အပိုင်း၂၅

793 29 4
                                    

                 operating roomရဲ့အခန်းဘေးနားက တိုင်မှာကပ်ထားတယ့်  နာရီလက်တံ အသံက အဝေရင်ထဲကို ပိုပြီး ပူလောင်စေတယ် ... အခုဆို အကို ခွဲစိတ်ခန်းထဲ၀င်သွားတာ တော်တော်ကြာနေပြီ... ဘွားဘွားကလည်းအခုထိ သတိမရသေးးဘူးး   အကိုမြတ်ကလည်း အန်ကယ်ရှိတယ့်စခန်းကိုလိုက်သွားးတယ် အခုတော့အဝေရယ်ကြီးမြရယ်ပြီးတော့ ဦး‌လေးကောင်းသော်ဝေက ဆရာ၀န်တွေရဲ့ အဖြေကို စောင့်နေကြတာ....
        

     ထိုအချိန်တွင် ဦးကောင်းသော်ဝေဖုန်းမြည်လာလေသည်..
    
                    -  "ဟဲလို .....  အေးး အဲဒါဆိုရင် သူကိုရေခဲတိုက်ထဲ ထားအုံးး ပြီးရင် မနက်ဖန်လောက်မှကျန်တာဆက်လုပ်ကြတာပေါ့"

ဦးကောင်သော်ဝေ စိတ်လေးစွာဖြင့် ဖုန်းးချလိုက်သည် ... ဒါကို အရိပ်အကဲသိတယ့်အဝေက ...

                  - " ဦးလေး အလုပ်ရှိရင် သွားလိုက်ပါ ဒီမှာ အဝေတို့ရှိတာဘဲ.."
                  - " မဟုတ်တာ သားးရယ် ဖေဖေဒီမှာနေမယ်.. ဖေဖေအဲဒီကိုသွားလည်း ဖေဖေရင်ကျိုးရမှာပါဘဲ"
                  - "ဘာဖြစ်လို့လဲ"
                 
                  - " အမရာ ဆုံးးသွားပြီသားးး .... ဘုန်းထက်ဒဏ်ရာရတယ့်နေရာမှာထဲက ဆုံးသွားတာ.. ဖေဖေသူတို့သတင်းကြားပြီးတော့ ..သားတို့သိသင့်တယ်ဆိုပြီး ဖေဖေသားတို့ကိုလာခေါ်လိုက်တာ.. ခုနကဖုန်းဆက်တာက. အမရာကို ဘယ်လိုလုပ်မလဲဆိုပြီး ဖေဖေ့တပည့်မေးတာ ဘုန်းထက်အခြေအနေသိပြီးမှဘဲ ဖေဖေသွား‌ေတာ့မယ်....

                  - " မဟုတ်တာ ဦး‌ရယ် .. မအမရာဆီသွားလိုက်ပါ အဝေလည်းစိတ်မကောင်းးဘူး သူဒီလိုဖြစ်တာ အဝေကြောင့်ပါ သူမအချစ်ကတကယ့်ကိုစစ်ပါတယ်  မအမရာကိုအဝေအပြစ်မယူပါဘူး ဘာလို့ဆို မအမရာလုပ်တယ့်အရာအားလုံးက အချစ်ဆိုတယ့်အရာတစ်ခုကြောင့်ဘဲလုပ်ခဲ့တယ်ဆိုတာ အဝေသိလို့ဘဲ.. "

                 - " ဖေဖေ တားတယ်သားး ဖေဖေလေ ဒီလိုတွေဖြစ်မှာဆိုးလို့ကို တားတယ် ဒါပေမဲ့သမီးကအရမ်းးမိုက်တယ်.. ဖေဖေသမီးကို အရမ်းချစ်တာ... ဖေဖေသားလေးရှိလာပေမဲ့ အမရာလေးကိုလည်းကိုယ့်သားသမီးလေးလို့အရမ်းချစ်ခဲ့တာ... .ပြီးတော့‌လည်း ဘုန်းမြတ်ကအမရာဆီကိုပိုက်ဆံပို့နေတာ ဖေဖေသိသွားတော့ သူမသားတို့ကိုမနှောင့်ယှက်တော့တာ ..."
                
                 - "  ဗျာ....  အကိုမြတ်က ပိုက်ဆံပို့တယ် အဝေလည်းဘာမှမသိရပါလား"

    အဝေရဲ့သူ   [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora