Vzbudila jsem se a bylo něco kolem sedmý večer... Šla jsem dodělat ten obrázek aby učitelka nebyla nasraná... Malovala jsem paytna a myslím že se mi i povedl.. Dobarvila jsem to a šla se vysprchovat...
Furt jsem myslela na to jak to pay vypl.
Furt jsem přemýšlela a tak mne napadla jedna věc kterou ráno musím udělat...*Ráno *
Právě teď si dočišťuju zuby... Mam dobrou náladu....
Když jsem se oblekla a vzala věci do školy (i obrázek vzala), zamkla si pokoj šla jsem do ředitelný...
T/j:"dobrý den paní ředitelkou"
Ř:"ahh dobrý copak by jste potřebovala" řekla ředitelka a usmála se..
T/j:"noo víte jak jste říkala že uděláte cokoliv aby byl každý žák spokojený? "
Ř:"copak by jste chtěla?" Řekla mile.
T/j:"chtěla bych na dva týdny letět za svoji rodinou"
Ř:"noo dobře ale od kdy.."
T/j:"Pokuď by to šlo co nejdřív prosím"
Ř:"dobra, zjistím vám letadlo a ty peníze ktere mi tu tenkrát rodiče nechali navíc vám koupím letenku"
T/j:"opravdu?!" řekla jsem radostně a Ředitelka kývla...
T/j:"děkuju moooc a nashle"
Ř:"dám ti to do pokoje na postel" řekla Ja po těchto jejich slovech odešla..
Šla jsem dát učitelce na vytvarku ten obrázek a pak se vrátila do třídy...
Už jsem myslela jen na to až uvidím mámu, tátu, bráchy a hlavně paye. Na toho jsem se těšila nejvíc...T/j:"kamoo já tu učitelku nesnáším vole" řekla jsem mie po poslední hodině.
Mia:"kamoo jak se ti tam mohla vysmat a celá třída taky.
prý že když má v sobě Sperma glukózu a ty že prý že to nechutná sladce.. No chcipla jsem tam z tebe" řekla Mia a smála se jako piča.
T/j:"já za to nemůžu, když paytnovi mrdky jsou takovy teplny a mazlaví a většinou bez chuti a-"
Mia:"už neříkej nic"
T/j:"ale jsou dobrý ale ne sladký"
Mia:"Nech tohoooo jako vážně se nechci vědět o tom jak chutnají tvého přítele mrdky. "
T/j:" nebooj budu ti všechno vyprávět.. Letím tam na dva týdny"
Mia:"už si říkala.. Ale prosím něco pěkného a ne to co tam budete dělat s paytonem"
T/j:"no jooo Sim tě.. O prázdninách tě tam vezmu" řeknu a Mia se usměje..
Mia:"počítám s tím" řekne a flakne mě
T/j:"heej zaco Kamo?" řeknu se a směju se jako debil... Mezitím jsme došli k miimu pokoji a tak jsem se z ní rozloučila a šla do toho svého..Když jsem vešla do pokoje a pak zavřela za sebou dveře a jako vždy zasunula klíčky z vnitřní strany pokoje do zámku, a pak se otočila... Viděla jsem jak mu na posteli mi ležela obálka... Hned jsem k ní priběhla a otevřela ji.. Začala jsem si pro sebe číst nahlas....
"váš jet byl zabudován na 21.března v deset hodin ráno ... V severní Karolíně by jste přibližně měla doletět ve 2 hodiny odpoledne.."
Zajasala jsem protože dneska byla 20 března... Měla jsem hroznou radost... Měla jsem tam k tomu i účet letenky a další doklady k tomu...
Ihned jsem si začala balit...zabalila jsem si asi půlku pokoje a už jen čekala kdy bude zítřek...*21.brezna 9:47*
"kurvaa ne mne to uletí" Plašim na odbavení... Když mne odbavili hned jsem běžela do letadla a ano... Jen tak tak jsem to Stihla ještě z jednou paní a postarším panem... Měli jsem štěstí,
Šla jsem si sednou a všimla si že sedím u okna kde nikdo nesedí... A taky jsem si tam sedla...po chvilce ale se mě postarší žena zeptala..
? :"promiňte, je tohle sedadlo B3 A B4? Nevidim na to bez brýlích"
T/j:"Ohh ano pojde si sednou" paní se milá usmála a sedla si asi se svým manželem.. Připasali se a žena si opřela hlavu o pana... Bylo to velmi krásný...pomyslela jsem si že tahle jednou budu s paytonem. Už jsem jen koukla z okýnka a koukala na to jak tam dávají poslední zavazadla, a uzavírají prostor.
A po chvilce už jsme byli na vzletavajicí rampě.... Vytáhla jsem si sluchátka a šla jsem poslouchat písničky..* 14:12*
Právě jsem si převzala svůj kufr a čekám a jdu ven..
"nic se tu nezměnilo" řeknu si a jdu k prvnímu taxikařskému autu který na nikoho nečeká..
T/j:"brý den" řeknu a taxikář na mne pohledí.. Vrásky už měl a postarší byl..((oo jakej to to jsem spisovatel)) Bílošede vlasy zakryté černou čepici.
Taxikář :" kam to bude děvenko" zeptal jsem se a já si dala kufr do zadní části auta a sedla si...
T/j:" prosila bych na ulici *řekla jsi konkrétní úlu i kde bydlí Bakerovi*
Taxikář :"dobře" řekl pan a připoutat se..
Taxikář :"bude to asi hodinka a půl jízdy"
T/j:"Jo počítám s tím pane" řekla jsem a pan se rozjel... Užíval. Jsem si výhled a koukala na cestu.. Mezitím jsem si připravila peníze ...
Taxikář:"proč jste se vretila do téhle dá se říct díry" řekl a já se podívala... Koukl po mně přes zrcátko..
T/j:"podle mne to díra neni... Vlastně jsem se tu narodila a mám tu přítele a staré dobré přátelé... Ale odletěla jsem na školu do miami.." řekla jsem a taxikář povídá..
Taxikář:"tak to v tom případě jo.." řekl a věnoval se cestě... Celou dobu měl kamenný výraz...
T/j:"omlouvám se že se tam ptám ale proč to je díra podle vás?" řekla jsem protože jsem byla zvědavá...
Taxikář:" no to víte.. Stáří chlapy tři roky před důchodem takový bývají... Navíc mi před pár lety zemřela žena a ani jedno ze čtyř děti si na mne vůbec nezpomenou... Vlastně jsem se naposledy viděli a mluvili spolu na tom pohřbu.." řekl pán který trošku zesmutněl..
" to mne mrzí" odpověděla jsem.
Taxikář :" nene nemusí.. Vaše vina to není " řekl a celou dobu jsem už mlčky seděla...*15:57*
Právě jsme přijeli..
Taxikář :" taak sledno olbude to za 48 dolarů *řekne a já mu dám 60...*
T/j:"zbytek si nechte, děkuju moc za svezení a můžu poprosit vaší vizitku?"
Taxikář:"ale samozřejmě *podal ti ji* a s kufrem pomoct nechceš? *
Řekl a já ho vytáhla ven...
T/j:" nene to je dobrý... Jeste jednou moc děkuji a naschle " rozloučila jsem se a taxikář odjel....
Stala jsem před domem mich rodičů a i prostě všeho... Šla jsem pod rohožku a ano byl tam náhradní klíč...
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
Storie breviPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...