Perspectief Yanis.
Salam neem maar plaats .
Dit is mijn assistent Ahlam zij gaat jullie helpen met jullie bruiloft , en het enige wat jullie moeten doen is een beetje uitleggen wat jullie smaak is en wat jullie zowat willen in de zaal en dus op de bruiloft.
Ahlam- zoals Mnr(meneer) Yanis heeft gezegd jullie hoeven alleen maar een beetje info te geven van wat jullie willen en het is binnen de datum klaar .' jah we willen graag een grijs ,witte thema dus een beetje marmer achtig . We hebben de zaal al gehuurd dus jullie hoeven alleen nog de spullen te zetten. Hier is de sleutel van de zaal . En we hebben binnen een nog minder dan een week voor onze bruiloft. De uitnodigen hebben we al dus die hoeven jullie of jij ook niet meer te maken die is ook marmer .
~ einde vergadering ~.
Bedankt voor het komen we gaan ons best doen om jullie een mooie bruiloft te geven.
Beslama. Beslama.
Dag beslama.
Ik laat een mini zucht.
Ahlam en ik zitten nog btw in de vergader kamer om de details te bespreken.
Oké je hebt een max. bedrag gekregen ze hebben een bruiloft binnen 3 dagen dus je begint vandaag . Je hebt de sleutel dus je kan op de tijd die je wil bestellen en brengen. Sffe ze vertrouwen op ons. ' Jah mnr ik ga straks na werk daar naartoe '.
Okeyy dan zijn we klaar.
Ik sta op en loop naar mijn kantoor hetzelfde doet Ahlam en we beginnen met werken...Perspectief Ahlam .
Ik ga zitten aan mijn bureau en ik kijk naar wat spullen voor op de bruiloft in de zaal . Terwijl ik bezig ben besef ik me dat ik eigenlijk niet meer flouwval daar ben ik blij om wlh Hamdoullilah . Mhm ik heb witte stoelen met marmer tafels gevonden , ik heb ook witte zakdoekjes voor op tafel ,zilver bestek ,witte met grijze bro bloemetjes, grijze podium , marmer bank voor het koppel. Die bestel ik en ze gaan er zijn om 4u dat komt goed uit want ik ben om 2 uur ben dus over een uurtje en dan ga ik richting huis een jogging aandoen en dan richt de zaal .
~ 1 uur later ~
Ik zeg iedereen gedag en Yanis ook .
Ik loop richting de auto . Ik stap in en rij weg.
IK BEN THUIS.
'Eywaa zwerver' hoor ik Amir zeggen . Ik loop nr hem toe en we doen zoals gewoonlijk ons handje klap (wlh me ik weet hoe je het noemt.)
Wlh eerste taak gekregen man . Ik moet een bruiloftzaal versieren enzo mhm that shit. 'Moet ik helpen nig.' Nope hoeft niet als ik hulp nodig heb bel ik wel . En btw ik moet snel doen want ik moet nog kleding veranderen en daar naartoe rijden voor dat die mensen komen om spullen af te leggen dus dooeeeeiiiiiii. Ik loop naar boven en ik trek dit aan .⬇️Mr dan met een T-shirt in plaats van een hemd . Je weet we moeten wel halal blijven😅😅.
Deze schoenen⬇️
En deze kapsel⬇️
Dus lekker chill.
Als ik ken ben met omkleden pak ik nog een tasje. En loop richting de auto .
IK BEN WEG EN ZEG TEGEN MADRE EN PADRE DAT IK LATER KOM DAN NRML IK WEET NIET OM HOE LAAT ONGEVEER SFFEE BESLAMAAA. ' SFEE BESLAMA'.
Ik stap de auto in en rij weg.
Daar aangekomen zie ik al een busje staan dus ik ben net op tijd.
Goeie dag, u kan het hier binnen zetten ik doe de deur van de zaal open en ze zetten alles binnen . Ze zeggen nog gedag en de busje rijd weg ik chek even of alles er is van wat ik vandaag heb besteld. En jah alles is er . Dus nu kan ik beginnen ik pak mijn box en koppel het aan mijn telefoon en zet dystinct, broederliefde,dorentina&kosso.... op ik begin alles te zetten op zijn plaats eerst de tafels dan de stoelen vervolgen de bank voor de koppel en dan het bestek en de zakdoekjes .~20min later ~
Zo ik versier het nog met bloemen .
Als ik dat gedaan heb dan blijkbaar voor vandaag morgen ga ik de kaartje van de gasten op een plaats leggen ensoow . Ik chek nog alles voor de laatste keer en Daan loop ik naar buiten . Doe de deur op slot en dan rij ik terug richting huis en trouwens het is al inmiddels 7u dus ik heb hier 3uurtjes gezeten was zo lang eigenlijk lol. En wlh ben kapot moe dus als il thuis ben ga ik douchen eten en da slapen . En het is btw weekend de meeste mensen gaan met hun versies slapen enzo mr wat doet deze letterlijk ff rustig alleen in haar eentje films en series kijken met niet normaal veel food dat wordt dan morgen heel veel halen HAHA .....Perspectief Yanis.
Het is 7 u en ik ga nog richting de zaal om te kijken of ze al iets heeft gedaan . Dus daar ben ik toevallig net aangekomen het licht staat dus ze is er sowieso niet . Ik doe de deur open en het licht aan . En OMG walahi ze heeft het prachtig gemaakt letterlijk van hoe ze het hebben gevraagd heeft ze gedaan en dit al in 1 dag en nog ook eens erbij ALLEEN . Wlh ben trots op haar dit zie je niet vaak . met andere woorden heb ik geluk HAHHA .
Mhm ik sluit weer alles af en rij richting huis . Daar aangekomen leg ik alles neer op kantoor en daarmee bedoel ik mijn kantoor in huis . Ik loop richt de badkamer en ga gelijk douchen na dat gedaan te hebben . Droog ik me af en draag ben een sport short met een T-shirt aan want heb het eigenlijk best wel warm want jah ik krijg nou eenmaal snel warm en het is bijna lente want het is alvast al 10 maart . En als jullie denken jullie waren net 2 weken geleden ofzo begonnen met werken . Maar jah de tijd gaat nu eenmaal snel subhanallah en je weet wat dat betekent want . Mohammed (saw) zij namelijk " een jaar gaat lijken op 1 maand ,1 maand lijkt op 1week, 1 week op 1dag , 1 dag 1 uur , en 1 uur een blad die verbrandt wordt" dus moge Allah (swt) ons beshermen.
Mhm ik maak nog snel de frietjes en kefta (gehakt) want dat is eenmaal lekker . En jah mensen wlh ik kan de lekkerste kefta maken al zeg ik het zelf.
~ 1 uurtje later ~
Alles is klaar ik pak alles nr de tafel en begin te eten ..
Na het eten doe invloed in de vaatwasser ,poets mijn tanden en ga ik slapen. Ik val direct in slaap.....Dat was deel 15 wat vonden jullie ervan laat zeker weten en vandaag ga ik vragen om 10 stemmen achter te laten om de volgende deel te krijgen . Want ik zie dat ik geen stemmen krijg en dat vindt ik jammer . Als jullie het ook bij de anderen gaan doen dus van de vorige delen zou ik nog blijer zijn .
Alvast the 😘🥰⭐⭐⭐.
^1182 woorden^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
De Todoje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...