7. Obična

2.3K 95 1
                                    

Lejla

Prošlo je još dve nedelje od našeg prvog pravog susreta. Znam da sam uspela u nameri da ga zavedem jer sam nastavila da ga pratim iz senke. Naravno da je nastavio da kreše svako plavo na dve noge ali isto tako svaki put je lutao pogledom po onom klubu u kom smo se sreli.

Pošto sam rešila da budem obična, zamolila sam Angelinu i njenog muža da mi daju posao konobarice u svom kafiću. Plata je bila mizerna, nisam je ni koristila jer mi zaista ne treba, ali morala sam da nađem neki običan posao. Kada su Angelina i njen muž videli da se lepo snalazim otišli su na dugo zasluženi odmor i meni prepustili vođenje kafića. Svakog dana sam radila od 9h ujutru do 16h popodne i posle toga bih otišla u stan.

Moj luksuzni penthaus sam zamenila manjim običnim stanom u istoj zgradi koji je u vlasništvu CIA agencije. Moj stan sam kupila i sredila od para koje su mi ostavili roditelji a koje mi je Smit dao kad sam završila obuku a ovaj drugi sam koristila kad sam na zadacima kao što je ovaj. Njega sam uredila prosto, sa puno šarenih detalja i slatkih pidzamica koje se očekuju od jedne devojke. Imam puno fotografija mene sa izmišljenim prijateljima koje sam fotošopirala jer ja nemam prijatelje. Tako tužno.

Večeras planiram da ga posetim u klubu u koji on ne dolazi tako često, u vlasništvu je njegovog prijatelja Davida koji voli brinete. Da bih obezbedila njegov dolazak tamo, kada uđem u klub pozvaću policiju sa kriptovanog mobilnog telefona kojeg ću se brzo otarasiti i dojaviću da je u klubu droga. Pošto je klub čist, oni će brzo otići ali Abramovič će sigurno ostati neko vreme. Pozvala sam kao prijateljicu koleginicu sa posla Dzesiku, sa kojom se naravno ne družim jer je smaračica neviđenih razmera ali pošto sam joj mistična nije mogla da odbije moj poziv za izlazak. Čisto da ne budem ludača koja stalno sama izlazi.

Obukla sam ovog puta crne duboke pantalone koje mi ističu figuru i belu svilenu majicu na brtele sa čipkom a na nogama sam imala crvene salonke. Kosu sam vezala u rep, ogolila vrat i ostavila moje zlatne minđuše. Ovog puta sam oči našminkala malo tamnije a na usne sam stavila karmin u boji mesa. Opet sam bombetina. Zadovoljno se nasmešim svojoj pojavi i izađem da se nađem sa Dzesikom.

Ceo put je provela brbljajući o nekom dečku koji joj se dopada i koji često ovde izlazi. Bože ona usta ne zatvara. Iskreno se nadam da će taj momak biti ovde večeras da mi je malo skine sa grbače. Red u klubu je bio manji nego inače jer smo došle kasnije i opet smo zauzele mesto za šankom. Izvinila sam se Dzesiki koja je inače vrckava plavuša nežnog lica i otišla u toalet da pozovem policiju.

Narednih pola sata sam se stvarno zabavljala. Dzesika pije kao da mora sve da popije što se nudi, pića ne odbija i đuska prilično provokativno za nekoga ko ima facu deteta. Čekala sam policiju 20 minuta a za to vreme sam đuskala sa Dzesikom. Kada su upali unutra i zatražili gazdu narod se malo zbunio ali nastavili su sa dobrim provodom. Posle još nekih 20 minuta došao je i Abramovič sa Davidom i naravno svojim telohraniteljima. Rukovao se sa policijom i ispratio ih iz kluba. Bila sam okrenuta leđima šanku dok je Dzesika plazila niz moje telo uvijajući se kao da hoće da me pojebe i bacila sam pogled na Davidov separe u kome su se muškarci smestili.

Nije prošlo ni 10 minuta u njihov separe je ušlo pet devojaka. Brineta je odmah sela pored Davida a plavuša naravno Abramoviču pravo u krilo okrenuta telom ka njemu. Nisam mu dobro videla lice jer je bilo zaklonjeno njenim sisama ali sam dobro videla kako je svoje jake ruke spustio na njeno dupe i stegao je,  malo jače je nabijajući na sebe a moje međunožje se oglasilo. Plavuša je počela otvoreno da se trlja po njegovoj kiti dok je gospodin ruke zabacio pored sebe na garnituru separea ni ne gledajući je, i opušteno pričao sa Davidom kome je brinetica zavukla ruku u pantalone. Kao jebeni kraljevi. Dzesika se uvijala po podijumu i plazila oko mene, sve dok se u jednom trenutku moj pogled nije susreo sa zelenim očima Abramoviča.

Brzo sam skrenula pogled, da bih delovala zbunjeno i rekla neku glupost Dzesiki na koju se ona ekstra nasmejala. Samo sam ga čekala. A ko čeka taj i dočeka. Samo priđi mamlazu i moj si.

Nisam ga dugo čekala, samo sam u trenutku kad nam je prilazio pričala nešto Dzesiki strepeći od ponovnog susreta.

- Moje dame. Dobro veče. - pogleda u mene i zadrži pogled koji sekund pa prebaci pogled na Dzesiku koja je trepnula nekoliko puta. Da tako deluje Abramovič na žene. Kad im se obrati počnu da trepću od uzbuđenja. Kad je odmerio Dzesiku blago se nasmešio što mi je užasno zasmetalo ali Dzesika je plavuša. Bože doćiće mi glave ovaj čovek.

- Aleksandre, dobro veče. Nisam Vas videla, prišla bih Vam da Vas pozdravim. - da, prišla bih da ti spucam metak između očiju.

- Lejla, drago mi je što te vidim opet. - nema persiranja jel. Imali smo mali problem u klubu sa policijom srećom brzo se sve rešilo. Nadam se da vas nisu uznemirili.

- Ne, sve je uredu. Navikla sam da u Vašim klubovima uvek doživim manju neprijatnost. - nasmešim se pokvareno, čisto da vidi da imam jezičinu.

- Ha, kad tako kažeš stvarno bih morao da se zapitam šta radim pogrešno. Izgleda da ću opet morati da vam se izvinim. - nasmeje mi se svojim prelepim osmehom i oduva me na dupe. - Nisi me upoznala sa drugaricom, prošli put si bila sama, primetio bih ovako lepu devojku. - još veći kez a meni utroba radi punom parom da ne skočim na njega i olupam mu glavom o patos.

- Dzesika, gospodin Aleksandar Abramovič, vlasnik ovog mesta. Aleksandre, moja drugarica i koleginica Dzesika. - nasmešim se toplo Dzesiki za koju vidim da će uskoro pasti u nesvest od njegovog pogleda.

- Drago mi je gospodine Aleks..

- Samo Aleksandar Dzesika, zadovoljstvo je moje. - pogleda je toplo i nasmeje joj se šmekerski a Dzesika se crveni toliko da će joj glava eksplodirati ako ovako nastavi. - Pa moje dame, kako mogu da vam se odužim sa večerašnju neprijatnost sa policijom? - pita idalje zabavljen situacijom ali vidim da gleda sve vreme u Dzesiku, a na mene ako slučajno baci koji pogled. A pa nećemo tako Abramoviču.

- Znate šta, ovo je već drugi put da se iskupljujete za nešto, pazite da Vam ne priđe u naviku. - nasmešim se i ja nisi samo ti igrač.

- Uh gospođice Lejla pa ti to kažeš kao da znaš da će biti i trećeg puta. - naceri se podlo.

- Zar neće? Nekako se uvek nađete na istom mestu kao i ja. Počeću da mislim da to radite namerno. - šah mat majmune. Da vidim šta ćeš sad sa Dzesikom.

Dzesika nas gleda i trepće naravno, šta bi drugo radila, vidi da se ovde nešto dešava ali je pametna pa ćuti i ponekad zamuca. Odlično, ko još voli ženske koje mucaju.

- Ha, ha, ha. Lejla, stvarno imaš dobar smisao za humor. Iskreno se nadam da neće biti trećeg puta, puno je ljudi po klubovima koji dožive sitne neprijatnosti i kojima bih trebao da se na neki način odužim. Ako se samo tebi izvinjavam zapostaviću sve ostale a to nije lepo ponašanje zar ne? - još jedan osmeh koji obara i sve vreme gleda u Dzesiku. Ovo se zove šah mat Lejla, spustio te sa oblaka na kojima si mislila da si bila.

- Tačno Aleksandre, onda je najbolje da nas izvinite, nećemo Vam oduzimati više vremena. - uh kako sam izfrustrirana.

- Nema problema, možete da se pridružite mojim prijateljima i meni. Uvek smo raspoloženi za dobro društvo. Dzesika? - ispruži ruku i taman kad sam pomislila da će ova mutavica da pobegne glavom bez obzira ona svesno uleće u leglo nabijeno testosteronom.

- Am..da..am..Lejla..ideš li? - gledam i ne verujem. Uzela sam predah čitav jedan trenutak i onda se najlepše osmehnula što sam umela.

- Ne, Dzesika, idi ti. Ja ionako radim ujutru pa ću krenuti kući uskoro, samo da dovršim piće. Lepo se provedi i vidimo se sutra na poslu. - pogledao me nekako konfuzno.

Zanemarim njegov pogled, pozdravim ih još jednom uz klimanje glave i vratim se za šank. Ispila sam piće do kraja, preselo mi je i uzela sam torbicu i izašla napolje na svež vazduh da uhvatim taksi. Na vožnju nisam ni obratila pažnju a već sam bila ispred zgrade i išla ka mom ulazu. Na staklenim vratima ugledala sam dzip prekoputa ulice koji je otišao dok sam ja otključavala. Znači tako Abramoviču ipak me pratiš. Dabogda ti Dzesikina pička presela.

Uvučem se u svoj maleni stan, zaključam vrata i pravac pod tuš da skinem sa sebe sve preznojavanje koje sam doživela zbog blizine onog kretena. Kad sam obavila higijenu uvučem se u krevet i zaspim posle 10 sekundi.

Neuspela misijaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt