1 част

116 2 0
                                    

Здравейте нека първо да разкажа малко за мен, казвам се Ким Йоджи и си живях спокойно в малък град наречен Бусан, ходих като нормалните деца на училище и аз отговарях за мистериите на този град,по-скоро правех вестника нещо като детектив се падах,и така докато един ден един от най- големите детективи в Сеул не е разбрал за мен и е поискал да ме обучава и заедно да разгадаваме мистериите той се казва Намджун и е с няколко години по -голям от мен,та както и да е разбрах само че ще започнем с един от най-трудните случай а той е че се е разправяло че има мистични същества в този град и трябвало да го докажем някак първото нещо което си помислих беше :егати ние тук да не сме егзурсисти че за доказване за съществуването на митичните същества така де обичам да гледам страшни филми може би и за това обичам и работата си като детектив нищо че още съм ученичка.Но не знам как родителите ми се съгласиха .И така след по малко от Час заминавам,но преди това трябва да  приготвя оборудването си нали всеки детектив трябва да има.
След 3 часа
Най-накрая пристигнах на автогарата ме чакаше детектив Джун ,с него се поздравихме и той ме закара до общежитието беше голяма зграда специално за ученици,та качих се в стаята си беше на най-горния етаж оправих си багажа и заспах с мисълта че утре ще е дълъг ден!!..

Няма връщане назад Where stories live. Discover now