Seks bir çoğumuzun yaptığı veya yapacağı bir eylemdir . Yaşamımız boyunca sekse karsı olan ilgimiz bitmiş dahi olsa aklımızın ucuna en az bir kez geleceği bir gerçektir .
Seks denince akla gelen ilk unsur KADIN oluyor. Sizcede öyle değil mi ? Veyahut yanlış bir bilgiye mi sahibim . Yada düşünce diyelim .Bu arada sexten bahsetmişken . Seks günah değildir ( karşılıklı olduğu müddetçe ) .
Seks eşittir kadın
Kadın eşittir seks
( bu mantığa kişe deme vakti geldi )
Seks insanın doğal ihtiyacıdır ve seks asla basit bir eylem değildir. Düzenli bir yaşama ve sağlıklı bir bedene sahip olmak için her birimizin buna ihtiyacı vardır.
Ve her şeyden önce TECAVÜZ bir seks değildir. Tecavüz küçük insanların büyük oyunlarıdır. Tecavüz orosbu çocuklarının analarına yapılanı bir başkasına uygulama isteğine sahip olarak davranmaktır .
Tecavüze uğramış 23 yaşında bir genç kız olaraktan hiç utanmadığımı ve alnımın dik olduğunu belirtmek isterim . Ve benim gibi aynı durumda olan bir çok kızın olduğunu sezmekteyim. Üzülmeyin yalnız değilsiniz . Ve asla utanmayın utanması gereken siz değilsiniz. Utanması gereken namus peşine düşen TÜRKİYE miz .
Çevremizdeki insanlar eğer doğru olsaydı :
Doğurduğumuz çocukların adı PİÇ.
Tecavüze uğrayan cinsel organımızın adıda KADIN olmazdı .
Ben 23 yaşında bir gencim . Tecavüz kurbanıyım ama hala KIZIM. Kadınlık 25 yaş üzeri bayanlar içindir . Vazgectim ben ne KIZIM nede KADINIM. Ben Hanımefendi bir BAYANIM. Evet ben bir BAYANIM.
Her tecavüze uğrayan gençin aklında bir ölü çocuk yatar. Küçük minik eli pamuk ayaklı melek yüzü bir çocuk mezarı yatar . Her gördüğü küçük mezar o bayanın yüreğini dağar. Ve insanlardan korkar.
Bayan erkek çocuk tüm insanlardan korkar .
Dokunulduğu her yeri yaradır o bayanın. Hemde heryeri. Ve geceleri o yaraları dağlanır dağlanır dağlanır . Çok canı acır ama söyleyemez..
Haa seks demişken TECAVÜZ bir seks değildir. Tecavüz küçük insanların büyük oyunlarıdır ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN VE SEX ( +18)
RomanceKadınlar sexten ne kadar anlar? Kadınlar sexten hoşlanır mı? Kadınlar sex abidesi midir ? Kafamda deli sorular :)