ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

61 10 14
                                    

Την άλλη μέρα πήγα κατευθείαν να βρω τον Τομ. Μόνο αυτόν εμπιστευόμουν με το γράμμα. Τα κατάφερε μία φορά θα τα καταφέρει και τώρα.

«Τομ μπορώ να σου μιλήσω λίγο;»

«Φυσικά υψηλοτάτη.»

Πήγαμε προς το γραφείο μου και εκεί του εξήγησα τι ήθελα να κάνει.

«Μπορείς να το ξανά κάνεις Τομ;»

«Φυσικά υψηλοτάτη! Ξέρετε ότι για εσάς θα έκανα τα πάντα!»

«Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Τομ!»

«Τιμή μου!» έκανε μία υπόκλιση και βγήκε από το γραφείο μου. Λίγα λεπτά αργότερα ξεκίνησε για το ταξίδι του. Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Τρεις μέρες αργότερα εκεί που δειπνούσαμε ακούσαμε ένα χτύπο στην πόρτα.

«Πάω εγώ είπε ο Κάλουμ.» και σηκώθηκε να πάει να ανοίξει.

«Για κοιτάξτε ποιος επέστρεψε.» είπε ο Κάλουμ όταν ήρθε στην τραπεζαρία και εκείνη την στιγμή μπήκε ο Τομ.

«Τομμμ.» φώναξαν όλοι οι στρατιώτες.

Σηκώθηκα και πήγα προς το μέρος του.

«Τομ καλώς ήρθες πίσω!»

«Καλώς σας βρήκα υψηλοτάτη!»

«Πάρε ένα πιάτο και κάτσε να φας.»

«Φυσικά.»

«Εγώ κύριοι με συγχωρείτε αλλά θα αποχωρήσω.»

«Ναι φυσικά υψηλοτάτη.» είπε ο Κάλουμ.

Σηκώθηκαν και έκαναν υπόκλιση.

Καθώς πήγα να ανέβω την σκάλα άκουσα τον Τομ.

«Υψηλοτάτη περιμένετε. Αυτό είναι για εσάς!» και μου έδωσε το γράμμα.

«Σε ευχαριστώ και πάλι Τομ!»

«Δεν κάνει τίποτα υψηλοτάτη.» και πήγε πίσω στην τραπεζαρία.

Άρχισα να αναβαίνω λίγο πιο γρήγορα την σκάλα και με το που έφτασα στον διάδρομο άρχισα να τρέχω. Τώρα βρήκε να είναι και αυτός ο διάδρομος τεράστιος; Έφτασα στο δωμάτιο και με το που μπήκα πήγα και κάθισα στο κρεβάτι. Πήρα μία βαθιά ανάσα και άνοιξα τον φάκελο.

Αγαπητή Λίλιαν,

Χάρηκα πολύ που έλαβα ένα ακόμα γράμμα σου, μου έφτιαξες την ημέρα, πραγματικά. Αν και όταν διάβασα ότι το έσκασες από το κάστρο με σκοπό να έρθεις στα σύνορα θύμωσα. Είσαι η πριγκίπισσα της Σκωτίας και μελλοντική Βασίλισσα δεν έπρεπε να φύγεις από το κάστρο μόνη σου και ειδικά σε μία τέτοια περίοδο. Είναι πολύ επικίνδυνα. Μπορεί να υπάρχουν Άγγλοι κατάσκοποι στην Σκωτία και να μάθουν γι' αυτή σου την πράξη και να προσπαθήσουν να σε βρουν. Το ξέρω ότι τα πράγματα με τον πατέρα σου είναι ακόμα άσχημα, αλλά δεν έπρεπε να το σκάσεις. Με ενημέρωσε όμως ο Τομ ότι δεν είσαι πλέον μόνη εκεί στο Περθ. Ήταν έξυπνη ιδέα να κρατήσετε κρυφή την ταυτότητα σας. Εύχομαι όμως να γυρίσεις άμεσα στο κάστρο για την δική σου ασφάλεια. Δεν μπορώ να ανησυχώ και για τους στρατιώτες μου και για εσένα. Ευτυχώς που τα πράγματα αυτή την στιγμή έχουν ηρεμίσει κάπως και δεν έχουμε κάποια επίθεση γιατί δεν θα ήμουν συγκεντρωμένος. Τέλος πάντων, θα χαιρόμουν πολύ άμα λάμβανα ένα ακόμα γράμμα σου που θα μου έλεγες άμα είσαι καλά. Μπορείς να ζητήσεις από τον στρατηγό ΜακΚέι να σου φέρει ένα εκπαιδευμένο γεράκι για να φέρει το γράμμα σου για να μην ξανά κάνει τέτοιο ταξίδι ο Τομ. Είναι καλύτερα να βρίσκετε δίπλα σου.

Forbidden LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora