27. Bölüm

1K 79 329
                                    

OY SINIRI : 25

"Bu işin sonu başka yerlere gidiyor lucy. Kalk bence." dedi boğuk bir şekilde.

Dişlerimi boynundan çekip eserime baktım. Kıpkırmızı olmuştu boynu ve dişlerimin izi vardı bazı yerlerde.

Kucağından kalktım ve geceliğimi düzelttim.

" Siktir. Boynum moraracak ve ben bu havada asla boğazlı giymem." dedi söylenerek.

Yanına gidip yatağa yattım o da bir yandan odayı yatağı topluyordu.

" Benim boynum ne olacak ee ?"

" Sen hastasın. Odadan çıkmana gerek yok."

" Oldu başka isteğin ?"

" Susman yeterli başka bir şey istemiyorum."

" Abiii..." dedim i harfini uzatarak uyarır gibi.

" Bak hala abi diyor ya...Kalk şu yatağı düzelteyim."

" Tch..."

" Lucy küçük çocuk musun kalk hadi."

" Hayır levi abi biraz daha..."

Yanıma gelip yatağa oturdu ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

" Bana bir daha abi demeyeceksin lucy. Anlaştık mı." dedi sert bir şekilde.

" Neden ?"

" Seni kız kardeşim olarak görmüyorum."

" Ne olarak görüyorsun ?"

" Çok soru soruyorsun cooper. Yalnızca değer verdiğim birisin. Kalkmazsan ısırırım."

" Yalnız ısırma bahanesiyle beni ö-"

" Rahatsız oluyor musun ?"

Bir şey demedim. Yüksek ihtimal aramızdaki cinsel çekimi bu soğuk zebani de hissetmişti. Ama bana karşı bir şey hissetmiyordu. Sadece cinsel çekim. Azgın herif.

" Bende öyle düşünmüştüm..."

" Sen ?"

" Rahatsız olduğum bir şeyi yapamazsın zaten lucy. Ben izin veriyorum bu yüzden bu kadar yakın davranabiliyorsun bana."  dedi.

" Peki." dedim. Daha ne diyebilirim ben buna amk.

Yatakta iyice yayıldığımda levi göz devirdi. Bir elini belime diğerini bacaklarıma atıp yataktan kaldırdı ve koltuğa oturttu.

O yatağa toplarken bende onu izledim.

" Bende aşağı inicem."

" Üzerini giy. Ya da beni bekle ben giydiririm."

Göz devirip ayağa kalktım. Bana iyice velet muamelesi yapmasına gerek yoktu. Levi dün kıyafetlerimin birazını getirip kendi dolabına koymuştu yan yana duruyordu giysilerimiz.

Altıma rahat bir şort alıp üzerime de beyaz tişört alıp banyoya gittim.

Üzerimdeki geceliği zar zor çıkartıp altıma şortu giydim. Beyaz tişörtü giymek için elime aldığım sırada kapı açıldı. Sütyen olmasına rağmen elimle göğüslerimi kapatmaya çalıştım.

Savaş - Levi Ackerman | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin