פרק אחרון🌹
״אווה!״ טאו צועק מופתע ולא מבין מה קרה כרגע ולמה היא עשתה את זה.
טאו מוציא לבסוף את האקדח ויורה בראשו של הגבר, מרוב עצבים טאו יורה בו כמה וכמה פעמים, למרות שההוא כבר מת.
״טאו! מספיק הוא מת!״ דניאל משך את טאו אחורה והעיף מידו את האקדח.
״לך תעזור לאווה! היא צריכה אותך!״ דניאל אומר לטאו לחוץ והוא מסתכל על אווה, טאו מייד רץ אלייה.
׳אוץ׳.... זה כל כך כואב שבא לי לבכות׳ אווה חושבת לעצמה ורואה שסכין נמצאת בתוך בטנה.
״תזמיני אמבולנס!״ טאו צועק ומחזיק את אווה.
״על תסגרי את העיניים!״ טאו מנסה להחזיק את אווה ערה כשדם יורד מהפה שלה.
״אם... אני לא א-אשרוד... בבקשה— תשמור ע-ל ת-תומאס...״ היא משתעלת גם ולאט לאט סוגרת את עינייה.
״פאק! איפה האמבולנס!?״ הוא מצווה על אנשיו בצעקה ולחץ.
״טאו... אתה יכול להגיד לי... שאתה אוהב-...או-תי?״ אווה חייכה לטאו וההוא הסתכלה עלייה, דמעדות ירדו מעיניו.
׳בפעם הראשונה... אני רואה את טאו בוכה... לצערי זה בגללי... אבל הוא כזה יפה׳ היא חושבת לעצמה מעט שמחה שלבסוף הצליחה לראות את דמעותיו של טאו האיש והיחיד, האכזר וקשוח, הקר והרציני.
״אני אוהב אותך אבל זה לא הסוף, את תחיי״ טאו מניח את ידו על הפנים שלה ומזיז את השיערה בעדינות.
״אני... רוצ-ה לחיות.... אני רוצה לבלות... איתך יותר זמן...״ היא אמרה בחיוך ודמעה ירדה מעינייה.
....
״תצילו אותה! אתם חייבים להצית אותה?! אני אביא לכם כמה כסף שיש לי! הכל!״ טאו צועק בכל הבית חולים לאחר שהביא את אווה לבית חולים, כל הבגדים והיידים שלו בדם, הוא רואה איך מכניסים את אווה לחדר ניתוח.
״תרגע אתה לא תעזור לה, תחכה פה ונקווה שהכל יהיה בסדר״ דניאל מחזיק את טאו ומונע ממנו להיכנס לחדר הניתוח.
טאו לאט לאט נרגע אך בפנים עדיין לחוץ ומפוחד לאבד את אווה, הוא מתיישב עם דניאל על הספסל והם מחכים לתשובה הסופית.
״איפה אחותי?! קוראים לה אווה! אני אח הקטן שלה!״ לפתע נשמע קולו של תומאס, הוא שמע שאחותו נכנסה לבית חולים והיה חייב לבוא, הוא היה עם גילי.
YOU ARE READING
על טעויות משלמים
Romanceעלילת הסיפור מסתובבת סביב אווה, בחורה בת 23, החוזרת אחרי חופשה של חודש וחצי לבית שלה. היא מגלה שאחיה הקטן, תומאס, עשה מעשה לא טוב והסתבך עם בחור הכי מוסכן בעיר. אותו בחור לא ישב בשקט אחרי שמישהו נגע בדברים שלו בלי רשות וירצה ללמד את אח של אווה לקח...