Dışarda o kadar oturmuşumki titrediğimi fark edip odama çıktım. Anneme bişey demeden yatağıma uzandım.
Geç saatlere kadar boş boş oturdum. Annem yarın sınava gideceğimizi hatırlatı o meseleyi çoktan unutmuştum. Ben bu sıkıntıyla nasıl sınava girecektim onu bile bilmiyordum. Hülyayada yarın erkenden gideceğimizi söylemeyi unutmuştum.
Annem koltuğa geçip uykuya dalmıştı bile bense uyuyamıyordum bir sağa dönüyordum bir sola adeta yatakla savaşıyordum. En sonunda kalkıp terlik giydim ve koridora çıktıım. Bir kaç tur atıktan sonra odama tekrar döndüm.ve uyudum.
Sabah 6 da kalkıp giyindim. Hemen hastaneden çıkıp otobüse bindik. Yaklaşık 20-25 dk sonra okula vardık herkes sıradaydı. Beni gören tüm arkadaşlarım yanıma koştu. Hepsiyle tek tek selamlaştım. Onlarla birlikte sıraya girdim ve sınıfa çıktık bir an okulumu sınıfımı ozlediğimi fark ettim. Ögretmenim başımdan geçenleri anlatmamı istedi. Bende herşeyi anlattım ve sınav kağıtlarının önüme koydu 6 dersin sınavnı 2 saate yapıp bitirdim. Herkesle vedallaşıp tekrar hastaneye döndük. Annem ben tuvalete gitcem sende odana çık dedi.
Odama çıktığımda yatağın üzerinde bir kağıt vardı. Tam kağıdı elime almıştımki odaya annem geldi. Hemen kağıdı ceketimin içine sokuşturdum.
Dışarıya okumak için çıksam annem anlardı. Bende bir bahane aramaya başladım. Sanki aklım durmuştu hiç bir fikir gelmiyordu . Annem.o keskin bakışlarını üzerimde geziriyordu ve bende birşey olduğunun farkındaysı. Bir şey çaktırmamak için hemen televizyonu açtım ve izlemeye başladım.