《Shun》
Uyandığımda bugünün hafta sonu olduğu için dua ettim çünkü boğazım bıçaklanıyor gibi ağrıyordu. Sesim kısılmıştı ve burnum akıyordu. Berbat bir şekilde hastaydım yani. Toki içeri girdiğindeyse içimden küfrettim.
"Abi? İyi misin?"
"T-tabikide iyiyim. Hasta falan olduğumu mu sandın. Pfft- saçmalama ben Jet black wingsim-"
Lafım öksürmemle kesilmişti. Siktir.
Toki bana endişeyle baktı. Son istediğim şeydi bu."Toki! Shun'u mu uyandırdın?"
Tam ben içimden küfürler sayarken bir melek kapıda belirdi
"Aaa shun sen hast- y-yani savaşmaktan yorgun düşmüşsün. Toki hadi abiyi rahat bırak"
"Vaaay abi! Çok güçlüsün. Hemen kendine gel ama! Dark Reunion yorgun düştüğünü öğrenmemeli!"
Tokiye gülümsedim
"Eheheh t-tabi"
Toki odadan çıktıktan sonra Sora içeri girdi ve kapıyı ardından kapattı.
"Shun neyin var. Hastalanmışsın"
"Sora ne kadar teşekkür etsem az sana aburcuburlarımdan vericem"
"Boşver şimdi onu, noldu"
"Bilmiyorum boğazım çok ağrıyor ve burnum akıyor-"
Sesim telefonumun sesiyle kesilmişti. Aren arıyordu. Kardeşim yazan ismi görmeden önce telefonu kaptım ama Sora da benimle aynı şeyi yaptı ve telefonu elimden aldı
"Aren ♡ Pff- bu kim sevglin mi?"
"S-sora kapa çeneni!"
Sora telefonu açıp kulağına götürdüğünde kalbim tekledi. Hasta olmama rağmen içimde kalan son güçle onu durdurmaya çalıştım ama o bunu fırsat bilip beni engelledi. Tam hasta olcak zamanı buldum...
"Alo? Shun? Ağaç evi tekrar yapıcaktık nerdesin?"
"Shun gelemez. Hasta."
"Hasta mı? Sen kimsin?"
"Ben kız kardeşiyim"
"Shun'un durumu nasıl? Çok mu kötü?"
"Sevgilin iyi koca adam sakin ol"
"S-sevgilim mi? Pardon?
"Neyse Shun gelemez kapatıyorum"
"Bekle-"
"Sora! S-sevgilim olduğunu kim söyledi neden öyle dedin?!"
"Yanına kalp koyan sen değil miydin domates?"
"Bana domates deme!"
"Domatese benzedin ama! Hadi hadi, seviyosun işte anladık"
"S-sevmiyorum!"
"Yaw he he. Ben çalışmaya gidiyorum sen dinlen"
Sora odadan çıktıktan 5 dakika sonra sokaktan tanıdık bir motor sesi geldi. Hassiktir...
Annemle böyle tanışmamalılar! Motoruna bindiğine göre günlük kıyafetinde ama onun günlük kıyafeti bildiğimiz tişört ve kot değil. Genelde deri ceketini de giydiği grunge tarz kıyafetlerden bahsediyorum. Annem onu gördüğü an onunla konuşmam yasaklanıcak! Off bugün daha kötü olabilir mi?!
Zil sesiyle derin bir nefes aldım ve nefesimi tutup aşağıda olup biteni dinlemeye başladım"Kimsiniz?"
"Ben Shun'un arkadaşıyım. Hasta olduğunu duydum ve görmeye geldim."
"Shun'un senin gibi bir arkadaşı olamaz."