Epilógus

193 16 5
                                    

Hey! Ez lenne a történet vége. De ez egy elég erősen tizennyolcas rész lett. Szóval mindenki csak saját felelősségre olvassa el.  😉🔞

~~~~~~~

-Hol lehet a Mikeytól kapott pólóm? - járkáltam össze-vissza szobámba. 

-Egy hónap után is ilyen idegesen készülsz el egy randira? - kérdezte Ash, aki egyébként annyira otthon érezte magát nálunk, hogy az ágyamba fetrengett. 

-Pont azért vagyok ideges, mert ma lettünk egy hónaposak. - túrtam bele idegesen a hajamba. 

-Komolyan? Ma van a hónap fordulótok? Nem is tudtam, hiszen ma még csak úgy hússzor mondtad el. - dobta nekem a párnám. 

-Kevésbé izgulnék, ha elmondanád, hogy Mikey mit tervez! - néztem rá szúrós szemekkel.  

-Vacsorázni mész a Clifford rezidenciára. 

-Ezt én is tudom. - vettem fel a pólómat, amit időközben megtaláltam a szekrénybe. - De biztos vagyok benne, hogy nem csak ennyit tervezett mára. 

-Miért mit gondolsz mit tervez akkor? - kérdezte egy sokat sejtető vigyorral az arcán. 

-Lehet ma lesz az első. - pirultam el. - Múlt héten majdnem lefeküdtünk...

-Hogy, lehet majdnem lefeküdni? - ráncolta össze a homlokát. 

-Nem volt itthon senki, a kanapénkon feküdtünk, és már mindkettőnkön csak egy boxer volt. Én arra készültem, hogy lehúzom róla, de hirtelen megfogta a kezem, és azt mondta, hogy még ne, az első legyen különleges. - meséltem el kissé zavarba jöve. 

-Akkor a kicsi Lukey hoppon maradt. - röhögött. 

-A kis Ashy meg mindjárt találkozhat a lábammal. - mosolyogtam rá. 

-Inkább készülődj, mert elfogsz késni. - nézett rá a telefonjára. 

-Basszus. - kezdtem el kapkodni, amikor megláttam, hogy mennyi az idő. - Fogat mosok és mehetünk. 

-Jó, majd kelts fel. - húzta magára a takarómat. 

-Ashton Fletcher Irwin! - csaptam rá a hátára miután megmostam a fogaimat, és úgy ítéltem, hogy elkészültem. 

-Calum kedvesebben szokott felkelteni. - morogta, miközben kimászott az ágyamból. 

-Siess már! - kiabáltam a lépcsőn futva. 

-Nem tudom ki készülődik már lassan másfél órája. - sétált le komótosan a földszintre.    

-Nem akarok elkésni. - nyitottam ki a bejárati ajtót. 

-Nem fogsz elkésni. - szállt be a kocsiba. 

-Köszönöm, hogy elviszel. - ültem be az anyós ülésre. 

-Semmiség. - kanyarodott ki az útra. - Ne izgulj a mai nap miatt. 

-De ma fogunk először szexelni egymással. - nyeltem egy nagyot. - Vagy is valószínűleg ma. 

-Luke, már mindketten szexeltetek. Tudod jól, hogy milyen. 

-Igen, de Michaelel ez lesz az első, és azt akarom, hogy tökéletes legyen. - fújtam ki hosszasan a levegőt. 

-Az lesz, csak ne parázz. - dobott felém egy gyors mosolyt. 

-Megpróbálok. De ha jól emlékszem te is elég ideges voltál amikor Calummal az elsőre készültél. 

Latte Macchiato (Muke (& Cashton))Onde histórias criam vida. Descubra agora