Gretchen Hartley
Pierre nagy mosollyal közelített felém, ahogy a medence szélén ültem. Csodás helyre hozott, és igazából nem is lepődtem meg, amikor megláttam a tengerparti nyaralót. Horvátországba repültünk át és bár nem tartottam jó ötletnek a nagy utazást, de nem akartam most én elrontani a helyzetet. Gyönyörű volt a medence mögötti kilátás, pont a tiszta tengerre láttunk.
- Remélem jó lett --nyújtott át egy koktélt.
- Te csináltad? --vettem el a poharat.
- Igen, szóval nyugodtan dönthetsz úgy, hogy inkább nem kóstolod meg –válaszolta, mire összeráncoltam a szemöldököm.
- Ez bíztató --nevettem el magam, majd megkóstoltam a narancsos italt. Ami igazából nagyon jóra sikerült.
- Hiszen ez finom --reagáltam azonnal.
- Tényleg? Akkor jó --mosolyodott el büszkén.
- Meddig akarsz itt maradni? --kérdeztem a témát váltva.
- Még csak most érkeztünk és már menni is akarsz? --lepődött meg és közben bizonytalanságot véltem felfedezni a tekintetében.
- Nem, dehogy! Csak érdekel --vontam vállat.
- Hát jövőhéten versenyem van, így keddig maradhatnánk --mondta, én pedig nem ellenkeztem. Két nap nem a világ vége, és eddig nem igen hiányoztam egy órámról sem.
- Jó –bólintottam, majd letettem magam mellé a poharat.
- Ha tényleg működni fog közöttünk ez --mutogattam magunk között.
- Akkor apának mit mondunk? --sóhajtottam.
- Ne feltételezve mond! Működni fog és apád meg nem fog balhézni --simogatta meg a combomon pihenő kezemet.
- Balhézni nem is, mert nem az a fajta, de nem fog neki tetszeni a helyzet akkor sem --ingattam a fejem.
- Megfog békélni --nyugtatott, de láttam rajta, hogy ő sem teljesen biztos ebben.
Már ment le a nap, amikor felálltunk a medencétől és Pierre kitalálta, hogy filmezzünk. Mivel ma érkeztünk és mindketten fáradtak voltunk, csak holnap akartunk programot csinálni. Leültünk a nyaraló hatalmas nappalijában, majd Pierre keresgélni kezdett a filmek között. Végül egy amerikai vígjátékra esett a választás. A pattogatottkukoricás tálat az ölembe helyeztem, majd Pierre közvetlen leült mellém és átrakta a karját mögöttem. Olyan hihetetlennek tűnt, hogy képesek vagyunk normálisan is elleni. És eddig egyikünk sem akarta a másikról leszedni a ruhát, ami már haladásnak számított. Félórája ment a film, amikor a telefonom rezegni kezdett az asztalon. Anya képe jelent meg a kijelzőn. Érte nyúltam, majd automatikusan kinyomtam.
- Miért nem veszed fel? --kérdezte Pierre, mire újra rezegni kezdett a készülék.
- Mert nem vagyok rá kíváncsi --feleltem egyszerűen.
- Lehet fontos --nem akartam felvenni mert tudtam, hogy csak az összetört szíve miatt keres. De Pierre kisangyal módjára rávett, hogy felvegyem. Felálltam a kanapéról majd kiléptem az üvegajtón és fogadtam a hívást.
- Reménykedtem, hogy felveszed a telefont --reagált azonnal.
- Nem érek rá, szóval gyorsan mondjad --sóhajtottam.
- Monacoban vagyok, találkozhatnánk --megilletődve lefagytam.
- Monacoban vagy? Most? --kérdeztem vissza kiakadva.
- Igen, gondoltam meglátogatom a kislányomat --idegesen fordultam az üveg felé majd azonnal vissza is. Ha azt mondom, hogy nem vagyok Monacoban, hanem Pierre-el nyaralok éppen, akkor tuti apának beköp. Hezitálva néztem a tengerre majd felsóhajtottam.
- A barátaimmal eljöttünk Horvátországba --hazudtam végül vagy is félig.
- Ohh, hát kár --hallottam, hogy csalódott és meg is sajnáltam. De még mindig úgy éreztem, hogy csak azért van rám szüksége, mert a pasija elhagyta és apa már nem fogadja vissza többé.
- Meddig leszel ott? --érdeklődött.
- Keddig –válaszoltam, mire kinyílt az üvegajtó mögöttem.
- Gretch, rendelek pizzát --mondta Pierre, én pedig kikerekedett szemekkel lecsitítottam. Pierre ijedten visszahúzódott az üveg mögé.
- Barátokkal, vagy csak egy bizonyos baráttal? --kérdezte anya, mire idegesen fújtattam egyet.
- Ne szólj apának semmit --kértem azonnal.
- Jézusom apád nem haragudna, hogy barátod van --felelte azonnal.
- Tudom, de ez most más --húztam el az ajkam.
- Miért? --furcsa volt anyával úgy beszélni, mint régen. Ő volt az, aki mindig megértett és mellettem volt, aztán hirtelen bekattant és elhagyott.
- Mert Jacques fiával vagyok –feleltem, mire anya elhallgatott egy pillanatra.
- Gasly? --kérdezett vissza a biztonság kedvéért.
- Igen –bólintottam, bár ezt ő nem láthatta.
- Édesem, ne aggódj! Lehet apád neheztelni fog kicsit, de aztán rájön, hogy így egy családba kerül a gyerekkori legjobb barátjával! Hidd el támogatni fog titeket --anya szavai jól estek, de ettől függetlenül tartottam ez egésztől.
- Köszi, de azért még ne beszéljünk arról, hogy Pierre-el családunk lesz --nevettem el magam, mert annyira szürreális volt bele gondolni, amikor tegnap békültünk ki.
- Jól van --kuncogott anya is a vonal másik felén. Ezután csend telepedett ránk és bűntudatom lett, amiért bunkó voltam vele.
- Kedden megyünk haza, ha addig tudsz maradni, akkor találkozhatnánk --adtam be a derekam.
- Sajnos nem tudok, de majd összebeszélünk és találkozunk --válaszolta, én pedig bólogattam telefonnal a kezemben.
- Rendben, most megyek... Szia --köszöntem el tőle majd egyszerre letettük.
Instagram: mihalikdkamilla_iroioldal
TikTok: dkamilla
ESTÁS LEYENDO
Megtört lélek P.G | Befejezett
FanficPierre Gasly élete során sok mindenen keresztül ment, és ideje elvonulnia a nyilvánosság elől. De a farm nem az ő világa, viszont egy valaki miatt érdemesnek tartja ott tölteni a szabadságát. Gretchen Hartley könnyen kitudja a haragját máson tölteni...