+×+ SEPTEMBER 01, 2018 +×+
Yeonjun, yaptığı işten memnun bir şekilde elini kendine geri çekti. Soobin şimdi tamamen sertti, boksörlerin kasık bölgesi her tarafı precum ile ıslanmıştı. Soobin nefesinin altından küfürler mırıldanarak hızla masanın altına kapandı.
"Aah, afedersiniz, kendimi iyi hissetmiyorum", Soobin ayağa kalkarken barıştı ve son kez yaşlının yönüne bakarak masadan ayrıldı. "Ben de işim bitti, onu kontrol edeceğim", Yeonjun onlara teşekkür etti ve çabucak birinci kattaki gençlerin odasına gitti.
Soobin, şu anda kaya gibi sert olduğu gerçeğinden açıkça sinirli bir şekilde sordu.
Yeonjun gencin odasına girer girmez en yakın duvara yapıştırıldı ve kapı arkasından kapandı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun, Choi Yeonjun?"
"Beğenmişe benziyorsun", Yeonjun baştan çıkarıcı bir şekilde küçüğün aletine uzanıp hafifçe sıkarken fısıldadı. Soobin, başını büyük olanın omzunda test ederken zevkle gözlerini kapadı. "Siktir, evet, sadece hızlı yap", Soobin inledi, daha yaşlı olan, Soobin şimdi duvara yaslanmış ve yaşlıya tutunurken pozisyonlarını değiştirirken.
Yaşlı olan alt dudağını yaladı ve elleri Soobin'in kotunda sihir yaparken küçük olanı tereddüt etmeden öptü. Ellerini küçüğün V çizgisinde gezdirirken küçüğün alt dudağını dişlerinin arasına çekti.
Kahretsin Soobin ateşliydi.
Küçük olan geri öptü, inlemeye devam ederken elleri büyük olanın omzunu tutuyordu. "Söyle Choi Soobin, kime aitsin?" Yeonjun, büyüğünün kotunu atıp meme uçlarından birini küçüğün beyaz gömleğinin altına sıkıştırırken tısladı. "Aah, sen! Ben sana aitim", diye yanıtladı Soobin kırık iniltileri arasından.
"Benim için çok iyi bir sürtük", Yeonjun'un alçalması Soobin'in bir inilti çıkarmasına neden oldu. Soobin kısa sürede tamamen çıplaktı. O, odasının çalışma masasında duvara itilirken bacakları Yeonjun'un kalçalarına dolanmıştı.
"Ne yapmamı istiyorsun prenses? Seni nasıl cezalandırayım?" Yeonjun kuru bir şekilde kıkırdadı. Geri dönmek için çok geçti, bu yüzden Soobin cinsel arzularının ondan istediğini yaptı. "Senin- uh- ben istiyorum - boşalmak", diye inledi Yeonjun gencin boynunda hıçkırıklar bırakırken herkesin daha sonra fark etmesi için küçük ama görünür bir tane bıraktığından emin oldu.
Yeonjun sırıttı ve gencin sikini daha hızlı pompaladı. Soobin boşalmak üzereyken durdu. "Hayır, boşalmak istiyorum!", Soobin sıkıntıyla inledi. Yeonjun iki elini başının üstünde sabitlediğinde kendine dokunmak üzereydi. "Bunun bir ceza olması gerekiyordu, hatırladın mı prenses?" diye yüksek sesle kıkırdadı.
Soobin, mümkün olduğu kadar fazla sürtüşme elde etmek için çaresizce sikini yaşlının giyinik olanına sürterken, "Adil değilsin", diye somurttu. "Yalvarırım", Yeonjun baştan çıkarıcı bir şekilde küçüğü bırakıp küçüğün yatağına yerleşirken fısıldadı.
Soobin hızla indi ve yaşlı olanın kucağına oturdu. "Lütfen", Soobin, elini büyük olanın omzuna sararken kucağında hareket ederken büyük olanın kulağına sızlandı. Soobin bunu yaptığına inanamadı, bu çok saçmaydı.
"Beni emmeye ne dersin, sonra göreceğiz?" Yeonjun kravatını çıkarıp açarken sırıttı. Küçüğü, büyüğünü emmek için dizlerinin üstüne çöktüğünde, küçüğün ellerini arkadan bağladı. Yeminli düşmanı Choi Soobin'in, kiraz desenli iç çamaşırını çaldığı adamın onu bu şekilde emeceğini hayatında hiç düşünmemişti.
Küçük olan, büyük olanın pantolonunun fermuarını çabucak açtı ve boxerıyla birlikte dizlerine kadar çıkardı ve huşu içinde aletine baktı. O büyüktü. Yaşlı kedi yavrusuna zaten tahrik olmuş sikinin ucunu yalayarak başladı. Yeonjun zevkle inledi.
"Prensesle dalga geçme" dedi küçüğün saçlarını nazikçe tutarak. Küçük olan, tekrar denemeden önce büyük olanın sikini yarı yolda almaya cesaret etti. Ağzındaki o lanet olası koca aletin tamamını nihayet sığdırabilmesi için birkaç denemesi gerekti. Yeonjun, ara sıra inleyerek ve genç olanı iyi çalışması için överek gençleri becermeye devam etti.
Düşündüğü gibi, Soobin'in ağzı ve dili inanılmazdı. Alabildiğine yutkunan, dudak kenarlarından biraz dökülen küçüğün ağzından içeri girince büyük olanın zirveye ulaşması uzun sürmedi.
Yeonjun, "Şu anda çok seksi görünüyorsun" diyerek iltifat etti, kalan meni dudaklarının köşesinden baş parmağıyla silip ağzına soktu. Yeonjun sırıtarak "Bırakmana izin vermeli miyim?" diye sordu. Soobin çılgınca başını salladı, ereksiyon şu anda çok acı vericiydi.
Soobin çok masum görünüyordu, bir köpek yavrusu gibi ve kimse bu masum görünen çocuğun boğazında 7,5 inç (20 cm ) uzunluğunda bir sik olduğunu tahmin edemezdi. Böylesine kirli bir şekilde çok masum görünüyordu.
Lanet olsun bu çocuk beni deli ediyor! Yeonjun zihinsel olarak içini çekti.
Yeonjun küçüğü kucağına çekti ve küçük olanın boyunu okşayarak, kendi menisini hafifçe tadarak dağınık bir öpücük için onu içine çekti. Genç olan inledi ve hevesle Yeonjun'un ellerinde ileri doğru itti.
Yeonjun, sonunda yüksek sesle inleyerek ve istemeden yaşlının sırtını kaşıyarak gelene kadar onu okşamaya devam etti. Küçük olanın boşalması midesinin her yerindeydi ve büyük olanın gövdesi, gömleği bir şekilde bu süreçte çıkarıldığı için.
Başka bir güçlü orgazm. Soobin'in uylukları titriyordu ve bir süre uyuşmuş hissetti. Soobin sonunda büyük olanın kucağından indi ve çabucak üstünü giyindi, arkasından da büyüğü geldi. Temizlendiler ve hiçbir şey olmamış gibi odadan çıktılar.
Koridorların perdelerinin arkasında saklanan figüre sırıtırken, küçük olandan bir arama yapması gerektiğini söyleyerek devam etmesini istedi. Figüre yaklaştı ve beklendiği gibi Akira'ydı.
Yeonjun, "Görüyorsun, bence geri çekilmelisin. Seninle tanışmak zorunda kalıyor ve hayatını seninle geçirmekle ilgilenmiyor", dedi Yeonjun açıkça. "Sen kim oluyorsun da bunu bana söylüyorsun?!" diye tısladı Akira
Akira orada hıçkıra hıçkıra durdu, ihanete uğradığını hissetti. Soobin'in ailesi, çocukluklarından beri ailesine evlilikleri için söz vermişti. Sırf Soobin'le tanışabilmek için ta Japonya'dan Güney Kore'ye uçtu ve Soobin burada bir adamla dalga geçiyordu. Lanet bir adam!
"Ayo Shakira- Akira adın her neyse- ben onun erkek arkadaşıyım. Sadece seni arıyorum çünkü günün sonunda onu tatmin edebilecek olan benim. seninle ol", diye sakince cevapladı, başını iki yana ayırdı ve aşağıya indi.
"Senden vazgeçmeyeceğim, o kadar erken değil Choi Soobin...!"
***
kontrol edemeden atıyorum kb İngilizceden çevirdim anlaşılmamış olabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİ
Фанфик[SMUT] Soobin kaşlarından birini kaldırarak "Sabah saat 2'de iç çamaşırımla odamda ne yapıyorsun?" Diye sordu. "Kahretsin! Gitmeliyim; bu arada şirin iç çamaşırın Choi " Yeonjun göz kırptı ve Soobin'in iç çamaşırlarıyla penceresinden dışarı fırladı...