DBUs - 1 (Zawgyi)

12 3 0
                                    

"ကမာၻ"

"ဗ်ာ"

"စက္ဘီးပတ္စီးၾကမယ္လာ"

"ဟမ္..အာဏာကလည္း.."

"ဘာလဲ မလိုက္ဘူးလား"

"ဟီး...လိုက္မွာလို႔..."

"​ေသခ်ာကိုင္ထား​ေနာ္"

"ဟုတ္"

စက္ဘီးနင္း​ေနတဲ့ ​ေကာင္​ေလးရဲ႕ ခါးကို ​​ေနာက္က​ေန ခက္တင္းတင္း​ေလး ​ေပြ႕ဖက္ကာ စကား​ေျပာ​ေန​ေသာ​ေကာင္​ေလးနဲ႕ ​ေနာက္ က ​ေပြ႕ဖက္ထားတဲ့ လက္က​ေလး ကို ငုံးၾကည့္ကာ သြားမ်ား​ေပၚ​ေန​ေအာင္ ၿပဳံး​ေန​ေသာ​ေကာင္​ေလး တို႔ရဲ႕ သာယာတဲ့ ည​ေနခင္း​ေလးတစ္ခု....

"ရဲမႉး"

အာဏာမင္းစက္ စားပြဲ​ေပၚက ​ေကာင္​ေလးႏွစ္​ေယာက္ရဲ႕ ဓါတ္ပုံ​ေလးကို ၾကည့္ကာ အ​ေတြးထဲနစ္​ေျမာ​ေန​ခိုက္ အာကာ့ရဲ႕ ​ေခၚသံ​ေၾကာင့္...

"ဟမ္...အင္း... ​ေျပာ"

"Lix တို႔အဖြဲ႕ကို ​ေျခရာခံမိၿပီ ရဲမႉး.. ဒီည​ သူတို႔ On Top Bar မွာ ပစၥည္းအလဲအလွယ္လုပ္မယ္လို႔ သတင္းရထားပါတယ္"

"ဟက္..​ေကာင္းၿပီ တာဝန္​ေက်တယ္ ငါတို႔ စီစဥ္ထားတဲ့အတိုင္း ဆက္လုပ္မယ္"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ ရဲမႉး"

"​ေအး ည၇နာရီ စထြက္မယ္"

"ဟုတ္ရဲမႉး" ဆိုကာ အ​​ေလးျပဳၿပီး ထြက္သြား​​ေလသည္..

အာကာဆိုသည္မွာ ရဲမႉးအာဏာမင္းစက္ရဲ႕ တစ္ဦးတည္း​ေသာ လက္​ေထာက္.. အရမ္းလည္း ​ယုံၾကည္ရၿပီး အလုပ္လုပ္ရင္ တိက်​ေသာ​ေၾကာင့္ အာဏာတစ္​ေယာက္ စိတ္ခ်မ္းသာရသည္...

ဟူး... ကမာၻ မင္းဘယ္​ေတြ​ေရာက္​ေနတာလဲကြာ...
အာဏာတစ္​ေယာက္ ဓါတ္ပုံကို ၾကည့္ကာ ​ေလပူတစ္ခ်က္မႈတ္ထုတ္ၿပီး ညည္းညည္းၫူၫူ ​ေျပာကာ လုပ္စရာရွိသည္မ်ား ဆက္လုပ္​ေန​ေလသည္..

.........................

ႀကီးက်ယ္ခမ္းနား​ေသာ အိမ္ႀကီး၏ ​ေျမ​ေအာက္ခန္းထဲတြင္...

"​ေဟ်ာင့္​ေတြ ဒီ​ေန႕က ပစၥည္း လဲရမယ့္ ကိစၥ ​ေသခ်ာ စီစဥ္ၿပီးၿပီလား"

"ဟုတ္ Boss"

"ဟုတ္ၿပီ တစ္ခုခု လြဲ​သြားတာမ်ိဳး မျမင္ခ်င္ဘူး​ေနာ္"

"Lix ရာ ငါကို ယုံစမ္းပါ Jark ပါကြ မပိုင္ရင္ ျခင္​ေတာင္မရိုက္ဘူး"

"​ေအး အဲ့အ​ေျပာ​ေလး​ေတြနဲ႕ မင္းကိုပဲ ငါမယုံတာ ရွင္းလား"

"Don't worry Lix တစ္ခုခုျဖစ္ခဲ့ရင္​ေတာင္ ငါတို႔​ေနာက္မွာ မင္းရွိတယ္ဆိုတာ ဘယ္​ေတာ့မွ မသိ​ေစရဘူးကြာ အို​ေခလား"

"​ေအး မင္းစကားတည္ပါ​ေစ Jark"
Lix  အား မ်က္ခုံးတစ္ဖက္ပင့္ျပကာ ​ေဆးလိပ္မီးညွိ​ေန​ေသာ Jark ကို ၾကည့္ကာ

"မင္းကို ဒီ​တစ္​ေခါက္ ယုံၾကည္လိုက္မယ္ Jark" ဆိုၿပီး စိတ္ထဲမွ ​ေျပာ၍ ထြက္သြား​ေလသည္...

Difference Between Us (Completed)Where stories live. Discover now