Multi Level Marketing

49.4K 133 12
                                    

Sharifah ialah seorang wanita yang cantik.Susuk tubuhnya yang montok dengan buah dada bersaiz 36D dan punggung 38 inci mampu meransang nafsu siapa sahaja. Setiap kali berjalan punggungnya pasti bergoyang lembut mendebarkan setiap lelaki yang memandang.Walaupun mempunyai enam orang anak namun Sharifah tetap menjaga susuk tubuhnya untuk suami tercinta.

Sebagai seorang wanita Sharifah juga mempunyai naluri untuk berjaya dalam hidup. Ingin memiliki apa jua yang dimiliki oleh orang lain. Untuk itu dia sering mencari jalan untuk mencapai kejayaan. Kini dia diperkenalkan dengan satu perniagaan jualan langsung oleh seorang yang ditemuinya semasa berada di klinik.

Wanita itu mempelawa Sharifah untuk menyertainya dalam perniagaan jualan langsung. Apabila mendapati Sharifah keberatan wanita itu menjemput Sharifah untuk bertemu sendiri dengan tuan punya syarikat jualan langsung tersebut. Sharifah bersetuju untuk bertemu pemilik syarikat itu pada hari ahad minggu berikutnya.

Pada hari Sabtu sehari sebelum pertemuan, Cik Maria telah menghubungi sharifah untuk memastikan pertemuan esok hari.

“Puan Sharifah jadi tak jumpa boss esok,” Tanya Cik Maria .

“Kalau jadi saya ambil Puan Sharifah di KL Central pukul 5.00 petang” tambahnya.

“Jadi , saya betul-betul nak jumpa bos awak , saya nak tahu 100% tentang perniagaan ni.” Balas Sharifah dengan yakin.

“Kalau macam tu saya tunggu Puan Sharifah di KL Central pukul 5.00 petang esok. Bye!”

Sharifah memakai baju kebaya ketat yang mempamirkan susuk tubuhnya yang mengiurkan. Dipadankan pula dengan kain yang berbelah sehingga ke betis , menampakkan betisnya yang putih melepak dan gebu. Sharifah tidak memakai make-up tetapi hanya bergincu dan bercelak. Itu pun sudah memadai untuk menyerlahkan penampilannya sebagai wanita bergaya.

Sharifah tiba di KL Central pada pukul 4.45 petang. Dia menunggu Cik Maria sambil melihat-lihat barangan jualan di situ. Dia hanya tersenyum apabila beberapa pemuda berusia lingkungan 30an menyapa dan memuji kecantikannya.Tidak kurang juga lelaki sebaya suaminya yang cuba menggoda.

Sesampai di pejabat yang terletak di tingkat 10 Menara Promet itu, Sharifah telah disambut oleh beberapa pekerja di situ dengan penuh hormat. Staff lelaki tidak melepaskan peluang untuk bersalaman dengan Sharifah. Sharifah bersalaman dengan penuh yakin tanpa rasa kekok. Sharifah terasa sesuatu yang pelik apabila jari hantu Ferhad seorang pekerja berdarah kacukan arab melayu itu seolah mengait telapak tangannya ketika bersalam.Pemuda itu memperkenalkan diri sambil tersenyum tanpa melepaskan genggaman tangannya. Sharifah membalas senyuman itu lalu memperkenalkan dirinya. Cik Maria mempelawa Sharifah masuk ke bilik bossnya. Sharifah menganggukkan kepala dan menurut sahaja langkah Cik Maria.

Cik maria mengetuk pintu .

“Masuk!” kedengaran suara garau dari dalam bilik mewah itu.

Sharifah mengikuti langkah Cik Maria masuk ke bilik .

“Boss inilah kawan yang saya ceritakan pada minggu lepas. Inilah Puan Sharifah.”

“Puan Sharifah, ini boss saya Nazrin pemilik syarikat ini.” Tambah Cik Maria lagi.

Nazrin tinggi orangnya. Tidak bermisai dan berpakaian kemas ala korporat. Walaupun tidak sekacak mana namun dengan pakaian rapi dan kemas dia kelihatan segak dan bergaya. Nazrin menghulurkan tangan untuk bersalaman . Matanya memandang Sharifah dari atas ke bawah dan ke atas semula. Sharifah tidak mengendahkan tenungan mata Nazrin kerana dia sudah biasa digoda sedemikian.

”Biasalah lelaki!!!!” bisik hatinya.

Sharifah menyambut tangan tersebut lalu berjabat salam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MLMWhere stories live. Discover now