A nagy találkozás!

269 17 23
                                    

Az egész klán arra készült, hogy Madara vissza tér. Itachi is hallotta hírét ő még elég pici volt mikor Madara el hagyta a klánt egy küldetés miatt. Kin állt a piacon öccsével és a távolba nézte a többi embert.

-Itachi hallod! Te figyelsz rám?

-Bocsánat el bambultam mit mondtál?

-Nem soká randizok Sakurával. Mármint holnap mivel Madara ma jön haza. -Fizetett az eladónak a fiatalabb. -Ki ez a fickó egyáltalán?

-A klán fő feje. Saját palotája van. -Mosolyodott el a fiatal pufogásán. Meg értette hisz fiatal nem érdekli őt az ilyesmi. Itachi meg dermedt mikor meg látott egy férfit. Magas volt, haja a legsötétebb éjnél is feketébb, erős és tekintélyt parancsoló kiállással beszélt Tsunadéval. Olyan sokáig bámulta kissé ki nyílt szájjal, hogy Madara felé nézett.

-Itachi? -Sasuke meg fogta a tesója kezét de az idősebb mint akit meg babonáztak nem moccant. A magas el indult feléjük nagy léptekel haladt így hamar oda ért. Sasuke is le dermedt a férfi láttán.

-Itachi ugye? -Egy bájos mosollyal köszöntötte a 2 fiút.

-I-igen...-Nyújtotta volna kezét de Madara át ölelte.

-Jól meg nőttél te kis édes. -Itachi kissé el pirult a férfi szavaira.

-K-köszönöm Uram.

-Jaj ne! Tegez csak! És te kicsoda vagy? -Fordult Sasuke felé.

-Sasuke vagyok. -Emelte fel a kezét. Madara határozottan rá fogott

-Uchiha Madara! -Vigyorgott rá. Sasuke meg dermedt és el sápadt. -Haza fele mentek?

-I-igen. Meg tisztelnél ha velünk jönnél. -Hajolt meg és öccse fejét is le nyomta.

-Köszönöm szépen. Kicsit kínos, hogy ennyire formálisak vagytok. -Fogta meg a tarkóját.

-Sajnálom de ez az elő írás. Meg kell adnunk a tiszteletet. Kövess minket. -Indult meg az idősebb. Itachi nem erre számított amikor Madarát említették. Egy öreg embert várt. Egy csúnya vén embert nem egy fiatal helyes fess férfit. Kicsit zavarba volt és nem tudott mit kezdeni a helyzettel. Nem tudta, hogy kezelje. -Mennyi idős is vagy jelenleg Itachi?

-17.

-hmm és a kis Sasuke?

-14. -Válaszolt a fiatal. -Maga az a nagyon öreg szuper férfi?

-Sasuke! -Szólt rá bátya.

-Ugyan. Igen én vagyok az.

-Hát nem tűnsz öregnek.  -Nézte a férfit.

-Pedig azért már elég idős vagyok. -Lassan oda értek a házhoz. Délután az egész család az esti vacsora miatt sürgött forgott. Itachi viszont el surrant, hogy nyugiba lehessen az erdőbe. Ott ült egy fa ágon és olvasót.

-Meg lógtál otthonról? -Érkezett az ágra Madara így az ág fel-le járt amitől Itachi majdnem le esett.

-Iiiiigeeeen. -Kapaszkodott meg.  -Most be köpsz? -Rakta el a könyvet.

-Én? Miért? -Ült le az ágon mellé. El mosolyodott Itachi

-Nem akarom, hogy azt hitt nem tiszte...

-Jaajj hagyd már! -Legyintett. -Szimplán nincs kedved ehhez az egészhez. El mondom nekem sincs sokkal több...nem értem mire ez a fel hajtás. -Sóhajtott fel. Hirtelen hátra fordult és fejel lefele lógott még kezeit is el hagyta így csak lógtak azok is. Itachi is le fordult mellé.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A nagy fater vissza tér!Where stories live. Discover now