Yukarıda ki resim Hermione'nin Harry ile sevişirken giydiği kıyafetler. Merak edenler için koydum.
Hermione odaya girdiği anda Harry'nin kucağına atladı ve Harry'de onun kalçalarından sıkıca tuttu. Öpüşürlerken çıkardıkları sesler ikisini de daha çok tahrik ediyordu. Harry vahşice bir zevk alırken Hermione'nin kalçasını sıktı ve Hermione ufak bir şekilde inledi. Harry bu ufak yararlanarak dilini Hermione'nin ağzına soktu ve Hermione daha yüksek sesle inledi. Harry bu inlemelerden daha çok zevk aldı ve onun alt dudağını hafifçe ısırdı. Hermione, Harry'nin ağzına doğru boğukça inledi.
Böyle öpüşerek koltuğa doğru ilerlemeye başladılar. Harry kucağında ki Hermione'yi yavaşça koltuğa yatırdı, onu yatırdıktan sonra Harry'de onun üstüne çıktı. Koltukda biraz daha öpüştükten sonra Harry dudağını Hermione'nin dudağından ayırdı ve onun boynuna gömüldü. Boynunun her kısmını, her santimi öpüyor ve yalıyordu. Hermione ise sol elini Harry'nin kafasına, sağ elini ise Harry'nin ensesine koymuştu. Harry pantalonunun üstünden penisini Hermione'nin kızlığına doğru sürterken ikisi de bundan hayvani bir zevk aldı.
Harry nefessiz kalana kadar Hermione'nin boynunu öpmeye ve yalamaya devam etti. O sırada penisini Hermione'ye daha çok sürterek kendini tatmin etmeye çalıştı. Harry, Hermione'nin boynuna bir öpücük daha kondurup aşağılara inmeye başladı. Hermione'nin yakalı tişörtünü üstünden çıkardı. Çıkardıktan sonra Hermione'nin siyah seksi sütyeninin boş bıraktığı kenarları öpmeye, emmeye ve yalamaya başladı.
Hermione bundan vahşice bir zevk alırken Harry sütyenin kopçasını bulup açtığında gördüğü şeylere gülümsedi. Hermione'nin sol memesinin ucunu burnuna sürttü ve Hermione bundan aldığı zevkle yüksek sesle inledi. Harry sonra Hermione'nin sol memesini yalamaya ve emmeye başladı. Sol memeyi emerken bir yandan da Hermione'nin sağ memesini sıkıp bırakıyor onu okşuyordu yapıyordu. Belli ki Hermione bundan çok zevk alıyordu çünkü inlemeleri bir türlü durmuyordu.
Hermione'nin bunu çok beğendiğini gören Harry bunu diğer memesine yaptı ve sonra daha da aşağılara indi. Hermione'nin kalçasını sıkan pantalonu görünce daha çok tahrik oldu ve penisinden zevk suyu geldi. İlk önce Hermione'nin kalçasını iyice sıktı, sonra ise pantalonu çıkarmaya başladı. Pantalonun altında iç çamaşırı yoktu.
Hermione'yi tamamen soyduktan sonra Hermione'nin kızlığını öpmeye başladım. İşin içine dilimde girince Hermione koltukta duramamaya başladı. Sürekli inliyordu ve 'Daha Hızlı' diye yakarıyordu. Harry ise her defasında dilini Hermione'nin kızlığının içine daha derin sokuyordu. Harry sonunda Hermione'nin kızlığının içinden dilini çıkarıp orta parmağını sokmaya başladı. Hermione ise sürekli zevkten inliyordu. Harry orta parmağı her sokuşunda daha çok inliyordu. Hermione ise Harry'nin parmaklarını içinde hissedebiliyordu. Bundan hayvani bir zevk alıyordu.
Sonunda Harry orta parmağını Hermione'nin içinden çıkardı. Üstünde ki tişörtü ve altında ki eşofman şortunu çıkardı. Eşofman şortunun altında baksırı ise Hermione çıkardı. Baksırın ardından çıkan penisinin birazını Hermione ağzına aldı ve Harry bundan çok güzel bir zevk aldı. Bir kaç kez sakso çektikten sonra Hermione tekrardan koltuğa yattı ve Harry onun üstüne çıktı.
Dikkatlice penisini Hermione'nin kızlığına soktuğunda kendini çok rahatlamış hissetti. Hermione ise yüksek sesle inledi. Harry onun içinde git gel yapmaya başladığında Hermione tekrar tekrar inlemeye başladı. Hermione bacaklarını Harry'nin belinin etrafını sardı ve sol elini yeniden Harry'nin saçlarına koydu. Diğer elini ise Harry'nin ensesine. Bir süre sonra Hermione için acı yerini zevke bıraktı ve Harry'e 'Biraz daha hızlı' diye yakardı. Harry ise acımasız bir şekilde hızlanarak Hermione'nin içinde git gel yapmaya devam etti.
En sonunda Hermione orgazm oldu, Harry ise Hermione'nin içine boşaldı.