Oftez nervoasă, apoi mă uit în oglindă.
Câteva lacrimi se iveau, însă scutur din cap, încercând să le îndepărtez.
Înghit de două ori pentru a îmi îndepărta nodul pe care îl aveam în gât, și încep să ma pregătesc .
***
Cu, câteva minute înainte să fiu gata, aud claxonatul unei mașini.
Probabil era Alec, așa că ma grăbesc să termin și să ies .
Ies din baie, și îl observ pe Jimin cum sta pe canapea uitându-se în gol.
Trec prin fața lui, fără a spune ceva . Înainte de a ieși afară, îi arunc o ultimă privire, observând ca el deja ma privea și ma analiza din cap până în picioare.
Odată ce ies afară, privirea imi cade pe Alec. Era îmbrăcat cu un costum negru, părul dat puțin pe spate, și un buchet de flori în mână .
Ma îndrept spre el , cu zambetul pe buze.
Alec :Arăți minunat.
Și își plimba privirea asupra mea.
Eu :Multumesc.
Alec :Ăsta e pentru tine.
Imi întinde buchetul.
Alec :Mergem?
Eu :Sigur.
Imi deschide portiera mașini intru, apoi ma urmează.
****
Erau atât de mulți oameni, aproape din fiecare colțișor al lumii. Alec, evident că îi cunoaștea pe majoritatea.
Stateam amândoi la o masă, savurând mâncarea și băuturile "fine" când o fată vine la Alec.
X:Ma bucur sa te vad Alec! Imi pare rau pentru pierderea ta.
Alec zâmbește slab.
Alec :Ce pot face de acum? Trebuie să ma obișnuiesc cu ideea.
Nu te-am mai văzut de mult timp. Pe unde ai umblat?
Ce-i doi păreau ca se cunosc de ceva timp. Ascultam cu atenție discuția lor.
X:Pe aici pe colo. Am și o veste să-ți dau.
Alec :Ce-ai mai făcut și de data asta?
X:Nimic rau. În curând o sa ma căsătoresc.
Zambesc amândoi, iar Alec se ridică de pe scaun pentru a se putea lua în brațe.
Într-un final, acesta se uita la mine.
Alec :Ar trebui să vă fac prezentările.
Artemis, ea este Hara.
Artemis :Încântată.
Cred ca am mai auzit de tine.
Zambesc forțat.
Artemis, trebuie să recunosc, era foarte frumoasă. Totul era frumos la ea, nu avea niciun defect, însă ceva în privirea ei, m-a neliniștea.
CITEȘTI
Tu esti salvarea mea/P.JM/✨
RandomPark Jimin nu era genul de băiat cuminte și care să se bucure de viață. Pentru el aceste cuvinte nu existau. După ce părinții l-au abandonat, a fost pe cont propriu. A învățat să nu mai creadă în nimeni, și să nu se bazeze pe nimeni. Tocmai de acee...