Sonradan etraf kararmaya başlamıştı. İnsoo Gunwoo Jimin bizi merak edip arabaya binip aramaya başlamışlardı. Bir zaman sonra bizim arabamızı ağaca çarpmış bir şekilde görmüşlerdi. İnip arabaya yaklaşmış ve beni ağır yaralı olarak görmüşlerdi. Gunwoo beni görür görmez ambulansı aramıştı ve ambulans göndermelerini istemişti. Ambulans yaklaşık 20 dakika sonra gelmiş ve beni hastaneye götürmüşlerdi. Bir sedye ile beni ameliyata almışlardı. Jungkook yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Gözlerini açmış ve karşısında bir hemşire belirmişti. Jungkook halsiz bir şekilde hemşireye bakıp konuştu.
Jungkook: neredeyim ben? S-sende kimsin?
Hemşire: Öncelikle geçmiş olsun, birazdan nerede olduğunuzu ve neden burada olduğunuzu anlayacaksınız.
Demiş ve hemşire kapıdan gitmişti. Jungkook'un başında hasar olduğu için çok fena ağrıyordu. Kapı açıktı kapıdan bir kız girip öylece şevkat ile jungkook'a sarılmıştı. Jungkook hemen kızı iktirmişti. Jungkook kızınca öylece bakarak konuştu.
Jungkook: Sen ne hakla bana sarılırsın!!!
Kız ise jungkook'a bakıp konuştu.
Kız: Aşkım ben senin 2 gün sonra nikahlı karın olacağım.
Demişti jungkook şaşırmış bir şekilde öylece bakmaya başladı.
Jungkook: Ne diyorsun sen salak! Ben zaten evliyim güzeller güzeli bir eşim ve tatlı mı tatlı bir kızım var delirdin mi sen ne evlenmesinden bahsediyorsun!! Sakın ama sakın birdaha bana aşkım deme!!
Kız: Birazdan göreceksin aşkım
Demiş ve kapıdan çıkmıştı. Yaklaşık 10 dakika geçmiş ve içeri bir erkek girmişti.(♥️TAEHYUNG♥️)
(Taehyung geri döndü.)Jungkook'un yanına gelip bir sandalye çekip oturdu ve konuşmaya başladı.
Taehyung: beni dinle ve sözümü kesme yoksa ölürsün. Benim kim olduğumu biliyorsun zaten Jungkook Çok uzatmadan konuya geçiyorum sen Min-jae ile 2 gün sonra evleneceksin. Ha şöyle diyorsan "ben zaten evliyim hayır evlenmiyorum" dersen karın ve kızına hoşçakal dersin. Benim korumalarım orada merak etme karının durumu gayet iyi. Korumalarımdan birisine öldür dersem 2 saniye sürmez eşin anında oracıkta can verir. Sonrada şirin mi şirin kızın ölür. Seçim senin ya 2 gün sonra kardeşim ile evlenirsin yada karın ve kızına görüşürüz dersin.Bunları dedikten sonra dışarı çıkmıştı. Jungkook öylece bakarak ağlayarak kendi kendine konuşmaya başladı.
Jungkook: Bunu size yapamam ne sana kızım nede annene üzgünüm Y/N evlenmek zorundayım...
Jungkook bağırarak konuştu.
Jungkook: Taehyung!!! Taehyung!!!
Taehyung odaya girip sinirli bir şekilde baktı.
Taehyung: Ne var lan ne var!!
Öylece bakarak konuştu jungkook.
Jungkook: 2 gün sonra kardeşin ile evleneceğim sende korumalarını karımın üzerinden çekeceksin anlaştık mı?
Taehyung: O öyle olmaz sen 2 gün sonra kardeşimle evlendikten sonra korumam gidecek oradan yemezler!!
Min-jee içeriye girmişti abisine sarılıp sonradan jungkook'a sarılmıştı. Jungkook ise çaresiz bir şekilde ona sarıldı.
İnişli çıkışlı böyle 2 gün geçmişti. Jungkook hazırlanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)
AcciónDİKKAT!! +18'lik fotoğraflar içerir o yüzden 18 yaşından küçükler için uygun değildir!!!! ATTENTION!! + Includes 18 photos so not suitable for under 18s !!!! 주의!! + 18 장의 사진이 포함되어 있으므로 18 세 미만에게는 적합하지 않습니다 !!!! BAŞLANGIÇ: 24 KASIM 2020 (START: 24 NO...