В сънят
Събудих се във една тъмна стая в нея нямаше нищо изведнъж се появи някакво момче, приближи се до мен и започна да се смее но сега като го виждам наистина изглежда красив изведнъж започна пак да ме боли главата а той започна да говори несмислено но чух само една разбираема дума и тя беше грях какво трябва да значи?!
Ю-Ааааааааааа
Джун-Юджи добре ли си знаеш ли как се притесних?!
Ю-Джун какво стана?
Д-ами изведнъж припадна спиш от 7 часа тъкмо щях да си тръгвам но ти дойде в съзнание ,трябва да внимаваш повече а какво сънува кошмар ли?!!
Ю-Джун това беше реално (тук му разказвам отново какво видях)
Д-добре но това не ни води до никъде
Ю-всъщност мисля че е станало нещо докато онова същество е търсел любовта си но не можем да сме сигурни а къде са документите всъщност трябва да отида до тоалетната
Д-добре но бъди внимателна.!!
Аз кимнах и се изправих но тогава ми се зави свят и видях нещо ужасно момчето обляно в кръв и кървави сълзи!!
Д-какво ти има защо се разплака боже Юджи притеснявам се!!??
Ю-ти не разбираш той наистина е извършил грях (тук разказвам) видях го беше като истинско но защо ги виждам тези неща до сега не съм виждала тези неща и мисля че ако се бръкнем по-навътре ще намерим нещо ужасяващо
Д-добре успокой се миличка мисля че ти си замесена в това а и между другото говорих с онова момиче и утре ще отидем да я разпитаме всъщност като се замисля тя се държеше странно не говореше,събуждаше се изплашена мисля че знае нещо по-този въпрос а ти искам да си починеш не си спала добре затова припадна чу ли, успокой се ние сме детективи няма да се предаваш тепърва ни предстои най-тежкото
Ю-добре но не искам да стоя повече тук искам да си отида в къщи
Д-добре аз оправих преди час документите но аз ще те кача до горе не искам да стане нещо лошо пак става ли?
Ю-да става
След половин час
Вече пристигнахме Джун ми помогна да се кача до горе той каза че ще влезе да види дали всичко е наред и аз се съгласих тъкмо отварях вратата и ме прониза студ но тук не беше студено даже имаше парно ще питам Джун
Ю-Джун студено ли ти е?
Д-не защо?
Ю-а нищо просто питам.!!
Така влязохме и в стаята нямаше нищо но изведнъж нещо ми капна върху главата и погледнах на горе а там пишеше САМО ТИ МОЖЕШ ДА МЕ ОСВОБОДИШ!!
Погледнах към Джун и му посочих той погледна на горе и онемя
Ю-мислиш ли че е кръв?
Д-незнам сега ще проверя пипна слузестото червено нещо горе и го помериса после кимна с глава аз взех куфара отворих го и взех фотоапарата взех и ръкавици и шише първо снимах надписа а след това взех и малко от кръвта.
Ю-Джун трябва да отидем до лабораторията но на никой не трябва да го даваме сами трябва да разберем на кой е кръвта защото имам осещането че някой ще ни провали
Д-и аз така мисля но сега ще дойдеш да спиш у нас няма да те оставя сама!!
Ю-добре и ако искаш при вас да видим снимката но няма ли да преча на приятелката ти?!!
Д-не споко има гостна но ще съм по спокоен хайде идвай и вземи книгите може да намерим нещо!!
Ю-добре
Така отидохме у тях приятелката му е много мила каза да я наричам Нана така и викат, седнахме да видим снимката как е излязла също така ще можем да имаме доказателства в църквата и онази книга също съм я взела както и другите, докато Джун оправя снимката ние с Нана преглеждахме книгите докато не попаднах на една статия от преди много години нещо като легенда се води.
Ю-хора чуйте това е легенда в която пише че ако момче е изгубило любовта си при битка и иска да си я върне трябва да мине през няколко изпитания без да мами,мислите ли че той е измамил?!!
Нана-много е вероятно от това което ми разказахте наистина е възможно!!
Дж-добре Юджи добра работа запази го това а ето вече снимката е готова след няколко секунди можем да я видим когато погледнах какво имаше на снимката разбрах че няма да е лесно....