Prekvapene na mňa pozrela. ,,Ty si práve povedal že ťa ohľadom mňa všetko zaujíma? A to ti mám veriť?" prevrátila oči. ,,Ty mi neveríš?" ,,Nie, veď som len tvoja pacientka a toto vravíš len preto aby si ma ukludnil" ,,Chces dôkaz že to myslím vážne?" ,,Nič iné ti neostáva" ,,Dnes ako bude ten silvestrovský večierok prídi za mnou do kancelárie" iba prikývla.
Vrátil som sa späť k papierovaniu. Nevedel som sa celý čas sústrediť. Stále som myslel nato či jej to naozaj mám povedať alebo nie. A taktiež mi behalo hlavou dneskajšie ráno. Absolútne neviem čo mám robiť. Podoprel som si rukou hlavu. Vytiahol som si z vrecka mobil a pozrel sa koľko je hodín. To už je 6? Mal by som tam asi pomaly ísť. Zložil som zo seba svoj plášť a šiel som tam len v košeli ktorú nosím v práci. Keď som tam prišiel nebolo tam skoro nikoho. Len sestry a dvaja pacienti. Vedľa dverí pri stene boli dva stoly s jedlom a malinovkami. Asi tie najlacnejšie ktoré sa tu dajú kúpiť. Aspoň keď už je ten silvester tak mohli trošku zainvestovať. Rozhliadnem sa po miestnosti. Vyberiem sa smerom k svojim kolegyniam. ,,Ale pozrime sa kto prešiel" začala Amy ,,Veď nejdem neskoro " ,,Ja si ťa len doberám, inak máme na teba s babami jednu otázku" ,,pýtajte sa ale ak to bude niečo...no veď vieš, tak odpovedať nebudem" opriem sa o stenu a prehrabnem si vlasy ,,No my sme počuli, že ty a doktorka Woods niečo spolu máte" zostal som v šoku. Ako to stihli tak rýchlo zistiť. ,,To je blbosť" zaklamem a tvárim sa že mi je táto téma ukradnutá. ,,No my si rozhodne nemyslíme že je to blbosť, určite klameš" ,,Myslite si čo chcete" poobzerám sa po miestnosti a keď zbadám Maribell rozhodnem sa ísť za ňou. Omnoho lepšie ako byť tu, spovedaný nejakými ženskými. ,,Ahoj" pozdravím ju a sadnem si vedľa nej. ,,Ahoj" mierne sa na mňa usmeje. Vidno jej v očiach že ešte pred chvíľou plakala. Tak ma strašne zaujíma čo sa stalo. ,,nemôžeš mi to povedať aj tu?" ,,Veľmi rád ale vieš, tu aj steny majú uši" hlavou ukážem na sestry. ,,Poď" postavím sa a rukou jej ukážem nech ide predomňa. Ešte než odídeme pozriem sa na sestry. Všetky majú skúmavé pohľady. Keď vôjdeme dovnútra nechcem nič odďalovať,chcem to už zo seba konečne dostať von.
Maribell sa postaví doprostred miestnosti a spoza vlasov na mňa uprene pozerá. Dám si ruky do vreciek a pomaly sa k nej priblížim. ,,Budem k tebe teraz úprimný dobre?" iba prikývla ,,a zostane to len medzi nami?" znova len prikývla. ,,Fajn, Maribell... Určite si už došla nato že sa k tebe nesprávam úplne ako k normálnej pacientke že? ,,Noo, hej" ,,No a pamätáš sa keď sme boli vtedy spolu na tých korčuliach?" ,,Ako by som mohla zabudnúť, bolo to naozaj milé od teba" začala sa červenať ,,No a vtedy som k tebe začal niečo cítiť. Cítil som sa pri tebe tak inak a vlastne doteraz som nevedel prečo" ,,A teraz už vieš?" len som sa usmial. Myslím že to už pochopila čiže už ďalšie slová neboli nutné. Chytil som ju za bradu a pobozkal ju. Našťastie nereagovala tak ako som si myslel že bude reagovať. Tak som ju začal trošku odvážnejšie bozkávať Ruky si obmotala okolo môjho krku. Ja som tie svoje zamotal do jej vlasov. Odtiahol som sa od nej. Jednu ruku som obmotal okolo jej pásu a stou druhou som jej prehrabával vlasy. Po chvíli si do mňa zaborila tvár a povedala.
,,Povedz mi že to nieje sen" neviem prečo ale musel som sa zasmiať ,,Čítaš mi myšlienky" objala ma a stále mala tvár zaborenú v mojej hrudi. ,,asi by sme mali ísť na späť, sme tu už dlho" odtiahol som sa. ,,Tak dobre" nevydržal som to a pobozkal som ju ešte raz. Ktovie kedy budeme znova sami. Pozrel som sa na mobil. Prešla len pol hodina to nieje až tak veľa. Keď sme tam prišli hrala hudba. Iba niektorý tancovali. Vôbec to ale nevyzeralo ako na nejakom žúre. Ale tak ako keď vám v škole v družine pustia hudbu a vy na ňu tancujete a potom ju stopnú a znovu zapnú. Len s tým rozdielom že teraz aspoň tu hudbu nezastavovali. Takže sa tá hudba dala aspoň vychutnávať.___________________________________________
Oznam
Ahojte baby :) chcem sa vás len spýtať či by ste mali záujem o moju novú poviedku :) ak hej dajte vedieť v komentoch
ps: veľmi si vážim každý jeden vote a koment, ďakujem vám :) :3