Uyuyor. O kadar savunmasız ki. Önce sanki bende uyuyormuşum da yanlışla olmuş izlenimi vermeye çalışarak sarılıyorum. O kadar güzel ki. küçükken sihirli annem izlerdim. orda zamanı durdururlardı. işte bende o an zamanının durması için her şeyimi verebilirdim. Ama bir sorun vardı. Yeşim. Uyumuş mu diye kontrol etmek için kafamı kaldırmaya hazırlanırken horlama gibi bir ses duydum. Tam horlama diyemem ama çok yakındı. Yeşim gibi bir kızın uyurken horlayacağını hayal edemediğim için tekrar ardaya döndüm.
Ses yeşimden geliyordu. uyuduğuna emindim. Viskinin vermiş olduğu cesaretle kafamı ardanınkine yaklaştırdım. Nefesini hissediyorum. gözümü kapadım. nefesini daha çok hissedebilmek için biraz aşağı kaydım. gözlerim dudaklarının hizasının biraz üstündeydi. dudakları... o kadar güzeldi ki. Dokunmak istiyodum. beni tutan neydi? Dokundum. Tahminimden daha yumuşaktı. ardanın ruhu bile duymadı tabi. Ve hemen ardından daha az masumane olan düşüncelere yöneldim..İmkanım varken neden öpmüyordum ki ? Ve öptüm. Hiç düşünmeden. alkolün bir yan etkisi de bu değil mi? Tekrar öptüm. o kadar güzeldi ki... rüyada olup olmadığımdan emin değildim. ama olsun. çok güzeldi.
anı ölümsüzleştirmek... o an aklıma doğum günü hediyem geldi. fotoğraf makineleri de bunun için değil midir zaten ? Öperken fotoğramızı çektim. inanın bana çok zor oldu ve kalp atışımla birlikte bir de ses çıkınca yeşim ve ardanın uyanacağından emindim. çok şükür uyanmadılar. fotoğrafın gözükmesini bekledim. karanlıktan pek bir şey görünmüyordu. tuvalete gidip ışığı açtım. heyecandan her yere çarpıyordum ve ben özen gösterdikçe daha çok ses çıkarıyordum. uyanmadılar. o kadar güzel çıkmıştı ki. kaç dakika tuvalette parmaklarım dudaklarımda gezer bir vaziyette kaldım bilmiyorum. ama kocaman bir sırıtışla çıkıp yatağa girdim. resme bakmaya devam ettim. karanlıktan göremiyordum ama orada ne olduğunu biliyordum. Uykum geldi. resmi aklıma ilk gelen yere, iç çamaşırı çekmeceme ,koydum. son bir kez daha ardayı öpüp arkamı döndüm. Çok mutluydum.
Ta kii..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur'un Gözyaşı
Lãng mạnEn güzel duygu nedir ? İnsanı mutlu, içini kıpır kıpır eden ? Aşk diyeceksiniz. Hayır. Bence mi ? Aşık olduğunun birinin sana aşık olmasıdır bence Katılmayan var mı ? Yalnızca "aşk" acı vermekten duyguları allak bullak etmekten bizi hayattan çekip...