Üdvözlet kedves ide tévedt olvasó léleknek!
Még nem láttam ilyen dolgot Wattpadon, de lehet, hogy van. Ki tudja?
Oneshotok lesznek az ENHYPEN tagokkal, de közben lesz egy játék is. Nem kötelező részt venni benne, simán csak olvasni is lehet, ha csak ENHYPEN tagokkal oneshotokra vágysz.A játék lényege: A oneshotok MV-k vagy Lyrics-ek alapján fognak készülni (ha nem azt előre fogom jelezni) Ki kell találni melyik MV vagy Lyrics alapján lett megírva.
Szabályok: Mindig lehet találgatni, nem kell félni, hogy rossz, nem harapok. Ha játszol és tudod a választ, kommentbe/privátban lehet megírni. Ha játszol és nem tudod még, de már úgy látszik valaki tudta, NE nézd meg a kommenteket. Ha játszol és végképp nem tudod, de kíváncsi vagy rá s jött komment, akkor megnézheted. Ha nem játszol, de kíváncsi vagy rá és még senki nem találta ki, írhatsz privátba és akkor válaszolok. Ez igaz azokra is, akik játszanak. Akik privátban megkapják a választ semmilyen formában nem mondhatják el azoknak, akik még tippelgetnek.
Segítségek: Ugye bár kis millió Kpop MV és Lyrics létezik, ezért kaptok pár segítséget. A rész elején lesznek feltüntetve hasonlóan, mint itt:
MV, férfi, banda, 2021, HARD
De lehet ilyen is:
Lyrics, nő, előadó, 2018, MEDIUM
Az első három szerintem érthető, de leírom, ha mégsem lenne az. Ugyebár MV-ről vagy Lyricsről készült. Nő vagy férfi az előadó(k). Banda vagy előadó MV-je, dalszövege alapján. Az év, amiben megjelent. Akkor most térjünk arra, ami nem biztos, hogy világos. Miután megírom a oneshotot, azután megítélem mennyire felismerhető benne az MV vagy Lyrics. VERY HARD - nagyon nehéz, HARD - nehéz, MEDIUM - közepes, EASY - könnyű. Persze csak akkor könnyű, ha ismered is melyik előadótól/bandától van. Ez csak a saját véleményem alapján van megítélve. Általában a könnyű az lesz, amiben többször is megjelenik a Lyrics/MV. A nagyon nehéz az lesz, amelyik nem nagyon kapcsolódik hozzá, mondhatni "csak" megihletett. Itt természetesen több segítséget fogok adni.
Kpop dalok dalszövege vagy MV-je alapján lesznek. Ha nem Kpop-os lenne akkor azt is leírom előre, már ha lesz ilyen.
Ha nagy bajban vagytok akkor még kommentben adok egy kicsi segítséget pl: 15+ MV-je van vagy "Felfordult a világom, de nem számít, ameddig veled vagyok." vagy háztető + esernyős emberek, stb.Nyeremény: Az aki elsőnek kitalálja az nyer valamit. Kiválaszthatja melyik taggal legyen a következő oneshot vagy melyik MV vagy Lyrics alapján írjam meg a következőt. Viszont, ha másodikat választja akkor kimarad a következő körből. Nem valami nagy nyeremény, tudom, de remélem örülni fog azaz ember, aki kitalálja.
Miért csinálom ezt a könyvet?: 1. Nagyon sokszor ihletnek meg a dalszövegek és az MV-k. Általában elszoktam vetni ezeket, de vannak amik nagyon jóknak ígérkeznek, de nem elég egy teljes könyvhöz. 2. Sok Enhypen-es történet jut eszembe s már nem tudom nyomon követni. 3. Egy próbát megér. Nem?
Remélem minden érthető! Ha valami nem, akkor nyugodtan meg lehet írni. Sok sikert a tippelgetéshez s jó olvasást mindenkinek!
Este érkezik az első oneshot.
YOU ARE READING
Little Night Tales (Enhypen oneshot és egy kis játék)
FanfictionEnhypen oneshotok s egy játék. Játszol és olvasol vagy csak olvasol, de ha úgy gondolod csak játszol. Ahogy szeretnéd, a döntés a kezedben van. Jó szórakozást hozzá! (A játékról a tudnivalók az első fejezetben lesznek.)