogy szerez nekem egyet. Így reggel egy futár jelent meg a házunk előtt és mondta, hogy egy rajongóm küldte. Kibontottam és akkor láttam, hogy mi van a kis dobozban.
- Hát ez hülye!- vettem ki a ruhadarabot és nevettem el magam.
- Ki küldte kincsem?- jött oda Anita.
- Az a lökött német!- mutattam meg neki is a pólót. Félre raktam, hogy majd csak indulás előtt vegyem fel. Minden a szokott nyugis módján halott.
De mikor végre eljött az idő, hogy készülődni kelljen minden egyből a feje tetejére állt. Én a szobám és a fürdő között szaladgálnak mint a mérgezett egér. Így nem is nagyon tudom, hogy apa és Anita mit csináltak, de lehet nem is akarom tudni. Ezen elméláztam egy sort aztán a vége az lett, hogy egy fintora kíséretében kirázott a hideg.
Amint kiértünk a pályára egyfajta izgalom fogott el minket, hogy csak ne essen annyira az eső, hogy nagyon esős futamnak legyen, hanem inkább egy félig vizes félig száraz pályán menjenek.
De amint a pálya felett az a hatalmas Rolex óra végre 3 órát mutatott felbőgtek a motorok és a mezőny elindult a felcezető körre. A felvezető kör végén mindenki maradt az átmeneti esőgumikon így ezen kezdték el a futamot. Sajnos nemláttam, hogy pontosan mi történt, de amint elemgedték a mezőnyt nem sokkal rá jött is a piros zászló ha valamennyire is igazak a hírek Bottas nem kis strike-ot csinált és 20 autóból csak 15 tudott visszajönni a boxba. Vertappennek az autója nagyon sérült szerintem nem fogja tudni folytatni a versenyt. Néhány visszajátszás után már tisztán láttam, hogy tényleg Bottas nem kicsit elbaszta az egyes kanyart.
Fél óra elteltével végre újra kezdődött felvezető kör, amire a mezőnyből már csak 14-en vágtak neki, mert Landonak súlyosabb volt a baleseti károk és ő sem tudott tovább menni a mezőny maradék részével. Míg Max konkrétan fél autóval elindult. A felvezető kör végén mindenki behajtott átcserélni az átmeneti gumikat slickekre, kivétel Hamilton. Így kialudt az öt piros lámpa és egyedül indult el az első körre, míg az összes többi pilóta a boxból rajtolt. Amint kihajtott az összes autó a boxutcából láttam, hogy Lando szomorúan sétált oda a boxutca falhoz és leül az egyik székre. Az egyik lábát felhúzta, majd úgy nézte a futam hátralevő részét.
Amikor pont előttünk mentek el az autók akkor még figyeltem de amint egy autót se láttam a közelben a tekintetem egyenesen Landora tévedt. Talán kétszer ha felnézett rám, de akkor egyből a tekintetem más fele irányítottam.
Már a futam fel is eltelt mikor láttam, hogy besétál a garázsba és eltűnik. Nem tudom hova ment, de lehet nem is erre kéne figyelnem. Újból megjelent pár autó az utolsó kanyarban és két másodpercen belül már el is tűntek.
أنت تقرأ
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
أدب الهواةNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...