Még egyszer utóljára kinyomtam az ébresztőt majd pár perc múlva kikászálódtam az ágyamból. A székem támlájáról levettem az ünneplőm, (amit anya már tegnap kivasalt) és bevonultam a fürdőbe. Beálltam a zuhanyzóba és nekiáltam hajatmosni. Miután készlettem, felvettem a fehér, kissé kivágott és csipkés blúzom, majd az ehhez illő hagyományos, combközépigérő, enyhén fodros, fekete szoknyámat. Vissza sétáltam a szobámba és leültem a smink asztalomhoz. Felkentem egy kevés rúzst, szempillaspirált, majd pirosítót és megpróbálltam fodrász álltal készített művet alkotni a hajamból, de ennek a tervnek lőttek, amikor a konytyom a fülemen kötött ki. Szóval egyszerűen félcopfba fogtam. Ezután felálltam, lekaptam az ajtóra akasztott kék színű, bőr, ünneplős táskám, és leszaladtam.
- Jóreggelt!- mondtam apának miközben helyet foglaltam az egyik bárszéken.
- Jóreggelt Carolyn!- mondta félig ébren- Kérlek kelsd fel a testvéreidet és anyát!- mondta ezt ő, pizsamában.
- Jó!- válaszoltam miközben az égnek meresztettem a szemeimet.
Nagynehezen rávettem magam, hogy felálljak az asztaltól és felsétáljak a lépcsőn. Először Petert kellett felkeltenem, ami azért furcsa mert 17 éves korára még mindig nem tud felkelni. Miután kirángattam a zombit az ágyból Harry jött akinek csak egyszer kell szólni és kipattan (őt szeretem a legjobban kelteni). A család utolsó tagja jön Christina, aki 14 évesen feltud kelni magától is, de még fekszik az ágyban 20 percet és csak aztán kezdődik a napja. Őt csak ellenőriznem kell, hogy biztosan fel kelt-e? És ha ez mind megvan, akkor kelthetem édesanyámat aki akkor is képeslenne aludni ha éppen égne a ház. Amikor már mindenkit felkeltettem én lemegyek és megiszom a reggeli kávémat és megeszem a reggelimet. Mire ezzel mind végzem addigra mindenki lejön.
-Jóreggelt Molly!-mondta apa anyának miközben épp az uzsonnánkat pakolta.
Erre anya ásítva intett neki, apa pedig szokás szerint mosolyogva tevékenygedett a konyhában.
- Carolyn ma együtt megyünk?- kérdezte Peter miközben kötötte a nyakkendőjét.
- Igen, de csak akkor, ha 5 percen belül elkészülsz!- mondtam szigorúan
- És Harryvel mi lesz?- kérdeszte anya kicsit kétségbe esve
- Rá is ugyan az vonatkozik mint Peterre, ha elkészül jön ha nem akkor marad.-mondtam már egyre idegesebben mivel rólam köztudott, hogy késni utálok a legjobban.
- Jaj, aligvárom már, hogy én is gimibe járhassak mint ti! -mondta Christina miközben elkeztem befonni a másik copfot is a fején.
- Ja én is, de tudod, mire te oda kerülsz addigra én már egyetemre fogok járni.-mondtam nagy vigyorral az arcomon.
Befejeztem a fonatot, adtam egy nagy cuppanós puszit az arcára és elkértem apától az uzsimat.
- Majonézes és sonkás ahogyan szereted.-mondta apa miközben átnyújtótta.
- Jaj köszi apa!-köszöntem meg boldogan és betettem a táskámba
- Kislányom megnézted, hogy válaszolt-e az egyetem- kérdezte anya miközben beragta a koszos bögrét a mosogatóba
- Jézusom!-kiáltottam fel- ma még nem is néztem az emaileket!-felszaladtam és felcsaptam a gépem
A szívem a torkomban éreztem, mint minden reggel, amikor meg néztem. Megnyitottam az emaileket, és nagy meglepetésemre volt egy új emailem.
Email:
Kedves Carolyn Fisher!
Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert az Rose Gates Egyetem Jogi karára...
YOU ARE READING
Szerelem a szomszédban
RomanceSziasztok Carolyn Fisher vagyok! Ez a történet nagy családomról új környezetemről fog szólni. Igaz ez a történet sajnos elviszi a nyári szünetemet , de értetek bármit drága olvasóim.