SELİN ŞEKERCİ: 24 yaşında İstanbul'da bir hastanede genç bir hemşire. İzmir'de zengin bir ailenin kızı olmasına rağmen çok başarılı ve tatlı ukala bir kişi. Babası ile Furkan'ın babası ortaktır.Ayrıca Furkan ile 15 yaşından beri tanışıyorlar.
FURKAN ANDIÇ: 25 yaşında genç ve yakışıklı bir adam. İstanbul'da Selin ile aynı hastanede göreve başlayacak. Furkan İstanbul'da doğmuştur. Babası ile Selin'in babası ortaktır.Daha sonra bu hastaneye atanacak.
NURBANU HEMŞİRE: Selin ile aynı hastanede çalışmaktadır. 24 yaşında genç bir hemşire.
DR. AYBÜKE: Selin,Furkan ve Nurbanu ile aynı hastanede çalışan bir doktor. 26 Yaşında.
DR. YUSUF: O da aynı hastanede çalışan bir doktor. Aynı zamanda hastanenin en deneyimli doktorlarından birisi.
SUDE:Furkan'ın kız kardeşi. Selin'den hiçbir zaman hoşlanmadı. İstanbul'da Mimarlık Fakültesinde okuyor. (Daha sonra Selin ile aralarında çookk büyük bir anlaşmazlık yaşanacak)..TANITIM NASILDI? İNŞALLAH YENİ BÖLÜMLERİ OKUYUNCA BEĞENİRSİNİZ. AKLIMDA ÇOOKK GÜZEL ŞEYLER VAR AMA BÖLÜMLER BİRAZ KISA OLABİLİR. DERSLERİME ÇALIŞMAM LAZIM. SINAVLARIM OLABİLİR VE BÖLÜMLER BİRAZ GECİKEBİLİR. LÜTFEN BNA KIZMAYIN. 8. SINIF ÖĞRENCİSİYİM. ÖNÜMDE ÇOOKK ÖNEMLİ BİR SINAVIM VAR.......