INTRODUCEREA
PERSONAJELOR.AISHA KIRAZ NEHIR
11 Februarie 2000.
MARCUS RASHFORD
31 Octombrie 1997.
ALEK ZEHAAN NEHIR ; KAI IJOR NEHIR as — Aisha's older brothers.ALEK, 25 Decembrie 1996.
21 Septembrie 1995, KAI.JESSE ELLIS LINGARD as — Marcus's bestfriend
15 Decembrie 1992.
MAEVE FARAH as — Aisha's bestfriend
3 Ianuarie 2000.
PERSONAJE SECUNDARE:Echipa națională de fotbal a Angliei.
Manchester United.
Manchester City.
Chelsea.
Tottenham Hotspur.
West Ham United.
Arsenal.
Liverpool.
Borussia Dortmund.NOTA AUTORULUI.
SMALL NOTE — Primul capitol al acestei cărți NU va fi postat imediat. Cum am spus mai sus, aceasta este introducerea personajelor. Ideile mi le-am pus, totuși, cap la cap. Nu voi avea timp să scriu CONSTANT, având în vedere viața personală și desigur, școala. Îmi voi cere iertare de pe acum pentru întârzierea capitolelor , pentru greșelile gramaticale și vă mulțumesc anticipat. NU este obligatoriu ca, toți cititorii să fie microbiști și nu voi complica foarte mult scenele care implică fotbalul, doar la cererea voastră.
DISCLAIMER — NU dețin personajele precum Marcus, Jesse + echipele de fotbal menționate în această carte. Personajele pe care le dețin sunt Aisha, Alek, Kai și Maeve (momentan, vor apărea și altele pe parcurs și desigur că puteți face chiar voi un personaj pe care să-l introduc. Îmi puteți scrie în privat sau chiar în comentarii NUMELE personajului pe care vreți să-l adaug, DATA DE NAȘTERE și câteva detalii. În cazul în care apar nelămuriri, mă puteți întreba. OFER credite persoanelor care doresc ca, personajul lor să fie adăugat. Dețin familiile personajelor create și PARCURGEREA EVENIMENTELOR/POVESTEA EXACTĂ. În acest moment NU dețin GIF-urile, eu doar le-am micșorat și le-am făcut de aceeași dimensiune, astfel ofer credite și mulțumiri celor care le-au creat.
ANOTHER SMALL NOTE — COMMITING PLAGIARISM ISN'T APPRECIATED! În cazul în care dorești să folosești o anumită idee/secvență ROG să-mi fie acordate CREDITE imediat după pasajul folosit sau la sfârșitul/ începutul capitolului cărții respective.
Acestea fiind spuse, sper să vă placă cartea pe care o voi scrie. Accept sugestii și desigur, acord creditele necesare și meritate pe deplin persoanelor care mă vor ajuta.
« CALYPSO. »
CITEȘTI
𝛲𝐴𝑅𝐴𝐷𝛪𝑆𝛦 | 𝘔𝘈𝘙𝘊𝘜𝘚 𝘙𝘈𝘚𝘏𝘍𝘖𝘙𝘋
Fanfiction« 𝘛𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘤𝘶𝘵𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 ...