Hey Folks, its me.... I' m Brunoooh... ääächääm, also isch bintz de Brunoooh.
Isch wollte misch ma Vorstellen, also nisch inne Schlange, vastehste....
Brunoooh is mein Name, digga.
Isch bin Schale, Bananenschale.
Eigentlisch wollte isch voll die Krasse Obschtschale werden, ey.
Aber näääh, mein Alter der isch ja wenigstens ne Nussschale un meine Mudda die ist ne echt steile Auschternschale.
Mein Bruda, digga, der hats echt weit gebracht... der ist als Silberschale im Großen Britannien gelandet, alda, voll am Hof von der Lizzy, also der eschten Lisbeth, ey.
Naja, meine Schwester ist als Petrischale beim örtlischen Abotheka gelandet.Und isch, bro, isch muss mein Leben als Bananenschale frissten... erst noch voll grün, ja näääh, nisch nur hinta den Ohren, sondern überall, digga. Dann, ne Weile schpäter, ey, da bin isch dann so n büschen vor mich gereift und dann war isch endlich jelb... mein Innerstes wurde süß und in dem Stadium bin isch nu.
Neulisch, da hab isch ne echt heiße Schnitte aufgegabelt, es schtellte sich doch schnell heraus, dasch die nur aus Mülsch war und sich inner Röhrenwelle erhitzt hatte.
Totaaal die vaarsche...
Escht jetzt, naja, nu hab isch n Auge auf die süße Tochter der neuen Nachbarn geworfen, Digga... DAS ist mal ne Granate... na gut n büschen Orangenhaut, hat die gute... aba alleine ihr Name isch scho voll krass, ey.
Lima Limette.... lass dir das ma auffe Zunge zergehen...
Echt geilomat, oda?
Will sie am Wochenende mal einladen, ne Runde abzuhängen, vielleicht geht da ja was... soll ja Tussis geben, die auf so lange Lulatsch stehen, wie isch einer binz...
Oh man, hab gerade entdeckt, das ich so langsam an einigen Stellen braune Flecken bekomme...
Isch glaube, isch werde alt, alda.
Moment, wasch is dasch???
Wasch will die, von... ey, Finger weg... aua...
Du kannst doch nisch einfach, maaaaaan, tschill ma deine..... aldä, das ist mein Kopf, den du da abgeknickt hast... und nu is mir kalt...
Du kannst doch nicht, hey was soll...
Na toll, nu frischt die doch tatsächlich mein Innereschtes... das kann doch nisch wahr sein... dabei sind die Inneren Werte doch sssso wischtich... na toll...
Und nu? Nu schmeisst sie misch auch noch in son Eimer, isch werd weisch...
Jetz lieg isch hier rum, mitten im Dunkeln und merk schon, wie isch ganz weisch werd...
Naaaaa toll, dabei hatte isch doch noch so viel vor.......
Und jetzt, jetzt verrotte isch hier so vor misch hin.... digga, sssso war dasch jetz aba nisch geplant...Ende