Naruto Animesinde Kadınlar

22 2 1
                                    

Animeyi izleyenlerin bildiği üzere Sakura,İno ve daha fazla birsürü kadın karakterin var oluş sebebi bir erkeğe bağlıdır.Örneklendirelim.

Sakura'nın kişiliğini söyleyebilir misiniz? Hayır. Hikayeye katkısı? Yok. Evet güçlü bir shinobi olabilir ancak bir kişiliği yok. Sakura tam anlamıyla çöp değil,ancak o bir erkek tarafından yazılan kadın karakter. Yani kalitesiz.

Ayrıca fark ettiniz mi? Hiçbir güçlü kadın karakter savaş alanında bir erkeği yenemedi. Takımlarda kadın karakterler hep iyileştirici destek oldu.Ayrıca ilgi çekici bir hikayeleri yok.

Sasuke klanını yenileyecek,abisini yenecek ve intikam alacak.

Naruto hokage olacak ve kendini kabul ettirecek.

Bu sırada Sakura ve İno Sasuke için kavga edecek :/

Güçlü kadın karakterlerin ekranda gözükme süresi çok az.

Hinata oldukça güçlü bir shinobi olmasına rağmen Neji onu korumak zorunda kaldı.Hyuga klanı en güçlü klan değil miydi hem?

Kushina hokage olmak istemiyor muydu? En sonunda 4. Hokagenin karısı oldu.


Sonuç:

Animenin shounen (yani  kitlesi genç erkekler olan) bir anime olduğunu biliyorum ancak bu kadın karakterlerin bu şekilde resimlendirilebileceği anlamına gelmez. Kadın karakterlerin resmedilişi tamamen kendini bir şey sanan erkek çocukların egosunu tatmin etmek için yapılmış gibi. Bu animenin kitlesi gençleri ve çocukları oluşturuyor. Yani olumsuz etkileri büyük. Orada burada, "Sakura çöp" diye gezen birisi sonra kızları kadınları küçük görecektir. Yaşıtlarımdan biliyorum (13).



-yumedee

————————————————————

-lütfen linç atmadan önce dikkatlice okuyunuz.

Naruto - Bir inceleme ve eleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin