Hinata Shoyo x reader

133 5 0
                                    

Szokásos sétámat teszem meg. Fel a hegyre ês vissza. Zene a fülemben szól. Nem énekelhetek hangosan,mivel szörnyű hangom van. De úgy szeretnék!
De inkább vissza fojtom. Nehogy hülyének nézzenek.

Sétalok fel a a hegyre amikor egyszer csak egy vörös hajú fiú jön mögöttem biciglizve.
Sokszor láttam ezt a fiút már,de sosem tudtam megtudni a nevét.
Nem mindtha érdekelne!!
Hirtelen megáll mellettem


-Hányszor mész fel erre a hegyre egy nap?- kérdezi mosolyogva a narancs.

Komolyan ezért állt meg a fiú?! Csak azért,hogy ezt meg kérdezze. Én meg azt hittem valami telefonszámot kér el. >:(

-Miért érdekel?

-Tudod van egy röplabda csapat ahova járok.

HM? Röplabda csapat? Ez hogy jön ide? Nem nagyon ismerem a röplabdát,de azt nem magassabb emberek szokták játszani? Na mindegy!

-És ott van egy Kageyama nevű srác akit le szeretnék győzni! Ês azert kérdeztem,hogy hányszor mentél fel a hegyre,mert ên is annyiszor felmegyek és ettől erősebb leszek!

Kageyama?! Csak ő miatt állîtott meg. Szomorúan lehajtom a fejemet.

-Minden rendben van?

-Igen,Igen persze! 4-szer mentem ma fel rá.

-4-szer?! Dehát az sok idő! Hogy van ennyi energiád hozzá!? -kérdezi meglepően a srác.

Megrázzom a válamat ês sétálnák tovább. De megfogja a karomat.

- Meg mondanád a nevedet? - pírul el a srác.

- [Név]. Neked?

-Hinata Shoyo!

-Hát örültem a találkozásnak Hinata!-sétálok tovább az utcán közben mindig visszatekintve a srácra akinek a feje tiszta vörös volt.

Másnap.


Fáradtan megyek be az első napom az új iskolában. Nem ismerek senkit sem ezért is félek belépni az osztályterembe.

-Megtudom csinálni,ez csak egy normális iskolai tanítás!

Nagy léptekkel belépek az osztályterembe lehajtott fejjel.

-Nézzétek ez az új lány! -súgdolozik valaki az egyik padban.

Gyorsan meglátok egy helyet és leülök. Kiveszem a könyveimet. Felnézek a táskábol ês ki mellet ülök?
HINATA SHOYO!

- Szia [Név] -chan!

Elvörösödve nézek vissza a padra,hogy ez egy vicc-e. Visszanézek ês Hinata még mindig mosolyog.

- Hinata?!
Nem is mondtad,hogy a Karasuno-ba jársz!

-Nem is kérdezted!- nevet fel a srác!

A szívem már nem dobog annyira mint ellőbb. Hirtelen én is elkezdek nevetni.

-Nincs kedved eljönni megnézni az egyik edzésemet esetleg? - kérdezi mostmár vörös arcal.

-Randi? -nevetek fel.
-Benne vagyok!

Mire befejztem a mondatomat az egész osztály minket nézzet. Mi csak kettem egymásra néztünk ês nevettünk.

Köszönöm,hogy végig olvastad<3
Remélem tetszett. Ha valaki akarja majd kéri Hinatát akkor ezzel a storyval fogom fojtatni:')

Írjatok nyugodtan még Instán neveket ês csinálom velük a storyt.

Nade Yoi 1-nichi o






✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Where stories live. Discover now