4. fejezet

29 1 0
                                    

Amikor ezt bob meglátta rögtön zavarba jött majd elkezdett hangosan verni a szive

-Szia levi

-Szia, gyere beljebb

Bob lassan beljebb merészkedett lerakta a cuccait majd levo szobája felé sétált ekkor levo megfogta a vállát

-Gyere először enni, csináltam kaját

Az asztal szépen meg volt terítve, gyertyák égtek. Hamar meg is ették a zacskóslevest majd Bob ténylegesen levo szobája felé vette az irányt, levo is bejött majd becsukta maga után az ajtót. Leült Bob mellé majd mélyen a szemébe néztek, szemeztek pár percen keresztül.
Ekkor levo lassan bob arcára rakta a kezét, majd közelebb húzta.

-Szeretlek

Amikor bob mondta volna ki az igent, levo hirtelen megcsókolta. Hosszú és szenvedélyes csók volt. Mint akik egész életükben erre vártak. Ekkor Bob kikötözte levo bársony köpenyét ami le is esett róla. Bob elpirult.
Levo levette Bob pólóját szépen lassan. Mindketten felálltak az ágyról hosszú csókcsatába kezdtek. Levo hirtelen az ágyra lökte Bobot. De itt fordulat történt Bob volt felül, szépen lassan végignyalta levo felsőtestét lefelé. Amikor elérkezett levo férfiasságához, lassan kezdte de utánna felgyorsult. Levo szenvedett

-H-hol tanultad e-ezt ah ahhh

Bob ekkor csak felnézett levora, elmosolyodott majd folytatta. Levo teljesen kikészült, nem is számított arra hogy az este csúcspontja ilyen hamar elérkezik.
Ekkor Bob levette a nadrágját, felment az ágyra. Levo tudta mi jön. Négykézlábra állt és Bob be is pucsított. Levo ekkor el is kezdte, amit kellett. Bob, a hangokból itélve nagyon élvezhette.

-Le-leviihh

Levo ekkor lefektette Bobot, és leérkezett ő is bob férfiasságához. Durvábban, erősebben csinálta mint Bob. Ennek meg is lett az eredménye. Ezt csinálták egymással csomó ideig, amikor mindketten kimerültek és el is aludtak.

Bob és levó furcsa kapcsolataWhere stories live. Discover now