Oy Sınırı : 25
" Levi bir şey diyeceğim..." dedim sesimi ayarlamaya çalışarak.
Levi abi yada kaptan demediğim için şaşırmıştı ve önemli bir şey var gibi bana çevirdi gözlerini.
" Söyle."
" O odada ne var ?"
" Bu kadar çok mu girmek istiyorsun oraya ?" dedi ve yataktan doğruldu oturur bir pozisyona geldi.
Başımla onaylayıp bende kalktım omzuma dikkat ederek.
" O zaman sana göstereceğim..."
Ayağa kalktığında bende onu takip ettim. Askılıkta duran ceketinin içinden anahtarı aldı ve kapıya doğru yürümeye başladı.
Anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. Hızlıca arkasında onu hafif iteleyerek içeri girdim.
İçerisi çok güzeldi bordo renginde bir odaydı duvardaki raflarda çeşit çeşit bıçak ve silahlar vardı. Geniş bir odaydı odanın içinde küçük bir kapı daha vardı kapının kenarında ise geniş bir yatak.
O kapıya gidip açtığımda oranında bir banyo olduğunu gördüm tertemizdi.
Odayı biraz daha incelerken üstteki dolaplara baktım onlar kapaklıydı.
" İncelemen bittiyse çık."
" Hayır bitmedi...Güzelmiş duvarlar." dedim mırıldanarak.
" Ses yalıtımlı bu oda seni şuan burada öldürsem kimsenin ruhu duymaz." dedi ifadesiz bir şekilde.
" Öldürmezsen hatrım kalır..." dedim ve odayı incelemeye devam ettim.
Üst dolaplara doğru gittiğimde siyah dolaplardan birini açtım içinde kelepçe ve bileklik vardı. Bir şey demeden diğer dolabı açtım onda ise kırbaç vardı. Hemen üst rafında bordo göz bantları. Garip bir şekilde neredeyse her şey bordoydu.
Umarım bunu düşündüğüm şey- hayır hayır." Kelepçe ve-"
" Bir sürü şey var gördüğün gibi, sadece buna mı takıldın." dedi lafımı yarıda keserek.
" Bu odayı ne için kullanıyorsun ?" dedim ona dönerek.
" Kullanmadım henüz... Sen geldikten 1-2 hafta sonra yaptım burayı." dedi.
" Hadi ama Levi... burayı ne için kullanabilirsin ki ?"
" Ne için kullanabilirim öyle mi... görmek ister misin ne için kullanabiliyormuşum." dedi sert bir şekilde bakarak.
" Ne ?" dedim gözlerimi kırpıştırırken.
" Off lucy saçmalama. Kullanmadım diyorum işte kullanmadım daha. İşin bittiyse çık." dedi ve göz devirdi.
Başımla onaylayıp odadan çıktım ağır adımlarla. Oda benden sonra çıktı ve kapıyı kilitledi.
Yatağa gidip tekrar girdim oda hemen arkamdan gelip ışıkları kapattı ve yatağa girdi. Birimiz yatağın bir ucunda yatarken diğerimiz diğer ucunda yatıyordu. Aramızda anlamsız bir soğukluk vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş - Levi Ackerman | +18
Fanfictionkurgusal karakter × levi kitabıdır. +18 ileri bölümlerde bol smut var lütfen çok küçükler okumasın. çok bir şey demeye gerek yok. tanıtım kısmını mutlaka okuyun. keyifli okumalar <3