28 #Öpüşüyorlardı

214 23 61
                                    

Medya

Yooniede tekrar 1. lik koltuğundayız.✌
Bu edite bayılıyorum neredeyse hergün bakıyorum.

Taehyungtan

Jisoonun gözleri bir anda kararmaya başlayınca onu tutmak için yanına gittim. Jiminde bunu farketmiş olucakki oda Jisooya doğru hareket etti ama önce davranan ben olduğum için Jisoo benim kollarımdaydı. Onu bu pisliğe bırakmazdım.

Jimin" Ne yapıcaz 112'yi arayayım mı?"

"İnsanları boşuna panikletmeyelim nabzı normal. Koltuğa götürüp yatırayımda dinlensin. "

Jimin" Gerizekalı hepsi senin yüzünden oldu azıcık rahat durup evinde olsaydın böyle olmazdı."

Jisooyu kavrayıp ayağa kalkıp salona yürümeye başladım, Jiminde arkamdan geliyordu.

"Sen niye geldin sende evinde değilsin."

Jimin" APTAL. ŞUNU BOŞ KAFANA SOK JİSOO BENİM SEVGİLİM."

"Ama boş sen onu sevmiyorsun oda seni sadece menfaatleriniz uğruna birbirinizden hoşlanmak için birbirinizi kandırıyorsunuz."

Jisooyu koltuğa yatırdım. Bayılmışken bile mükemmeldi. Kalp şeklinde dudakları beni kendine çekiyordu.

Jimin kolumdan tutup beni koltuktan kaldırdı. Pislik sanki birdaha Jisooyla bu kadar yakın olamayacağım.

Jimin" Kalk kolonya falan var mı bakalım."

Neredeyse beş dakikadır boş boş kolonya atıyorduk. Jisoonun odasına girdiğimde güzel dizayn edilmişti. Odanın büyük çoğunluğu mordan oluşuyordu gri ilede geçişler vardı. Niyeyse günlüğü var mı diye merak etmiştim.

Jimin zaten aşağıdaydı.

Odasını karıştırdığımda günlük bulamadım. En azından ümitlenmiştim ama başka şeyler olabilirdi.

Aşağıdan Jimin malı bağırıyordu. Aşağı indim elinde kolonya şişesi vardı.

" Ohh sonunda buldun mu?"

Jimin elindeki kolonya şişesini  sehpaya bırakıp. Cebinden birşey çıkardı yanına gittiğimde kulaklık olduğunu anladım. Salak kafam bunu unutmuşum.

Jimin" Bu ne Taehyung?"

" Kulaklık."

Jimin" Gerizekalı bunun Jisoonun kulağında ne işi var?"

" Kulaklıklar genelde kulakta olur zaten."

Jimin artık sinirlenmişti. Ama bende sinirlenmiştim bu mal nasıl bana soru sorma cüretini buluyor.

Jimin" Bana kelime oyunları oynama Taehyung. Jisooya sen söylettin dimi her şeyi kızın bir suçu yoktu. Sen gerçekten aptalsın."

Jimin kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

Jimin" Sen böyle devam et Taehyung. Jisoonun bana olan ilgisini her geçen gün daha çok arttırıyorum. Sen Jisooyu bana getiriyorsun. Jisoo seni yani yanlışı görüp bana yani doğruya gelicek. Ne kadar teşekkür etsem az."

Suratına kafayı koyunca yere düştü. Bilerek yarasının üstüne vurdumki benim kalbimdeki sızı gibi sızlasın.

Kolonyayı elime sürüp Jisoonun burnuna yaklaştırdım. Jisoonun iyi olduğunu görüp bir an önce gitmem lazımdı. Ama Jisoonun iyi olduğundan emin olmalıyım.

Jisoonun yüzünde mimikler oluşmaya başlamıştı. Yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Jimin gözlerini açtığını görünce mutfaktan hızla geldi belliki peçete almıştı. Ama yalan söylemeyim güzel kafa koymuşum peçete kandan gözükmüyor.

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin