Harry
''Uneori aparentele inseala'' spune și apoi pleaca inchizand usa,lasandu-ma confuz.De ce a spus asta? Mi-a facut acest ''bine'' sa spun asa si mai tarziu sa imi faca rau? M-a ajutat doar sa ii raman dator? Nu mai inteleg absolut nimic din ce ține la fata asta.E complicata.Complicata chiar si pentru mine.Dar trebuie sa aflu.Ea nu este o fata normala cu siguranta.Este ceva diferit la ea,iar mie imi plac fetele diferite.Se imbraca extrem de sexy,dar nu vulgar.Este prietenoasa,dar si dusmanoasa.Este rea,dar si buna.Ma simteam atat de bine cand ma hranea.Era atat de linistita si draguta,parca era o papusa de portelan cu parul acela lung si brunet si ochii ciocolatii,cu buzele acelea roz si fata rotunda.Este foarte frumoasa.
Nici nu imi vine sa cred ca ea chiar ma ajutat.Adica ar fi putut foarte simplu sa ma lase acolo sa mor,dar ea nu.Ce fel de persoana este?Am crezut ca ma uraste,dar acum nu mai stiu ce sa inteleg.Nici macar nu mai stiu ce sa fac in legatura cu pariul pe care l-am facut cu idiotul acela de Darwin.Dar stai! Doar nu mai este virgina,deci pot sa o fac.Gandul asta imediat ma facut sa imi inclestez pumnii.Vroiam sa fiu eu primul,dar merge si asa.Bineinteles trebuie sa ma dau bine pe langa ea,sa ii arat ca poate avea incredere in mine.Trebuie sa aflu mai multe despre aceasta Rawnie Dares,cunoscuta ca fata ce la intrigat pe Styles.Harry Styles.Va fi o saptamana lunga.
Rawnie
Am ajuns acasa si m-am trantit pe pat punandu-mi mainile in cap,iar coatele pe genunchi.De maine va trebui sa incep sa fac repetitii pentru majorete,pentru box si pentru concursul acela de cantat.Ce s-a intamplat azi?Am ajuns sa il ajut pe Styles?Ce e cu mine?De ce am facut asta?Atatea intrebari fara raspuns.M-am ridicat imediat de pe pat invartindu-ma ca un titirez si ducandu-ma la dulap.Astazi este sambata.Trebuia sa ma duc cu prietenii mei in club.Imi iau repede telefonul din buzunarul blugilor si vad ca am o multime de mesaje si de apeluri de la Sophie,Jenn,Darwin si Black.Il apelez repede pe Black si raspunde la al doilea apel.
-Ryia,ai idee de cate ori te-am sunat?-tipa el in telefon-
-Scuze,am avut niste treaba si nu am auzit telefonul-spun chicotind-Deci in seara asta am planuit sa iesim in club,dar ma gandeam la atceva.Ce ati zice sa mergem pe pista?Asa veti cunoaste o nouă eu.-continui-
-O nouă tu?-intreaba Black confuz-Ce vrei sa spui Rawnie?
-Oh,asta veti vedea!Deci?Mergeti?-intreb ranjind chiar daca nu ma vede-
-Bine.-spune si ofteaza-Ne vedem in fata casei tale intr-o ora jumatate.Este bine?
-Perfect!-spun si inchid-.
Este ora 19:30,deci vor fi aici la 21:00.Ma ridic repede de pe pat si intru in baie.Cand imi dau hainele jos,imi place ceea ce vad in oglinda.Trimit un pupic spre oglinda si incep sa zambesc ca o idioata.Imi fac repede baie,iar dupa ce am terminat imi infasor corpul intr-un prosop,iar parul in altul.Se pare ca nu am terminat dusul atat de repede cum ma asteptam.Au trecut deja trei sferturi de ora.Ma duc in fata dulapului si incep sa ma uit printre haine.Intr-un final imi aleg o pereche de pantaloni scurti din piele si un tricou mai larg alb cu un craniu pe el.Le asez frumos pe pat si incep sa imi usuc parul.Dupa ce am terminat,l-am indreptat cu placa si ca machiaj am ales rimel,putina pudra, un anti-cearcan,tus si un ruj violet.M-am imbracat repede cu hainele de pe pat si apoi m-am uitat in oglinda.Stramb din nas vazand ca ceva lipseste.Imi pun niste bratari pe mana stanga si un ceas pe mana dreapta,iar in urechi mi-am pus niste cercei rotunzi nici prea mari ,dar nici prea mici.In final imi pun si pistolul la spate,apoi ma incalt cu o pereche de botine cu toc de 15cm.Ma duc in fata oglinzii si acum zambesc.Imi place.Tresar cand aud soneria si ma grabesc sa deschid,dar nu inainte de a lua portofelul si telefonul.Scriu repede un biletel pentru tata spunandu-i ca plec in club si il las pe masa.
CITEȘTI
Dangerous Life
FanficHarry Styles si Rawnie Dares.Doua suflete chinuite de soarta.Mascandu-si durerea cu niste caractere de gheata.Ei doi sunt la fel ca doua picaturi de apa.Amandoi sunt niste criminali. Distrusi de parasirea mamei,Rawnie si tatal sau plec la Seattle.Ac...