Цяла вечер не можех да спя,тоест не че нещо да не помислите че полудявам но имах странното усещане че някой ме наблюдава нищо това бяха само мой заключения .Станах оправих се взех си куфърчето и тръгнах да отварям вратата но блъснах нещо или по-скоро някой и това се оказа едно русокосо момче отидох при него и му помогнах да се изправи и му казах :
Ю-Аз наистина много съжалявам не беше нарочно добре ли си?нарани ли се?
J-спокойно добре съм много се притесняваш не ме одари толкова силно между другото аз съм Джимин помагам в криминалният отдел а ти?
Ю-А да аз съм Юджи и съм в митичният отдел помощник съм на детектив Джун
Д-а ти си невероятното момиче от Бусан за което всички говорят много ми е приятно да се запознаем
Ю-не мисля че съм чак толкова невероятна но благодаря и на мен ми е приятно да се запознаем
J-добре тогава ще се виждаме.
И така всеки пое по-своя път аз тръгнах към офиса на детектив Джун и започнах да си мисля че тук е наистина доста зловещо особено през есента въпреки това е красиво та докато съм си мислела съм стигнала до кабинета почуках и от вътре се чу приглушено влез аз влезнах и го видях как разглежда нещо но финзиономията му не изглеждаше че ще е нещо което ще ми хареса тогава той ме забеляза и каза:
Джун-Хайде седни Ким (аз седнах)Така Ким вчера не можахме да си поговорим за случая но днес трябва да ти разкажа след това ще отидем в библиотеката да потърсим едни книги но те не са обикновени та готова ли си да чуеш историята?!
Аз само кимнах а той продължи
Джун-така ще започна от начало имаше три случая които много си приличат първият беше 2013г. Жена която се беше влюбила в един млад и привлекателен мъж но той не е изпитвал същото затова тя го е прокълнала и се е съмолбила но имаше нещо странно в това затова се опитах да се разровя и видях снимка на мъжът той не приличаше на човек по-скоро на вампир та за това ще прочетем в старата библиотека в края на града така да продължим през 2015г. Се случва почти същото само че с тази разлика е че момичето беше обладана но за жалост не знаем повече по този въпрос църквата не иска все още да ни даде достъп до тези данни и последното е тази година беше преди една седмица но на момичето бяха останали синини по ръцете и нокти а на врата имаше следи от зъби и това ни докара до това че е замесено такова същество отначалото не вярваме че може да е един единствен човек или мистично същество затова започнахме да търсим хора като теб ти имаш брилянтен ум затова избрах теб а сега какво ще кажеш по темата а да и между другото ти си единственото момиче по-принцип имахме едно момиче младо също като теб и то беше в този отдел но се случи инцидент и тя остана на легло до ден днешен.
Ю-добре но това ми се струва съмнително тези случая наистина много си приличат но също и се отдалечават мисля че има нещо странно хайде да отидем до библиотеката там може да намерим неща.
Д-хайде
Така станахме ,излязохме от сградата и тръгнахме с колата на Детектив Джун.
След 20 минути
Тей като е в единият край на града а зградата ни е в другият и така сега влязохме и боже тази зграда е наистина изоставена от света така де не само страховити книги можеш да намериш тук.
След 1час
Мина се един час чета от един час и нищо но защо постоянно мисля че някой е одзад и чака само да ме сграбчи нищо явно наистина се филмирам изведнъж Джун се провикна от другият край на стаята
Д-Ким става късно да тръгваме утре ще продължим а и нищо не си яла цял ден ще спрем до магазина да си вземеш нещо става ли
Аз-добре детектив
Джун-може да ме наричаш по име все пак сме партньори
Аз-добре благодаря но ще може ли да взема някой книги
Джун-разбира се
Така тръгнахме и както каза той аз си взех един рамен и се прибрах оставих си нещата но на масата видях нещо странно отидох там появилите какво е това на масата имаше пръстен и бележка на която пишеше :НЕ МОЖЕШ ДА СЕ ОТЪРВЕШ ОТ МЕН ТИ СИ МОЯ И АЗ СЪМ ТВОЙ.!!
Какво трябва да значи утре със сигурност трябва да разбера..!!!