Zsolti, a jósnő

252 18 2
                                    

- Hallottátok amit Cili néni mondott? - kérdezte Zsolti, miközben vártuk hogy a tanár is becsatlakozzon órára.
- Beszél az mindent, de csak szééppeenn laasssaan hoogy minndenkii értsee. - utánozta Andris a tisztifőorvos beszédét.
- Fogadjunk az, hogy csak az fertőz aki beteg.
- Aha. Én meg így, miközben hallgattam: Na nem mondod, azt hittem az is fertőz aki egészséges. De már ez lesz a következő rész.
- Én mondjuk inkább abbahagynám ezt a sorozatot, kicsit már unalmas. - jelentette ki Ricsi.
- De amúgy vágjátok mi a legjobb, hogy mindig előre megmondják hogy mikor hány fertőzött lesz, meg ilyenek. Szerintem jósnőhöz járnak.
- Nekem is jósnőnek kéne lennem, van abba kereset. Figyelj Reni, most jósolok neked egyet. - szólt Zsolti, és belevágott a jósnői (miért ne legyen jósNŐ?) karrierjébe. - Előveszem kártyáimat és látom a jövődet. Reni és Cortez között a jövőben is nagy lesz a szerelem, még 35 éves koruk előtt lesz gyerekük. A kapcsolatban csupán apróbb viták lesznek, ám vigyázni kell, nehogy nagy tűz legyen abból a kis szikrából "nem mosogattál el". Reni továbbra is segíteni fog Ricsinek kémián, hogy ő ne bukjon le, Reninek azonban Virágtól kell segítséget kérnie, ha rajzról lesz szó, a rajztudása ugyanis továbbra sem fog javulni. Reni a következő években is citromos minyont fog enni a suliban, az anyja főztét viszont továbbra sem fogja kedvelni. Na, milyen volt az első jóslás Reni?
- Hibátlan. Megtisztelő volt az elsőnek lenni, akinek jósoltál. - vettem a poént.
- Ráadásul ingyen! Orbinak ez már több millió lesz.
- Nem milliárd? - szólt bele Ricsi.
- Akár, majd meglátom mit kérdez. Na mindegy, én mostmár itt is hagyom a Szent Johannát, Miszisz Zsolt jósnő néven megtaláltok. - ekkortájt már az osztály többsége csak nevetni tudott, a többi meg ugyanezt tette, csak kikapcsolt mikrofonnal.
- Gyerekek, lehetne hogy nem az órán beszéljük meg a politikai nézeteinket, hanem inkább a tananyagot folytatjuk?! - hallotta az osztály egyszerre a tanár hangját, aki kitudja mióta hallgatja beszélgetésünket.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 20, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

SZJG - Online oktatásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora